Nintendo Kendi Yayın Hizmetini Tanıttı

Nintendo’nun video oyun pazarının ötesinde etkisini genişletme planları var gibi görünüyor. Bazı içeriden bilgi sahipleri, Japon şirketinin kendi çoklu ortam akış hizmeti üzerinde çalıştığını iddia ediyorlar. Daha önce, Nintendo’nun akış yayıncılığı alanında bir patent başvurusunda bulunduğu bildirilmişti, ancak bu, çoğunlukla dikkate alınmayan tipik bir durumdu, çünkü bu tür patentler sürekli olarak alınıyor ama gerçekte bunların kullanılacağına dair bir işaret olmuyordu. Bu tek başına patentin bir anlamı olmadığına dair bir belirti olsa da, bugün Nintendo of America tarafından çoklu ortam teknolojileri alanında deneyimli bir yazılım mühendisi için yapılan bir iş ilanı ortaya çıktı ve bu, şirketin kendi akış hizmeti üzerinde aktif olarak çalışabileceğine açıkça işaret ediyor.

İş ilanının açıklamasına göre, bu yazılım mühendisi çoklu ortam sistemlerini desteklemek için yazılım geliştirmekle ve modern oyun konsollarına entegre edilebilecek işlevlerle çalışacak. İlana dikkat edilmesi gereken bir nokta ise, programcının “son derece popüler” bir oyun konsolu için çözümler geliştireceğinin belirtilmiş olması – muhtemelen Nintendo Switch veya bu konsolun ikinci nesli için. Bu yeni sistem ayrıca NVIDIA DLSS’yi destekleyecek ve teorik olarak konsolu son derece çekici bir seçenek haline getirebilecek bir ışın izleme özelliği sunacak. Tek sorun maliyet olabilir.


Nintendo’nun video oyun pazarının ötesinde bir alan olan çoklu ortam akış hizmetine girmesi, şirketin stratejik bir dönüşümünün bir parçası olarak görülebilir. Bu, şirketin gelir kaynaklarını çeşitlendirmesine ve mevcut pazarlama stratejilerini genişletmesine olanak tanıyabilir. Ancak, bu hamlenin başarılı olabilmesi için, Nintendo’nun yalnızca oyun sektöründe değil, aynı zamanda çoklu ortam ve yayıncılık alanlarında da rekabet edebilecek yeteneklere sahip olması gerekecektir.

Nintendo’nun çoklu ortam akış hizmetine girmesi, mevcut dijital yayın platformlarıyla rekabet etmek için nasıl bir strateji izleyeceğini de belirleyecektir. Bu hizmetin nasıl fiyatlandırılacağı, sunulan içeriğin çeşidi ve kalitesi gibi faktörler, Nintendo’nun bu alandaki rekabet avantajını belirleyebilir.

Sonuç olarak, Nintendo’nun kendi çoklu ortam akış hizmetini başlatma olasılığı, şirketin video oyunları endüstrisindeki liderliğini sürdürme ve yeni gelir kaynakları yaratma stratejisinin bir parçası olarak görülebilir. Ancak, bu hamle başarılı olmak için dikkatlice planlanmalı ve uygulanmalıdır, çünkü çoklu ortam akış pazarı rekabetçi ve dinamiktir ve başarılı olmak için doğru içerik, fiyatlandırma ve pazarlama stratejilerini gerektirir.

Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

teknodiot.com'un şekilli nick aracını denediniz mi?

Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu