Teamfight Tactics 10.14 Yama Notları - TeknoDiot.com

Teamfight Tactics 10.14 Yama Notları

Abone Ol 
Logitech G Çekiliş

Yeni gelen güncelleme ile kritik bilgileri sizlere aktardığımız League of Legends Taktik Savaşları yama notları rehberimize hoş geldiniz.

Bu yıl içerisinde oyuna eklenen modların başında gelen Taktik Savaşları oyun modu, 10.14 yaması ile güncellenerek oyunculara daha iyi bir oyun zevki sunabilmek için geliştirilerek yama olarak yayımlandı. işte gelen özellikler ve güncellemeler;

Sistemler

Özellikler

Neeko Kutuları

Genelde mavi veya altın kutulardan Yetiş Neeko çıktığında, özellikle de erken safhalarda altın birikimi açısından geri kalıyorsunuz. Dolayısıyla içinden Yetiş Neeko çıkan kutulara altın ödülleri de ekliyoruz.

  • Mavi Kutu: Yetiş Neeko ⇒ Yetiş Neeko + 2 Altın
  • Altın Kutu: Yetiş Neeko + 3 Altın ⇒ Yetiş Neeko + 5 Altın

Beraberlikler

Sıralamalardaki son konumunuz artık ölümcül hasar alır almaz değil, tüm çatışmalar sonlandığında belirlenecek. Ölümcül hasar almak, artık tüm oyuncuları negatif cana düşürecek. Aynı turda elenen oyuncular, şu sırayla oyunu tamamlayacak:

  • En az negatif cana sahip oyuncu en üst sırada bitirecek.
  • Negatif canlarda bir beraberlik yaşanırsa, elenmeden önceki turda en çok cana sahip oyuncu öncelik kazanacak.
  • Çok nadir durumlarda her iki açıdan da beraberlik yaşanması halinde (!), berabere kalan oyuncuların sıralamaları rasgele belirlenecek.

Galaksiler

  • Yeni Galaksi: Cüce Gezegen – Tüm tahtaların ilk ve son sırası devre dışı bırakılır.
  • Kaldırılan Galaksi: Miniminnacık Efsaneler

Yıldız Muhafızları

Yıldız muhafızlarının gücünün büyük bir kısmı özelliğin kendisinden geliyor. Dolayısıyla özelliğin gücünü azaltıp şampiyonlarını güçlendiriyoruz. Böylece bazı yıldız muhafızları diğer takım kompozisyonlarında da başarılı olabilecek ve etkili yıldız muhafızı kompozisyonlarındaki güçlerini koruyabilecek.

  • Yıldız Muhafızlarının Mana Paylaşımı: 25/40/55 ⇒ 15/25/45
  • Poppy’nin Başlangıç Manası/Toplam Manası: 60/100 ⇒ 50/90
  • Zoe’nin Başlangıç Manası/Toplam Manası: 70/100 ⇒ 40/80
  • Neeko’nun Başlangıç Manası/Toplam Manası: 75/150 ⇒ 25/100
  • Syndra’nın Başlangıç Manası/Toplam Manası: 0/60 ⇒ 0/40
  • Soraka’nın Başlangıç Manası/Toplam Manası: 50/125 ⇒ 50/120
  • Janna’nın Başlangıç Manası/Toplam Manası: 50/130 ⇒ 30/100

Diğer Özellikler

  • Semavilerin İyileştirmesi: %15/40/99 ⇒ %20/45/150
  • Sibernetiklerin İlave Canı ve Saldırı Gücü: 350 ve 40/600 ve 75 ⇒ 300 ve 35/550 ve 70
  • Büyücülerin Yetenek Gücü: 20/45/75 ⇒ 20/40/70

Şampiyon Dengesi

1. Aşama Şampiyonlar

  • Jarvan’ın Canı: 650 ⇒ 700
  • Jarvan’ın Saldırı Gücü: 50 ⇒ 55
  • Jarvan’ın Manası: 50/100 ⇒ 40/80
  • Jarvan IV’ün Yeteneğinin Saldırı Hızı İlavesi: 0,65/0,75/0,85 ⇒ 0,75/0,85/0,95
  • Xayah’nın Saldırı Hızı: 0,8 ⇒ 0,9


2. Aşama Şampiyonlar

  • Mordekaiser’in Canı: 650 ⇒ 700
  • Mordekaiser’in Yıkılmaz Hasarı: 50/75/125 ⇒ 75/100/200
  • Rakan’ın Canı: 600 ⇒ 700
  • Yasuo’nun Toplam Manası: 90 ⇒ 80

