Tiktok Takipçi Satın Al

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı

Yeni Ay Festivali kutlaması, LOL'de yeni bir yama olmadan olur mu hiç? 14.3 Yama Notları'a hoş geldiniz!

Bu güncellemede, eşya sistemimizi yenilemeye devam ediyoruz, bu da şampiyonlar ve eşyalar üzerinde bazı düzenlemeler gerektiriyor. Bunlar arasında, eşyaların tetiklenme hasarını azaltarak anlık hasarı düşürmek, Ziggs ve Nidalee gibi yetenek gücü taşıyıcılarının temel eşyalarının değişmesinden kaynaklanan dayanıklılıklarını artırmak ve Rengar ve Karma gibi yeni eşya sistemimizde beklenenden daha fazla performans gösteren şampiyonları dengelemek bulunuyor.

Ayrıca, yeni Semavipullu kostümler, URF’in geri dönüşü, Vanguard’ın çıkışına dair bir güncelleme ve Windows’un 7, 8 ve 8.1 sürümlerinin artık desteklenmemesi gibi bazı önemli değişiklikler de mevcut. Daha fazla ayrıntı için okumaya devam edin!

Yamada Öne Çıkanlar

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı

Semavipullu Lee Sin, Yüce Semavipullu Lee Sin, Semavipullu Master Yi, Semavipullu Janna, Semavipullu Ezreal, Semavipullu Kai’Sa, Semavipullu Diana ve Prestij Semavipullu Ezreal, 7 Şubat 2024’te saat 23.00’te piyasaya sürülecek.

Ultra Rekabet Faktörü olarak da bilinen URF oyun modu, 14.3 Yaması’nda geri dönüyor! URF modu, 7 Şubat 2024’te saat 20.00’de EUW, EUN, RU ve TR sunucularına, diğer Riot sunucularına ise saat 23.00’te gelecek.

Vanguard

Riot’un hile karşıtı özel yazılımı Vanguard’ı LoL’e getireceğini 14.2 Yaması’nda önceden duyurmuştuk. Bu yazılım, tüm League of Legends ve Teamfight Tactics oyunları için gereklidir. Ancak, istemcide karşılaştığımız bazı kritik hatalar nedeniyle 14.2 Yaması’nda yapılacak değişikliklerin tarihlerini gözden geçirmek zorunda kaldık ve birkaç yamayı erteledik. Bu nedenle, 14.3 Yaması‘ndan itibaren bilgisayarınızın bu güncellemeye hazır olup olmadığını görmek için bir tanılama testi yapacağız. Eğer hazır değilse, sorun giderme adımlarını takip edebilir veya Oyuncu Destek Ekibi’yle iletişime geçebilirsiniz. Bu erteleme sonucunda Vanguard’ın çıkışı da 14.4 Yaması’ndan 14.5 Yaması’na kaydırıldı. Böylece oyunculara Vanguard’ı yüklemek ve bu değişikliğe genel olarak hazırlanmak için yeterli süre tanınmış oldu.

Test başarısız olursa, daha sonra tekrarlanacaktır. Sağ üst köşedeki Ayarlar simgesine tıklayarak Genel > Vanguard Sistem Kontrolü bölümündeki Uyumluluğu Kontrol Et seçeneğine tıklayarak testi kendiniz de yeniden yapabilirsiniz.

Vanguard hemen etkinleştirilmeyecek veya LoL’de kullanılmaya başlanmayacak. Bu güncellemenin amacı, oyunculara bu zorunlu değişikliğe hazırlanmaları için yeterli süre vermektedir. Daha fazla bilgi için Vanguard hakkındaki destek makalesine bakabilirsiniz.

Windows Sürümü Gereksinimi Güncellemesi

League of Legends ve Teamfight Tactics oyunları için 21 Şubat Çarşamba gününden itibaren minimum sistem gereksinimlerini güncelleyerek Windows 7, 8 ve 8.1 desteğini sonlandırıyoruz. Oyunların stabilitesi ve performansını korumak için eski işletim sistemlerine olan desteği sonlandırmamız gerekiyor. Bu sürümleri kullanıyorsanız, oynamaya devam etmek için sisteminizi güncellemeniz gerekmektedir.

Şampiyonlar

Aurelion Sol

Aurelion Sol için önemli değişiklikler yapıldı. Q yeteneğinin mana bedeli düşürüldü ve şampiyonlara yönelik anlık hasarın Yıldız Tozu yükünü arttırdı. W yeteneğinin mana bedeli ve bekleme süresi azaldı, ayrıca Q kullanımında sağladığı ilave hasar arttı. E yeteneğinin sağladığı Yıldız Tozu azaldı. Yetenek geliştirme sırası QEW yerine QWE olarak değiştirildi. Bu değişikliklerle Aurelion Sol’ün daha etkin ve keyifli bir oyun deneyimi sunması hedefleniyor, özellikle Yıldız Tozu yüklerini etkili bir şekilde savaşarak elde etmesi teşvik ediliyor.

Azir

Azir’in taban can yenileme miktarı azaltıldı. Bu değişiklik, Azir’in Ayağı Çabuk gibi ilk rün seçimlerine olanak tanıyan askerlerinin isabet etkileriyle birlikte artan hayatta kalma kabiliyetini dengelemeyi amaçlıyor. Bu düşüş, Azir’in genel dayanıklılığını olması gereken seviyeye getirmeyi hedefliyor.

Brand

Brand’in pasifinin canavarlara verdiği hasarı azaltıldı ve pasifteki bir hatanın düzeltilmesi yapıldı. Ayrıca Q yeteneğinin hasarı azaltıldı. Bu değişiklikler, Brand’in orman temizleme hızını ve erken safhadaki gücünü dengelemeyi amaçlıyor. Pasif yeteneğindeki hata düzeltilerek istenilen denge sağlanmış oldu.

Corki

Corki’nin paket süresi azaldı ve W yeteneğinin bekleme süresi azaldı, mana bedeli azaldı ve hasarı arttı. Habaset artık Kararma’nın pasifi için sayılmıyor. Bu güncelleme, Corki’nin daha agresif bir oynanışa ve W yeteneğinin daha sık agresif olarak kullanılmasına odaklanıyor.

Ezreal

Ezreal’ın Q ve R yeteneklerinin hasarı azaltıldı. 14.2 Yaması’nda yapılan güçlendirmelerin aşırı olduğu belirtilerek, bu yamada bazı temel eşyaların güçlendirileceği ve Ezreal’ın önceki yamada kazandığı gücün bir kısmının geri alınacağı ifade edildi. Bu dengelemelerle birlikte Ezreal’ın genel olarak güçlendiği vurgulandı.

Illaoi

Illaoi’nin pasifinin dokunaçlarının menzili arttırıldı ancak hasarı azaltıldı. Illaoi’nin gücü, 14.1 Yaması’nda gelen harita değişikliklerinden etkilenmişti çünkü dokunaçlarının eski yüzey şekillerine uyumu vardı. Bu güncellemeyle, Illaoi’ye Vadi’ye daha iyi uyum sağlayacak dokunaçlar veriliyor ve bu değişiklikler dengeleniyor. Bu değişiklikler Illaoi’nin Ruhani Rehberiyle daha etkili olmasını sağlayacak.

Karma

Karma’nın R+Q kombinasyonunun hasarı azaltıldı. Karma’nın şu anda üç farklı rolde (üst koridor, orta koridor ve destek) oynanabildiği ve bu nedenle güçlü olduğu belirtiliyor. Ultisiyle aldığı güç artışı nedeniyle R+Q kombinasyonunun hasarı biraz azaltıldı çünkü hasar bekleme süresine göre oldukça yüksekti.

Lillia

Lillia’nın pasifinin ve Q yeteneğinin hasarı azaltıldı. Sezon güncellemesiyle Lillia için tercih edilen eşyalar daha uyumlu hale getirildi ve bu değişiklikler ona daha fazla esneklik sağladı. Ancak, Lillia’nın aşırı güçlü hale gelmesini engellemek için ileri safhalardaki hasarı düşürülerek dengeleme yapıldı, ancak dayanıklılığına dokunulmadı.

Maokai

Maokai’nin destek rolündeki gücünü kısıtlamak ve üst koridor ve ormandaki performansını artırmak için bazı değişiklikler yapıldı. Taban mana yenilenmesi azaldı ve pasif iyileştirmesi azaltıldı. Q’nun bekleme süresi ve mana bedeli düşürülürken, E’nin mana bedeli azaltıldı ve bekleme süresi düzenlendi. R yeteneğinin bekleme süresi arttırıldı. Bu değişikliklerle Maokai’nin destek rolündeki etkisi azaltılırken, üst koridor ve ormandaki performansı artırılmaya çalışıldı.

Nidalee

Nidalee’nin dayanıklılığını artırmak için büyü direnci büyüme oranı ve E yeteneğinin iyileştirmesi güçlendirildi, ayrıca ilave saldırı hızı arttırıldı. Bu değişikliklerle, özellikle destek rolünde ilerleyen safhalarda Nidalee’nin daha etkili olması ve takım savaşlarında daha fazla dayanıklılık sağlaması amaçlanıyor. YG şampiyonları için büyü direnci artışı önemli bir güçlendirme olarak dikkat çekiyor.

Pyke

Pyke, su üstünde kalmakta zorlanıyordu ve rün değişiklikleriyle birlikte durumu daha da kötüleşti. Ancak bu güncellemeyle onun erken safhalardaki dayanıklılığı arttırıldı ve yeteneklerine güçlendirmeler eklendi. Taban zırhı arttırıldı ve Q yeteneğinin hasarı artırıldı, mana bedeli azaltıldı. E yeteneğinin ilave hareket hızı artırıldı ancak hasarı azaltıldı.

Rengar

Rengar’ın taban canı ve Q yeteneğinin ilave hasarı azaltıldı. Rengar, son zamanlarda yüksek hasar potansiyeline sahip olmasıyla öne çıktı. Ancak bu güncelleme ile zırh deşme eşyaları kullanarak yüksek hasarlar elde etmesi zorlaştırıldı. Üst koridorda fazla baskın olmaması için taban canı da düşürüldü.

Shaco

Shaco’nun destek rolündeki gücü azaltılarak ormancı rolündeki etkisi artırıldı. Soytarı Kutusu güçlendirildi, mana bedeli azaldı ve canavarlara yönelik hasarı arttırıldı. Çift Zehirli Bıçak’ın mana bedeli arttırılırken, R yeteneği için yaşam kalitesi değişiklikleri yapıldı. Bu güncelleme, Shaco’nun ormancı olarak daha etkili olmasını ve destek rolünde daha az baskın olmasını amaçlıyor.

Shyvana

Shyvana’nın güçlendirilmiş saldırı ve hareket kabiliyeti arttırıldı. Q yeteneğinin güçlendirilmiş saldırı hasarı ve ilave saldırı hızı arttırıldı. W yeteneğinin ilave hareket hızı güçlendirildi. Bu değişikliklerle Shyvana’nın yetenek gücüne dayalı dizilimlerin oyunda daha etkili olması hedefleniyor.

Taliyah

Taliyah’ın yetenek seti güncellendi. Q yeteneğinin hasarı arttırıldı ve E yeteneğinin bekleme süresi azaltıldı. Bu değişikliklerle birlikte, Taliyah’ın erken oyunda hem orta koridorda hem de ormanda daha etkili olması hedefleniyor. Artan Q hasarı özellikle ona güç kazandırırken, E yeteneğinin azalan bekleme süresi Taliyah’ın hareket kabiliyetini arttırarak yeteneklerini daha etkin bir şekilde kullanmasını sağlayacak.

Teemo

Teemo’nun Q yeteneğine yapılan güncellemeyle artık Kör Eden Dart yeteneği, isabet alan hedeflere anında uygulanacak şekilde değiştirildi. Bu, Teemo’nun kör etme etkisinden korunmasını ve normal saldırıdan hasar almasını engelliyor. Ayrıca, kör etme süresi hedefin can göstergesinin üstündeki zayıflatma süresiyle uyumlu hale getirildi.

Trundle

Trundle, 13.23 Yaması’nda aldığı güçlendirmelerin ardından fazlasıyla güçlendi. Bununla birlikte, Trundle’ın oyun ortasındaki aşırı güç artışının dengelenmesi için taban canı ve Q yeteneğinin hasarı azaltıldı. Bu değişiklikler, Trundle’ın erken oyun safhalarındaki gücünü dengelemeyi amaçlıyor.

Twitch

Twitch’in E yeteneğine yapılan güncellemeyle artık Bulaştır yeteneği, zehri sona eren bir rakibe daha az cezalandırıcı bir şekilde hasar verecek. Rakibin zehir sona erdiğinde sahip olduğu yük miktarına bağlı olarak hasar alması sağlanarak, Twitch’in oynanışının daha dengeli hale gelmesi hedefleniyor.

Wukong

Wukong’un Q yeteneğinin ilave menzili arttırıldı ve E yeteneğinin bekleme süresi azaltıldı. Wukong’un performansının iyileştirilmesi amacıyla yapılan bu güncellemeler, özellikle üst koridor rolünde daha etkili olmasını hedefliyor. Q yeteneğinin menzili artırılarak rakiplerle daha kolay takas yapabilmesi sağlanırken, E yeteneğinin bekleme süresinin azaltılması da oynanışını daha akıcı hale getiriyor. Bu değişikliklerle birlikte Wukong’un gücü ve etkinliği artırılmaya çalışılmıştır.

Yorick

Yorick’in pasifi, Sis Gezginlerinin çatışmayı terk etme mesafesinin azalması ve Yorick’e dönerken ek hareket hızı kazanmasıyla güçlendirildi. Q yeteneğinin iyileştirmesi düzenlendi ve mana bedeli azaltıldı. E yeteneğinin kullanım süresi kısaltıldı. R yeteneğinin, Sis’in Hanımı’nın hedefine saldırırken verdiği ilave hasar düzenlendi. Yeni eklenen eşyalarla birlikte Yorick’in oynanışı daha akıcı hale getirilmeye çalışıldı.

Zeri

Zeri’nin taban saldırı gücü arttırıldı ve R yeteneğinin bekleme süresi azaltıldı. Eşya sistemi yenilemesi, oyuncuların artık ona ulti yetenek hızı kazandırabilmek için Deneysel Hexzırh almaya başlamasıyla Zeri’yi şaşırttı. Bu nedenle, Zeri’nin temel güçlendirmeleri yapılarak Deneysel Hexzırh’a olan bağımlılığı azaltılmak istendi. Ayrıca, genel güç seviyesini artırmak için Zeri’nin önerilen eşyaları da güncellendi.

Ziggs

Ziggs’in dayanıklılığı azaldığı için Taban zırh ve zırh büyüme oranı arttırıldı. En önemli eşyaları olan Seraph’ın Şefkati ve Gölgealev can kaybettiği için bu sezon dayanıklılığından ödün vermek zorunda kaldı. Can kaybını doğrudan geri almasını istemedikleri için doğal zırh kaynaklarını güçlendirerek dayanıklılığını arttırıyorlar. Ayrıca hayatta kalması için önemli olan W yeteneğinin bekleme süresi de azaltıldı.

Zyra

Zyra’nın yeteneklerinde yapılan değişiklikler, özellikle destek rolündeki performansını etkilemedi ancak orta koridor rolünde mana ve yetenek hızı kaybına neden oldu. Oyundaki dengesizliği gidermek için Zyra’nın mana havuzunda düzenlemeler yapılıyor, böylece oyuncular hem destek hem de orta koridor rollerinde Zyra’yı etkili bir şekilde kullanabilecekler. Taban mana yenilenmesi azalırken, mana büyüme oranı artırıldı ve Q yeteneğinin mana bedeli azaltıldı. W yeteneği ise minyon veya canavar kesildiğinde sağladığı tohum miktarını arttıracak şekilde güncellendi.

Eşyalar

Canbiçen

Yeni eşya sistemiyle birlikte zırh delme özelliği, alt koridor oyuncuları için daha etkili hale geldi. Oyun hızındaki değişiklikler göz önüne alındığında, isabet etkilerine ve kritik vuruşlara odaklanan nişancıların güç dengesizliğini fark ettik. Bu değişikliklerle, kritik vuruş ve isabet etkilerine sahip şampiyonların güç seviyelerini arttırarak, bu şampiyonların farklı eşya seçeneklerine yönelebilmesini sağlıyoruz. Saldırı gücü de arttırıldı.

Guinsoo’nun Hiddeti

Canbiçen ve Tahsildar’daki gibi, bu değişiklik de isabet etkilerinin ve kritik nişancılarının gücünü artırarak eşyaları zırh deşme yapısına alternatif hale getirme odaklıdır. Eşya tarifinde yapılan değişikliklerle birlikte saldırı gücü ve yetenek gücü artışı sağlanmıştır.

Omurgakıran

Omurgakıran eşyasındaki bir hatayı düzelterek, eşyanın takım arkadaşlarının yaklaşması durumunda minyonlara yönelik güçlendirmesinin eksik olmamasını sağlıyoruz. Bu önemli bir özelliği geri getiriyor.

Kutluyas Rukern

Kutluyas Rukern, diğer büyü direnci eşyalarını geride bırakarak oldukça etkili hale geldi. Ancak, Rukern’in büyü direnci gücü biraz fazla olduğundan, azami canın %20’sinden %18’ine indiriliyor ve kalkanın yenilenme süresi 12 saniyeden 15 saniyeye çıkarılıyor.

Asırlık Sopa

Yetenek gücü şampiyonlarının anlık hasar eşyalarına yönelimine karşın, dayanıklılık odaklı seçeneklerin hala etkili olmasını isteyen bir yaklaşım benimsiyoruz. Bu, suikastçı olmayan birçok yetenek gücü şampiyonu için önemlidir. Bu doğrultuda, şampiyonların canı 350’den 400’e ve mana miktarı 300’ten 400’e yükseltilmiştir.

Tahsildar

Değişiklik, isabet etkilerini ve kritik nişancılarının gücünü artırarak eşyaları zırh deşme dizilimlerine alternatif hale getirmeye yöneliktir. Saldırı gücü 60’tan 55’e düşürülmüştür.

Youmuu’nun Hayaletkılıcı

Menzilli şampiyonların zırh deşme eşyalarını tercih etmeye başlamasıyla bu eşyaların gücünde bir azaltmaya gidiliyor. Bu eşyalar, menzilli şampiyonlara sağladığı hareket hızı ilavesiyle takım savaşlarında daha uzun süre kalma ve hayatta kalma kabiliyetini artırma avantajı sunuyor. Bu değişikliklerle, hareket hızının önemli olduğu menzilli şampiyonlar için dengeli bir güç sağlanması hedefleniyor.

Yetenek Gücü Eşyaları ve Tetiklenme Hasarı Değişiklikleri

Bu yamadaki ana hedeflerimizden biri, genel anlık hasarı özellikle ileriki aşamalarda azaltmak, özellikle de eşyaların sağladığı hasar miktarını düşürmek. Eşyaların genel güçlerini korumak adına, aktiflerini zayıflattığımız bazı eşyaları güçlendiriyoruz. Amacımız, şampiyonların yetenek setlerine dayalı olarak, eşyalar aracılığıyla değil, anlık hasar verebilmelerini desteklemek. Ayrıca, manayı yoğun olarak kullanan şampiyonların tercih ettiği eşyalardan daha fazla verim alabilmelerini sağlamak için mana eşyalarının altın bedellerini azaltıyoruz.

Başmelek Asası / Seraph’ın Şefkati

Toplam eşya bedeli 3000 Altın’dan 2900 Altın’a düşürüldü ve birleştirme bedeli 500 Altın’dan 400 Altın’a indirildi.

Helia’nın Yankıları

Parçacık başına hasar 55’ten 45’e düşürüldü ve parçacık başına iyileştirme miktarı 20’den 40’a yükseltildi.

Hextech Alternatörü

Büyülü Atış yeteneğinin hasarı, seviye başına 50-125 aralığından bütün seviyelerde sabit olarak 65’e yükseltildi.

Hextech Füzekemer

Ses Patlaması yeteneğinin hasarı, %15 Yetenek Gücü oranından %10 Yetenek Gücü oranına düşürüldü ve 125’ten 100’e indirildi.

Kraken Katili

Diz Çöktür yeteneğinin hasarı, 8 ila 18. seviyeler arasında 35-85 (+%65 toplam saldırı gücü) (+%60 yetenek gücü) değerinden 8 ila 18. seviyeler arasında 140-310 arasında değişen bir değere yükseltildi.

Lich Boğan

Büyülükılıç’ın hasarı, %100 taban saldırı gücü (+%50 yetenek gücü) olan değerden %75 taban saldırı gücü (+%50 yetenek gücü) değerine düşürüldü.

Luden’in Emaneti

Toplam bedel 3000 Altın’dan 2900 Altın’a, birleştirme bedeli 700 Altın’dan 600 Altın’a düşürüldü. Yetenek gücü 90’dan 95’e yükseltildi ve ateşle hasarı 40 (+%8 YG) değerinden 45 (+%4 YG) değerine çıkarıldı.

Habaset

Toplam bedel 2800 Altın’dan 2700 Altın’a düşürüldü. Birleştirme bedeli 700 Altın’dan 600 Altın’a indirildi. Saniye başına hasar %6 YG ile 60’tan %5 YG ile 60’a azaltıldı. Büyü direnci eksiltme seviyeye bağlı olarak 6-12’den bütün seviyelerde 10’a sabitlendi.

İtikatsız Hydra

Pasif biçme hasarı %40 SG (yakın dövüşçü) / %20 SG (menzilli) seviyesinden %50 SG (yakın dövüşçü) / %25 SG (menzilli) seviyesine yükseltildi. Aktif İtikatsız Saldırı’nın %50 azami canın altındaki hedeflere yönelik hasarı %150 Toplam SG’den %130 Toplam SG’ye düşürüldü.

Statik Hançer

Elektroşok’un şampiyonlara yönelik hasarı 100-180 arasından sabit 90’a düşürüldü. Toplam bedel 3000 Altın’dan 2700 Altın’a ve birleştirme bedeli 400 Altın’dan 100 Altın’a indirildi.

Fırtınabiçen

Şimşek yeteneğinin hasarı 90’dan 100’e yükseltildi ve şimşek tarafından sağlanan ilave hareket hızı 1 saniyeden 1,5 saniyeye çıkarıldı.

Yıldırım Asası

Yetenek gücü değeri 90’dan 95’e yükseltildi ve Bora yeteneğinin hasarı 1-18. seviyeler arasında 100-200 (+%20 YG)’den 140 (+%20 YG)’a çıkarıldı.

Yarık Gökyüzü

Saldırı gücü 55’ten 45’e düşürüldü ve can değeri 300’ten 450’ye yükseltildi.

Haşmetli Hydra

Can değeri 500’den 550’ye yükseltildi. Aktif Hilal’in birincil hedefe yönelik hasarı, yakın dövüşçüler için %6 Azami Can’dan %4’e, menzilli şampiyonlar için ise %3 Azami Can’dan %2’ye düşürüldü.

Sistemler

Vadi’nin Alameti

Yeni Vadi’nin Alameti’nin kontrolü oyuncular için zor olabileceğinden fark edilmiştir. Bu nedenle, Vadi’nin Alameti’ne yönlendirme kolaylığı getirmek ve yaşam kalitesini artırmak için iyileştirmeler yapılmıştır. Yeniyavaş başlangıç, Vadi’nin Alameti’nin ilk 3 saniyesinde manevra kabiliyetini artırırken, sonrasında hızlanarak bu kabiliyeti azaltır. Duvara çarpma hasarı, kontrol sırasında daha az hasar verecek şekilde ayarlanmıştır. Ayrıca, oyuncular tarafından çağrılan Alamet’in ortaya çıkma süresi 1 saniye azaltılmıştır.

ARAM Denge Değişiklikleri

Zayıflatmalar kısmında Briar, Karma ve Twisted Fate’in verdiği hasar miktarı düşürülmüştür. Güçlendirmeler arasında ise Ashe’in W yeteneğinin bekleme süresi azaltılmış, Hwei’nin yetenek hızı artırılmış, Sivir’in Q yeteneğinin bekleme süresi uzatılmış ancak verdiği hasar arttırılmış ve Zed’in verdiği hasar miktarı artırılmıştır. Eşya değişiklikleri bölümünde ise Habaset’in lanet hasarı azaltılmış, Yarık Gökyüzü’nün pasif iyileştirmesi düşürülmüş ve Yıldırım Asası’nın Bora’nın hasarı azaltılmıştır.

Davranış Sistemleri

Oyuncular artık sözlü taciz veya nefret söylemi raporladıktan sonra karşılaşmanın sonunda oyuncuları kolayca engelleyebilecekleri veya sohbet ayarlarını değiştirebilecekleri bir uyarı alacaklar. Ayrıca, çoğu sohbet cezasının süresi uzatılmıştır. Uyarıyı tekrar görmemek için bir seçenek sunulmaktadır ve gerektiğinde tekrar etkinleştirilebilir.

Giderilen Hatalar ve Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

Güncellemede Hızlı Oyun ve çeşitli hatalar üzerinde iyileştirmeler yapıldı. Hızlı Oyun ekranındaki renklerdeki hata giderildi ve rünlerin sıradayken düzenlenebilmesi sağlandı. Ayrıca, teslim olma kuralları düzeltildi. Bununla birlikte, bir dizi hata da düzeltildi, örneğin Baron çukuru müziğinin çukurdan uzaklaştıktan sonra çalmasına neden olan hata giderildi ve destek eşyalarının Canavar Avcısı cezasını yanlış uygulamasına yönelik bir düzeltme yapıldı. Bazı şampiyonlarda ve eşyalarda da iyileştirmeler ve hataların giderilmesi sağlandı.

Yakında Gelecek Kostümler

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Prestij Semavipullu Ezreal

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Semavipullu Diana

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Semavipullu Kai’Sa

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Semavipullu Ezreal

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Semavipullu Janna

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Semavipullu Master Yi

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Yüce Semavipullu Lee Sin

League Of Legends 14.3 Yama Notları Yayınlandı
Semavipullu Lee Sin
Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

teknodiot.com'un şekilli nick aracını denediniz mi?

Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu