League of Legends Dövüş Oyunu Project L’den İlk Görüntüler Geldi
Riot Games, League of Legends evreninde geçen bir dövüş oyunu olan Project L ‘nin ilk oynanış videosunu yayınladı.
Videoda birkaç farklı LoL karakteri ve Project L’nin arkasındaki geliştiricilerin ne tür bir dövüş oyunu oluşturmaya çalıştıkları hakkında derinlemesine bir tartışma yer aldı.
Riot Games, son zamanlarda piyasaya sürülen iki LoL spin-off oyununun yanı sıra popüler bir animasyonlu Netflix dizisi ile yaklaşık bir yıldır League of Legends spin-0ff çılgınlığındaydı.
Çıkış tarihi net değil
Şimdi , ilk olarak 2019 9’da duyurulan eski yan oyunlardan biri olan Project L, sonunda bir gün çıktığında dövüş oyununun nasıl görüneceğini ve oynanacağını gösteren düzgün bir oynanış gösterimine sahip oldu. Riot, Project L’nin bu yıl veya gelecek yıl çıkmayacağını açıkça belirtti.
Riot Games, ilk duyurusundan iki yıl sonra nihayet dövüş oyunu Project L’nin oynanışını açıkladı . Altı dakikalık fragmanda Tony ve Tom Cannon, oyunun liderleri, dövüş oyununun türüyle ilgili ayrıntıları paylaştılar, geliştirilmekte olan yeni netcode sisteminin yanı sıra Jinx, Ekko, Darius ve Ahri’den bazı oyunlar.
Project L, asist tabanlı bir dövüşçü olacak
Dragon Ball FighterZ dışında, dövüş oyunu manzarası, birkaç yıldır asist tabanlı bir dövüşçüden yoksundu. Önde gelen asist tabanlı seri, onlarca yıl önce savaş sistemine öncülük eden Marvel vs Capcom olmuştur. MvC2 ve MvC3 muazzam hitlerdi ve bu güne kadar hala tutkulu hayran kitlelerine sahipler. Bununla birlikte, son MvC oyunu MvC: Infinite sert bir düşüş yaşadı ve o zamandan beri sadece DBFZ ve BlazBlue: Cross Tag Battle ana akıma bir atılım yapabildi.
Project L, asist tabanlı bir dövüşçüde kendi başına şansını deneyecek. Project L’de oyuncular iki karakterden oluşan takımlara pilotluk yapacak. Bir karakter ana dövüşçü, diğeri ise yedek olacak. Yedek karakter, oyuncunun komboları genişletmesine tam anlamıyla yardımcı olmak için çağrılabilir. Oyuncular istedikleri zaman iki dövüşçü arasında geçiş yapabilecekler. Bu 2v2 tarzı asist tabanlı oynanışta öne çıkan bir dövüş oyunu en son 2018’de çıkan BlazBlue: Cross Tag Battle olmuştu.
Dövüş oyunları, sert beceri zeminlerine sahip olmaları ve alınması zor olmaları ile ünlüdür. Ancak, Project L’nin amacı, herkesin denemesi için yeterince kolay olmaktır. Ancak, bu yüksek bir beceri tavanı pahasına gelmiyor. Cannon, anlaşılması kolay olsa da, üst düzey oyuncuların ana karakterlerinin ustalığını sergileyerek oyunda bolca beceri ifadesi olacaklarını söyledi. Cannon ayrıca beceri tabanını ve beceri tavanını ayırmak için “sürekli artan bir öğrenme eğrisi” oluşturmak istediklerini söyledi.
Yeni Netcode sistemi
Project L üzerinde çalışmak üzere Riot’a katılmadan önce Tony Cannon, EVO’nun kurucu ortağıydı ve GGPO geri alma net kodu sistemini oluşturmaya çalıştı . Bu sistem, çevrimiçi oyuncular arasındaki gecikmeyi azaltmak için diğer birçok dövüş oyunu tarafından kullanılmıştır. Bu net kodu kullanan oyunlardan bazıları Skullgirls, Melty Blood: Type Lumina ve yakında çıkacak olan The King of Fighters XV. Ancak, Project L için Cannon daha da iyi bir ağ kodu üzerinde çalışıyor.
Project L, geri alma net kodunu kullanmanın yanı sıra Riot Games’e özel yeni bir ağ oluşturma modeli kullanacak. Bu sistem, geri alma ağ kodunu daha da geliştirmek için diğer Riot oyunlarından gelen ağları kullanır. Riot Direct’i kullanarak, çevrimiçi oynarken rakiplerinizin uçlarındaki kötü bağlantılar bile, bağlantınız iyiyse oyunu etkilemez.