bayigram.com

VALORANT 3.08 Yama Notları

İşte Valorant 3.08 güncelleme notları!

Valorant 3.08 yama notları oyuncular için yayınlandı. Oyuna 2.01 güncellemesi ile birlikte birçok yenilik ve güncellemeler gelmiş durumda.


Valorant Riot Games tarafından geliştirilip yayınlanan bir free-to-play çok oyunculu taktiksel birinci şahıs nişancı video oyunudur. İlk olarak Ekim 2019’da Project A kod adı altında yayınlanan oyun, 7 Nisan 2020’de sınırlı erişimle kapalı beta dönemine başladı ve ardından 2 Haziran 2020’de resmî olarak yayınlandı.

Valorant 3.08 yama notları listesine hemen aşağıdan erişebilirsiniz. Valorant’ta bir önceki yamadan sonra normalden daha hızlı bir yama gelmiş durumda. Bunu Split’i baştan sona elden geçirildiği ve Kontrol Uzmanları’yla ilgili düzenlemelerin devamı niteliğinde bir yama olarak görülebilir olduğu açıklandı.

SOSYAL GÜNCELLEMELER

Rapor Geribildirimleri Artık Daha Tutarlı

  • Raporlarınız bizim için önemli ve bunu bilmenizi istiyoruz. Raporlarınız ışığında herhangi bir şey yaptıysak, çevrimiçi de çevrimdışı da olsanız bundan haberdar olacaksınız.
  • İstemciniz açıksa ve çalışıyorsa bildirim alacaksınız. Bildirim geldiğinde çevrimdışıysanız da hiç dert etmeyin! Oyuna döndüğünüzde bildirimleriniz size ulaşacak.
    • Raporlarınız aracılığıyla VALORANT’ı daha güvenli bir yer haline getirdiğiniz için teşekkür ederiz. Aynen böyle devam edin!

İLERLEME GÜNCELLEMELERİ

Seviye Çerçevesi Özelleştirmesi

  • Kilidini açtığınız hesap seviyesi çerçevelerinden istediğinizi kuşanabileceksiniz
    • Oyuncu kartı seçimi için yeni bir sekme eklendi.

Hesap Seviyesini Gizleme

  • Arkadaşınız olmayan oyuncularla bir karşılaşmaya girdiğinizde hesap seviyenizi gizlemeniz artık mümkün.
    • Bu özelliği etkinleştirmek için Seviye Çerçevesi sekmesinde bulunan kutucuktaki işareti kaldırın.

MAĞAZA GÜNCELLEMELERİ

Kuşanılabilir Kaplama Seviyeleri

  • Artık stilleri dışında tüm silah kaplamalarında istediğiniz seviyeyi seçebileceksiniz. Stillerin varsayılanı her zaman maksimum kaplama seviyesidir.

PERFORMANS GÜNCELLEMELERİ

  • Kullanıcı arayüzünün yanıtsız kaldığı durumlar azaltıldı.
    • Kullanıcı arayüzünün kendisini güncelleme miktarını azaltarak performans bedelini de azaltmış olduk.
  • Viper’ın Zehir Bulutu’nun arayüzdeki birinci şahıs görünümü iyileştirildi.
  • Viper’ın İni’nin arayüzdeki birinci şahıs görünümü iyileştirildi.
  • Silah ve yeteneklerin yüzeylerin içinden geçmesine dair hesaplamalar iyileştirildi.
    • Yakalandık, bunu aslında 3.07 Yaması’nda oyuna eklemiştik.

ESPOR ÖZELLİKLERİ

  • Koçlar artık atanmış tuşları kullanarak oyuncu değiştirebilecek.
    • Atanmış tuşlar, arayüzün hemen üstünde 1’den 5’e kadar olan tuşlarla gösterilecek.
  • Koçlar artık en üstteki oyuncu arayüzündeki görsel resim içinde resim (PIP) ibaresi sayesinde kimi izlediklerini anlayabilecek.
  • Koçlar artık tıpkı gözlemciler gibi mini haritada oyuncunun atanmış tuşlarını görme seçeneğine sahip.

HATALAR

Ajanlar

  • Viper’ın elindeki vanalar artık Solaklık Modu’nda doğru yerlerde görünecek.

Silahlar

  • Silah kaplamaları artık oyunda doğru şekilde görünecek.
    • Geçtiğimiz haftalarda kaplamalarda tuhaflıklar görmüş olabilirsiniz. Bu, düşük internet hızıyla oynadığınızda yüklenme süresinin uzaması yüzünden görülebilen bir sorundu.

Haritalar

  • Split’teki A Lobisi’nde bulunan saldıranlar, önceden satın alma evresinde A Rampası’ndan gelen silah seslerini duyabiliyordu. Bu kasti bir durum değildi ve düzeltildi.
  • Viper’ın ultisi artık Icebox’taki B Bölgesi’nde yer alan kargo kutularının üstüne yerleştirildiğinde yanlış bir şekilde belirmeyecek.

Genel

  • Bazı duvarlara düzenli olarak ateş ettiğinizde kör edici parlaklıkta bir kürenin çıktığını görmüş olabilirsiniz. Bunun sebebi parlaklığın sonsuz miktarda birikmesiydi ve bu sorun artık çözüldü.
  • Gözlemciler artık bariyerlerin arkasından oyuncuların dış hatlarını doğru şekilde görebilecek.

Performans

  • Bariyer Küresi kırıldığında meydana gelebilen kasma sorunu düzeltildi.
  • Belli girdiler kullanıldığında yaşanan kasma sorunları düzeltildi.

Oyun Sistemi

  • Spike’ı imha ederken Sinyal (Z) vermenin Spike’ı imha etme işleminin durmasına sebep olan hata giderildi.
Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

teknodiot.com'un şekilli nick aracını denediniz mi?

Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu