Valorant 1.06 Yama Notları Detayları - TeknoDiot.com

Valorant 1.06 Yama Notları Detayları


Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için 1.06 yama güncellemesi yayınlandı.


Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için yeni bir yama güncellemesi oyunculara sunuldu. Kapalı Beta sürecinden çıktıktan sonra yama güncellemesi devam ediyor.

Valorant kapalı betadan çıktı ve yeni 1.06 yaması yayınlandı. Dereceli sistemi için yeni gelen dengelemeler mevcut. İşte Valorant 1.06 Yama Notları…

Ajan Güncellemeleri

  • Kör edici yeteneklerin (Phoenix’in Falso’su ve Breach’in Gözkamaştıran’ı gibi) ses ve görsel efektleri ne zaman kafanızı çevirmeniz gerektiğini ve ne zaman tekrar bakmanın güvenli olduğunu daha iyi şekilde belirtecek.

Silah Güncellemeleri

  • Tüm pompalı tüfekler havada ateşlendiğinde daha az isabetli olacak şekilde düzenlendi.
    • Havadayken mermi saçılma miktarı arttı: 0,5 >>> 1,25
    • Pompalılar tasarlandıkları durumlarda iyi performans gösterseler de havadayken isabetli atışlar yapıldığında diğer oyuncular için bir hayli can sıkıcı olabiliyor. Bu durumlardan bazılarını dizginlemeyi amaçlasak da rakiple yakın mesafede karşılaştığınız anlara hepten ket vurmak istemedik. Artık dinlendiğimize göre pompalılarla ilgili başka muhtemel düzenlemeleri yakından inceleyeceğiz.

Yaşam Kalitesi

  • Koleksiyon menüsündeki “Yalnızca Sahip Olunanlar” seçeneği artık farklı ekranlara geçildiğinde ve istemci yeniden başlatıldığında sıfırlanmayacak.

Giderilen Hatalar

  • Oyuncuların kullanıcı arayüzünün bazen kaybolmasına sebep olan bir hata muhtemel olarak düzeltildi.
  • Ölüm kalım savaşında 3 veya daha fazla oyuncu berabere kaldığında karşılaşma geçmişi ve karşılaşma ayrıntıları berabere kalındığını göstermiyor, onun yerine en düşük kademedeki oyuncuyu berabere kalmamış gibi gösteriyordu (mesela, 3 oyuncunun ikinci olarak berabere kaldığı bir karşılaşmada bir kişi İKİNCİ (BERABERE) görünmek yerine DÖRDÜNCÜ görünüyordu).
  • Yeni oyuncuların derecesiz oyunlarda karşılaşmadan çekilerek rekabetçi eşleştirme için oynanması gereken derecesiz karşılaşma şartını yerine getirmesine sebep olan hata giderildi.
    • Artık takımın çekildiği karşılaşmalar rekabetçi eşleştirme için gereken derecesiz oyun şartı yerine sayılmayacak.
  • Sohbet kayıtlarında “<Missing String Table>” ibaresinin görünmesine sebep olan hata giderildi.
  • Grup davetlerini ayarlarken sohbette tuhaf oyuncu isimlerinin görünmesine sebep olan hata düzeltildi.
  • Bazı oyuncuların ajan kontratı veya Kısım Savaş Bileti’nin sonuna geldiği halde ödülleri alamamasına sebep olan hata giderildi. Bir karşılaşma oynayarak 1. Kısım’dakiler de dahil olmak üzere tüm eksik ödüllerinize kavuşacaksınız.

Teknoloji, oyun, donanım, yapay zeka, bilim, otomobil ve yazılım sektörleriyle ilgili güncel tüm içeriklere teknoloji haberleri ve oyun haberleri kategorileri üzerinden yakından takip edebilmeniz mümkündür.


Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu