Valorant 1.08 Yama Notları Detayları - TeknoDiot.com

Valorant 1.08 Yama Notları Detayları


Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için 1.08 yama güncellemesi yayınlandı.

Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için yeni bir yama güncellemesi oyunculara sunuldu. Kapalı Beta sürecinden çıktıktan sonra yama güncellemesi devam ediyor. Valorant 1.08 güncellemesi yayınlandı.

Valorant kapalı betadan çıktı ve yeni 1.08 yaması yayınlandı. Dereceli sistemi için yeni gelen dengelemeler mevcut. İşte Valorant 1.08 Yama Notları…

Ajan Güncellemeleri

Raze

Patlayıcı Çanta

  • İlk hasarı, 200 yarıçaplık menzilde 15 ve yarıçap dışında en az 5 olabilecek şekilde düşürüldü.
  • Çanta yerleştikten 0,5 saniye sonra etkinleşerek maksimum hasarı 50’ye çıkıyor.
  • Patlayıcı Çanta’ya ateş etmek patlamasına sebep olarak mevcut hasarını vermesini sağlıyor.
  • Patlayıcı Çanta artık takım arkadaşlarına hasar vermiyor.

Silah Güncellemleri

Guardian güçlendirmesi

  • Bedeli azaltıldı: 2500 >>> 2400
  • Atış hızı arttırıldı: 4,75 >>> 5,25 (saniye başına mermi)
  • Silahın tekrar atışa hazır olma süresi 3 mermiden sonra 0,35’ten 3 mermiden sonra 0,2925 şeklinde iyileştirildi.
    • Guardian’ın doğrudan Phantom veya Vandal’la rekabet edebileceğini (veya rekabet etmesi gerektiğini) düşünmüyoruz ama yeni bedeliyle birlikte onu bazı ekonomik veya haritaya bağlı durumlarda oyuncuların tercih edebileceği bir seçenek haline getirmek ve düşman yakına geldiğinde eskisi kadar cezalandırıcı olmamasını istiyoruz.

Valorant 1.08 Yama Notları Detayları

Harita Değişiklikleri

Tüm modlardaki eşleştirme sıraları yakın zamanda oynadığınız haritaları hesaba katacak şekilde güncellendi ve bu sayede artık yeni bir karşılaşma için sıraya girdiğinizde:

  • Yakın zamanda oynamadığınız bir haritada oynama ihtimaliniz daha yüksek.
  • Arka arkaya birkaç karşılaşmada aynı haritaya denk gelme ihtimaliniz daha düşük.

Yaşam Kalitesi

  • Gözlemciler artık izledikleri oyuncu kör edildiğinde ekranın izlenemez olması yerine bu etkinin biteceği süreyi gösteren bir sayaç görecek.
    • Acı çekmeyi sevenler yine de gözlemciler için tam ekran kör olma seçeneğini ayarlardan açabilir.
  • Mini harita performansı iyileştirmeleri yapıldı.
  • Sosyal panel artık imleç üzerindeyken veya panelle etkileşime girerken duraklayacak.
  • Kariyer sayfasındaki Tüm Kademeler açıklamasının ifade tarzı Rekabete Dayalı uzatma kurallarıyla daha tutarlı olacak şekilde güncellendi.

Giderilen Hatalar

  • Asil Classic görsel efekti düzeltildi.
    • Asil kaplama seviyelerini geliştirirken (2- 4) doğru mermi izini, ses efektini ve diğer görsel efektleri oynatmama hatası giderildi.
  • Oyun Sonu Ekranı’nda “İşlem sürüyor” mesajının görüntülenmesine ve o karşılaşmanın Kariyer sekmesinde görünmemesine sebep olan hata giderildi.
  • Özel Oyun Lobileri’nde “Yüksek beceri uyumsuzluğu” yazısının görüntülenmesine sebep olan hata giderildi.

Teknoloji, oyun, donanım, yapay zeka, bilim, otomobil ve yazılım sektörleriyle ilgili güncel tüm içeriklere teknoloji haberleri ve oyun haberleri kategorileri üzerinden yakından takip edebilmeniz mümkündür.


Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu