VALORANT 2.07 Yama Notları Paylaşıldı - TeknoDiot.com

VALORANT 2.07 Yama Notları Paylaşıldı

Abone Ol 

VALORANT 2.07 yama notları oyuncular için yayınlandı. Astra, Viper ve Raze için dikkat çeken güncellemeler de geldi.

Valorant’ın en yeni yaması, Raze, Viper ve Astra için Ajan güncellemeleri getiriyor. Valorant yama 2.07’nin resmi notları, Astra’ya güçlendirmeler ve Raze ve Viper’da önemli değişiklikler getiriyor.

Yeni Valorant yaması ile Riot Games, bu sefer bazı Ajan düzenlemeleri ve bir sürü hata düzeltmesi getirmeye çalışacak. Astra, bu sefer, özellikle fabrika sonrası durumlarda, çok sayıda yaşam kalitesi yükseltmesi alacak.

Öte yandan, Raze ve Viper da bazı ince ayarlar alırken, Riot atıcıda hala yaygın olan birçok sorunu gidermeye çalışacak.

2.06’daki son büyük güncellemeden sonra, Riot, Valorant 2.07 yaması için onu yeniden canlandırıyor. Yoru ve Viper bir şekilde ayağa kalktı ve şimdi geliştiricilerin odağı yeni sürüm Astra’ya ve yakında yayınlanacak olan Bölüm 2: Perde 3’e dönüyor.

Ganalı uzay-zaman manipülatörü, artık düşmanları etkisiz hale getirebildiği için Gravity Well güçlendirilmiş olduğunu görüyor. Viper ve Raze ayrıca oyunlarında bazı küçük değişiklikler görüyor.

VALORANT 2.07 Yama Notları

VALORANT 2.07 Yama Notları Paylaşıldı

Aracı Güncellemeleri

Astra

Yerçekimi Kuyusu

  • Şimdi Spike’ı etkisiz hale getiren Ajanları çekiyor
  • İmha etme aralığından çıkarılırsa, etkisiz hale getirme kesintiye uğrayacaktır.

Parçala

  • Blast Pack’ten ne zaman yayıldığını belirtmek için ses ipuçları eklendi
  • Patlama ve Şov Durdurucu başlatan VFX güncellendi, böylece daha az engelleyici ve oyun alanından daha hızlı çıkacaklar

Engerek

  • Zırhlı oyuncular için çürümüşken alınan hasarın ölümcül olup olmayacağını hesaplarken bir hata düzeltildi.
    • En önemlisi, bu, hedef 50 azaldığında, düşmanı öldürmek yerine 1 HP’ye düşürmek için Mareşal atışlarına neden oluyordu.

Yaşam kalitesi

  • Ping çarkı seçim aracının iyileştirilmiş hissi; bu artık kullanımı daha öngörülebilir hissettirmeli
  • Cypher Tripwires artık ilgili takım rengiyle birlikte Gözlemcilere gösteriliyor
Göz atın:   Star Wars Jedi: Fallen Order, PS5 ve Xbox Series X Güncellemesi Alıyor

Hatalar

  • İzleyiciler ve gözlemcilerin, görüş açıları arasında geçiş yaparken dürbünlü keskin nişancı tüfekleri için bazen yanlış nişan vektörleri görmesi sorunu düzeltildi.

Ajanlar

  • Yoru artık Boyut Değişimi etkinken Gatecrash kullandıktan sonra Spike yerleştiremiyor.
  • Omen ulti yaparken Astra’nın Astral formundan çıkması durumunda gördüğü, gökyüzündeki istenmeyen bir kubbe düzeltildi
  • Killjoy’un kulesinin Sage’in Bariyer Küresinin yanına yerleştirilmesinin bazen onu kırmasına neden olan bir hata giderildi
  • Cypher artık Spycam’i Cyber ​​Cage mermilerine yerleştiremiyor
  • Killjoy’un devre dışı bırakılan Alarmbot’larının, yeniden etkinleştirildiğinde önlerinden kaçan uzaktaki hedefleri kovalaması sorunu düzeltildi.
  • Skye’nin Kılavuz Işığının doğrudan aşağı atıldığında yeraltına inmesi sorunu düzeltildi.

Rekabetçi

  • Sunucu seçici ve promosyon ekranıyla ilgili çeşitli yerelleştirme sorunları düzeltildi
  • Maç Geçmişi filtresinin yanlış çalışmasına neden olan bir hata düzeltildi

Sosyal

  • Oyuncuların, kısıtlamaları sona erdikten sonra rekabetçi kuyruk kısıtlamalarından kurtulmak için istemciyi yeniden başlatmak zorunda kalacağı bir hata düzeltildi
  • Yeniden yapımlar sırasında bir maç bittikten sonra bazı oyuncuların AFK oldukları için cezalandırılmamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Rusça klavye kullanan oyuncuların, parti bas-konuş ile sorun yaşamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Tayca klavyeye geçen oyuncuların sesli sohbet ayarlarının sıfırlanmasına neden olan bir hata düzeltildi.

İki ağır yamanın ardından (tahmin edin hangisi şakaydı), bu sefer daha hafif bir yamayla karşınızdayız. Hafif dediysek de Astra ve Raze’e gelen değişikliklerin, özellikle Spike yerleştirme/imha etme aralığında ve gelecek saldırıları tahmin etme konusunda önemli farklılıklar yaratacağını düşünüyoruz.

Viper’a yeni bir denge düzenlemesi değil, hata gidermesi yaptık. Fakat hatanın düzeltilmesiyle birlikte yakın zamanda eklediğimiz çürüme güçlendirmesinin potansiyel gücü de biraz etkilenecek.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum atmayı unutmayın! Teknoloji ve oyun içeriğini okumak isterseniz teknodiot.com'a göz atın! Daha fazlası için TwitterInstagram, YouTube ve Facebook gibi sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

Buğra Noyan

TeknoDiot'un kurucusu, Android sever ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; Üniversite okumakta, fotoğrafçılığa da meraklı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Başa dön tuşu