3. Aşama Şampiyonlar

  • Ashe’in Canı: 600 ⇒ 650
  • Ashe’in Saldırı Hızı: 0,8 ⇒ 0,85
  • Ashe’in Yetenek Hasarı: 200/275/550 ⇒ 200/300/600
  • Ashe’in Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 2/2/2 saniye ⇒ 2/3/4 saniye
  • Ezreal’ın Saldırı Gücü: 60 ⇒ 50
  • Ezreal’ın Başlangıç Manası: 50 ⇒ 30
  • Karma’nın Esin Kalkanı: 250/400/800 ⇒ 300/450/900
  • Karma’nın Saldırı Hızı İlavesi: %50/75/125 ⇒ %70/90/150
  • Neeko’nun Canı: 800 ⇒ 850
  • Neeko’nun Zırhı: 45 ⇒ 50
  • Shaco’nun Toplam Manası: 80 ⇒ 70
  • Syndra’nın Yetenek Hasarı (küre başına): 100/125/200 ⇒ 100/140/220
  • Vayne’in Canı: 550 ⇒ 500
  • Vayne’in Saldırı Gücü: 60 ⇒ 50
  • Vi’ın Yetenek Hasarı: 400/600/1200 ⇒ 350/550/1100

4. Aşama Şampiyonlar

  • Fizz’in Yetenek Hasarı: 450/600/5000 ⇒ 400/550/4000
  • Irelia’nın Canı: 800 ⇒ 900
  • Irelia’nın Saldırı Gücü: 70 ⇒ 85
  • Irelia’nın Zırhı: 35 ⇒ 50
  • Irelia’nın Büyü Direnci: 20 ⇒ 40
  • Irelia’nın Yetenek Hasarı: %175/250/500 ⇒ %225/250/500
  • Jhin’in Saldırı Gücü: 80 ⇒ 85
  • Jhin’in Saldırı Hızı: 0,85/0,9/1,1 ⇒ 0,9/0,95/1,2
  • Jhin’in 4. Atış Hasarı: %244/344/4444 ⇒ %350/500/4444
  • Jinx’in Saldırı Hızı: 0,75 ⇒ 0,7
  • Riven’ın Kalkanı: 225/375/1000 ⇒ 200/350/1000
  • Viktor’un Ölüm Işını Hasarı (İkinci Bölüm): 250/400/1500 ⇒ 200/325/1500

5. Aşama Şampiyonlar

  • Aurelion Sol’ün Mana Sömürmesi: 15/25/50 ⇒ 10/15/50
  • Aurelion Sol’ün Yetenek Hasarı: 110/150/1000 ⇒ 90/150/1000
  • Janna’nın Saldırı Hızı İlavesi: %100/150/500 ⇒ %80/125/500

Urgot

Urgot’ta bir sürü değişikliğe gidiyoruz, bu yüzden ona özel bir bölüm ayırdık. Denge açısından Urgot, şu anda en zayıf 5 Altın bedelindeki şampiyonlardan biri. Fakat yine de ona karşı oynamak kötü hissettiriyor ve Urgot oyuncusunun onun seviyesini yükseltmek için yeterli sebebi yok.

Logitech G Çekiliş
  • Zırh: 30 ⇒ 40
  • Büyü Direnci: 20 ⇒ 40
  • Saldırı Menzili: 660 ⇒ 420
  • Başlangıç Manası/Toplam Manası: 40/90 ⇒ 50/100
  • Ölümden Beter Hedef Belirlemesi: Saldırı menzili içindeki en uzaktaki hedef ⇒ En uzaktaki hedef
  • Ölümden Beter artık her zaman istenen hedefi çekmiyor. Bunun yerine atıştan isabet alan ilk hedefi çekiyor.
  • Alınan hasar artık engellenebiliyor (Koruyucu Melek’i olan bir birim diriliyor).
  • Yetenek Kullanımı Başına Mana Azalması: 10/20/90 ⇒ 20/30/100
  • Rakibi kendine çekme süresi artık yıldız seviyesi arttıkça kısalıyor.
  • Çekme Süresi: 1,5 saniye ⇒ 3/2/1 saniye

Eşyalar

  • Dev Katili artık hasar türüne uygun (fiziksel hasar veya büyü hasarı) (azaltma etkileri öncesi) hasar veriyor.
  • İyon Kıvılcımı’nın Büyü Direnci Eksiltmesi: %50 ⇒ %40

Giderilen Hatalar

  • Ekko’nun ipucundaki yavaşlatma etkisi, artık ondalık sayı yerine yüzde olarak gösteriliyor.
  • Thresh’in Zaman Geçidi yeteneğiyle çekilen şampiyonlar artık diğer birimlerin yıldız seviyelerini yükseltmek için kullanılamıyor.
  • Vayne’in Son Hazırlık yeteneği sırasında ilave hasar veren saldırıları, artık kılıç ustası özelliğini doğru bir şekilde tetikliyor.
  • Lulu’nun biçimini değiştirdiği birimler, artık sersemlemişken etrafta hoplayıp zıplamıyor.
  • Shaco’nun gizlenmiş haldeyken katledilen bir takım arkadaşının sağladığı Sonsuz Karanlık ilavesinden zaman zaman faydalanamamasına yol açan hata giderildi.
  • Aurelion Sol, artık Urgot tarafından çekilirken yeteneğini kullanamıyor.

Mobil

  • XP alma ve dükkân düğmeleri artık ekrana yakınlaşıp uzaklaşıldığında animasyonlarını oynatıyor.

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum atmayı unutmayın! Teknoloji ve oyun içeriğini okumak isterseniz teknodiot.com'a göz atın! Daha fazlası için TwitterInstagram, YouTube ve Facebook gibi sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu