«
PUBG 27 Şubat Güncelleme Notları

PUBG’ye yeni güncelleme #26 ile yenilikler beraberinde geldi. Yeni araçlar, Zima ve Kar Bisikleti’ni keşfedin! İşaret Fişeği geliştirildi ve maçlara eklendi. bu güncelleme notları haberimizde sizlerle.

Bu güncelleme iki yeni Vikendi özelindeki araçları, geliştirilmiş Tekrar İzleme özelliğini ve uzun zamandır beklenen ve tüm haritalarda uygulanacak İşaret Fişeği’nin dönüşünü siz oyuncularımıza sunuyor.

Aynı zamanda ufak sistem ve arayüz iyileştirmeleri, PUBG, Steam ve Discord özelinde oyunculardan gelen geri dönüşler sayesinde oyundaki kare hızından olumsuz olarak etkinlendiği deneyimi düzeltildiği de aktarıldı, Bu güncelleme ile birlikte PUBG bir çuval dolusu hata düzeltmesini sunuyor. Tüm detaylar ve güncelleme #26’nın sunduklarını bu haberimizde sizlere aktarıyoruz.

  • En İyi PUBG Duvar Kağıtları #4

  • En İyi PUBG Duvar Kağıtları #3

PUBG 27 Şubat güncelleme notları

Yeni Araç: Zima

  • Vikendi’deki tüm UAZ’lerin yerine Zima gelecek.
  • Vikendi’nin karlı arazilerinde mükemmel bir kontrol imkanı sunmasa da 4×4 Zima’nın manevra kabiliyeti diğer araçlara kıyasla çok daha yüksek olacak.
  • Zima, diğer araçlara kıyasla daha yavaş ancak yüksek dayanıklılığı sayesinde taktik amaçlı farklı hareketler için elverişli.

Yeni Araç: Kar Bisikleti

  • Vikendi’deki tüm motosikletlerin yerine Kar Bisikleti gelecek.
  • Kar Bisikleti, Kar Aracı’ndan daha hızlı ve daha çevik ancak dayanıklılığının düşük olması nedeniyle daha kolay parçalanabilir.

Yeni Eşya: İşaret Fişeği

  • Özel maçlarda kullanılan işaret fişekleri artık açık maçlarda da nadir bulunan eşyalar arasında bulunabilecek.
  • İşaret Fişeği bulabilecek kadar şanslıysanız, mavi alan kapandıktan hemen sonra havaya doğru ateş ve özel paketinizi çağırın.
  • İşaret Fişeği’ni güvenli alanda attığınız zaman, içinde bir çok ganimet olan paket, alan dışında attığınız zaman UAZ zırhı bulacaksınız.
  • İşaret Fişeğinin belirme oranı, her harita özelinde düzenlendi.
    • İşaret fişeği ve ilgili sistemi, çarpışmanın orta aşamalarında oyunun oynanışını çeşitli şekillerde destekleme amacına uygun şekilde düzenlendi.
      • Oyunun başlangıç aşamasında kullanılan işaret fişeklerinin oyunculara sağladığı avantaj, olması gereken riskten daha büyüktü. Bu nedenle, işaret fişeğini etkinleştirme limitini, mavi alanın ilk aşamasından mavi alanın ikinci aşamasına öteledik.
      • Yakın mesafede bulunan bir dost/düşman oyuncu işaret fişeğini başarılı bir şekilde ateşlediğinde yeni bir sistem mesajı görüntülenecek.
      • İşaret fişeği etkinleştirildiğinde, hem haritada hem de mini haritada yardım paketinin geldiğini bildiren sarı bir simge görüntülenecek.
      • İşaret fişeği, zırhlı UAZ için güvenli alanın dışında etkinleştirildiğinde, haritada/mini haritada özel bir sistem mesajı veya kullanıcı arayüzü görüntülenmeyecek.

İşaret Fişeği ile ilgili tüm geri dönüşlerinizi bizlerle paylaşmayı unutmayın.

Survivor Pass: Vikendi

  • Survivor Pass: Vikendi, 27 Şubat saat 05.00 itibarıyla kapanacak.
  • 3 adet Seviye Yükseltme eşyası (5. Seviye, 20. Seviye, 50. Seviye) için indirimler sona erecek.
  • Oyuncuların, kazandıkları ancak almadıkları ödülleri almaları için 27 Şubat saat 05.00’ten 13 Mart saat 05.00’e kadar bir lütuf süresi olacak.

  • Survivor Pass: Vikendi sonuç ekranına göz atmak için Pass menüsüne girin.
  • Almadığın ödülleri almak için ‘Al’ seçeneğine tıkla.
  • Toplanan tüm kuponlar, lütuf süresi sona erdiğinde (13 Mart) geçersiz olacak. O tarihe kadar kullandığınızdan emin olun!
  • Tüm ödülleri, Ödüller sekmesinden görebilirsiniz.
  • Tamamlanan tüm görevleri, Görevler sekmesinden bulabilirsiniz.

Unvan Sistemi Beta Sezon 2

(Survivor Unvan ödülleri, yukarıdaki gibidir.)
  • Survivor unvan sisteminin Şubat 2019’da sona ermesi planlanıyordu. Ancak oyunculara daha fazla ödül vermek amacıyla 20 Mart 2019 tarihine kadar uzatıldı. Uzatılmış bu süre boyunca daha büyük ödüller kazanmak için sınırlarını zorla.
  • Beta Sezon 2 eşya ödülleri artık Sezon – Önizle bölümünden görülebilecek.
  • Sezon ödülleri, beta 2. sezonda kazanılan survivor unvanına göre verilecek.
  • Beta 2. sezon ödülleri, Çaylak veya daha yüksek unvanları kazanan oyunculara verilecek.
  • Ödüller yeni bir sezon başladığında art arda verilecek.
  • Ödüllerin dağıtımı, yeni sezon başladıktan sonra 1 gün içinde tamamlanacak.
  • Duyuru sonrasında ödüllerini başarıyla almadıysan lütfen Müşteri Destek birimiyle iletişime geçebilirsiniz.
  • Beta 2. sezon esnasında, işleyiş politikasını ihlal ederek Survivor unvanını elde ettiği tespit edilen tüm oyuncular için sezon ödüllerine kısıtlama getirilebilir ve bu ödülleri önceden almış olmaları halinde ödüller geri alınabilir.

Oynanış

  • ‘FPS nedeniyle değişen Atış Hızı’ sorununa getirdiğimiz yeni çözümü test etmek amacıyla test sunucularına deneme amaçlı yeni bir mekanizma uyguladık. Bu, çok sayıda oyuncunun geri bildirimlerinde yer alan bir öneriydi. Bu çözüm, oyuncularımızın geri dönüşlerini takip edebilmemiz adına bir sonraki güncellemede ana sunucuya uygulanmayacaktır.
  • Bu çözüm, test sunucularında sadece 20 – 27 Şubat tarihleri arasında güncellenecek;
  • İlerleyen zamanlarda canlı sunucu için daha kapsamlı bir çözüm geliştirmek üzere test süresi boyunca oyuncu verilerini ve geri bildirimlerini toplayacağız. Yapıcı geri bildirimleriniz, bizim için son derece önemli.
  • Dürbün camlarındaki yansıma efektleri iyileştirildi.
    • Belirli durumlarda, dürbünlerin iç kısmını boş göstererek dürbünlere daha gerçekçi bir görünüm kazandıran bir cam eklendi.
  • Araç patladığında araçla birlikte lastikleri de parçalanacak.
  • Karakterin, belirli engebeli arazilerde yere yatamaması için yere yatma işlevinin gerekli koşulları düzenlendi.
    • Karakter, yere yatar pozisyondayken yere yatamayacağı araziye ulaştığında çömelme pozisyonuna geçecek.

Arayüz/Kullanıcı Deneyimi

  • Mağazadaki önizleme işlevi iyileştirildi.
    • Önizleme özelliği kullanılırken, kafa, gözler, maskeler ve dış eşyalar, önizleme eşyasının görülmesini engellememeleri için otomatik olarak çıkarılacak.
    • Sandık/Set önizlemesi, son seçilen eşyayı artık ekranın sağ üst köşesinde görüntüleyecek.
    • Set eşyası önizlemesinde, oyuncunun karakteri seçili sette yer alan tüm eşyaları donanacak.
    • Silah/teçhizat kozmetikleri mevcutsa, ayrıntılı görüntüle düğmesi ekranın sağ tarafında görüntülenecek. Bu düğmeye basarak silahı/teçhizatı, karakter olmadan ayrıntılı bir şekilde görüntüleyebilirsin.
    • Kafanın, gözlerin, maskelerin, saçların ve makyajın önizlemesi sırasında, karakterlerin gövdesi büyütülecek.
    • Emote’ların önizlemesinde, emote’lar anında oynatılacak. Emote’lar, ekranın sol üst köşesinde bulunan oynat düğmesi kullanılarak yeniden oynatılabilecek.
      • Emote oynatılırken, oynat düğmesi etkinleştirilemez.
    • Yükleme ekranında bulunan tuş rehberi sayfası, karışıklığı önlemek amacıyla, oyuncunun tuş ayarlarını özelleştirdiği durumlarda görüntülenmeyecek.
    • Steam istemcisine ve Discord’a, oyuncuların arkadaşlarının durumlarını ayrıntılı olarak görebilmesini sağlayan Rich Presence özelliği eklendi.
      • ‘Durum’, ‘Mod’, ‘Geçen Süre’ bilgilerine göz atabilirsin.
      • Örneğin, PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, Oynuyor, Savaş Modu, geçen süre: 00:20

Tekrar İzleme

  • Tekrar izleme düzenleyicisi özellikleri iyileştirildi.
  • Tek bir tekrar izleme dosyasında birden çok düzenleme yapılmasını sağlayan Çoklu ana kare ayarı kaydetme seçeneği
  • Seçilen çoklu ana karede bulunan tüm ana kareleri silen ‘Tümünü sil’ seçeneği eklendi.
  • Renk dengeleme, serbest kamera eğilme açısı ve ayrıntılı alan derinliği ayarı gibi ayrıntılı öğeler eklendi.
  • Yapılan özellik iyileştirmesiyle işlem sonrası düzeltmelerin ve alan derinliği ayarlarının anında uygulanabilmesi sağlandı.
  • Tekrar izleme düzenleyicisinin kullanıcı arayüzü iyileştirildi

Performans

  • Karakter animasyonu iyileştirildi ve optimize edildi.
  • Karakter yükleme süreci optimize edilerek yükleme hızı yükseltildi.
  • Oyun içi arazi işleme süreci optimize edilerek FPS yükseltildi.
  • Karakterin aldığı hasar hesaplanırken Molotofun vurma kriteri optimize edildi.
  • Baş üstü göstergesi arayüzünde bulunan ve düşük performansa neden olan belirli bileşenler optimize edildi.

Kozmatik ve Eşya

  • Doğu Erangel Polis Sandığı’nın satışında kalan süre için geri sayım arayüzü eklendi, 26 Mart tarihinde tekli satıştan kaldırılıp Rastgele Sandık’ların arasına eklenecek.

Özel Maç

  • Sistem geliştirmesi: Maç sonuçlarının gösterildiği ekran, oturumdan ayrı bir pencerede görüntülenecek.
    • Özel maç bittiğinde, oyuncular artık sonuç ekranını 10 dakika boyunca görüntüleyebilecek. Bir sonraki özel maç, maç bitiminden 1 dakika sonra başlatılabilecek.
  • Vikendi artık Özel maç, espor modunda kullanılabiliyor.
  • espor modundaki araç sayısı, tüm haritalarda artırıldı.
  • Gözlemci sistemi iyileştirildi.
    • Güvenli alana doğru ilerlerken gösterilen animasyon iyileştirildi.

Hata Düzeltmeleri

Dünya

  • Vikendi’de serbest düşüş sırasında binaların geç yüklenmesi hatası giderildi.
  • Vikendi’de bazı binaların belli bir uzaklıktan görülmeme hatası giderildi.
  • Dacia’nın hızının kar üzerinde sürerken yavaşlaması hatası giderildi.
  • Erangel ve Miramar haritalarında, araziyle/yapıyla bağlantılı oluşan bazı hatalar düzeltildi.

Genel

  • Karakterlerin, havada süzülürken dar yerlerde yatar pozisyonda ilerler gibi görünmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Karakter işleme ayarı AÇIKKEN HMS namlusunun envanter ekranında görünmemesine neden olan hata düzeltildi.
  • Envanter doluyken kaskların, yeleklerin ve silahların değiştirilmesini engelleyen hata düzeltildi.
  • Bir kozmetik eşyasının, başka bir kozmetik eşyası ile aynı ada sahip olması hatası düzeltildi.
  • Ağ bağlantısı zayıf olduğunda S686’nın bazen art arda 3 kere ateşlenebilmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Ağ bağlantısı zayıf olduğunda karakterin, fırlatılabilir silahlar atmak yerine yumrukla saldırıya geçmesine neden olan hata düzeltildi.
  • 21:9 ekranlarda, yüklenme ekranı görüntüsünün ekranın kenarlarında kesilmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Takım daveti açılır penceresindeki Evet/Hayır düğmesinin belirli koşullarda işlevini yerine getirmemesine neden olan hata düzeltildi.
  • Yüklenme ekranı görüntüsünün lobide kalmasına neden olan hata düzeltildi.
  • Oyuncu, özel maç modunu seçerek bir oturuma katıldığında veya bir oturumdan ayrıldığında oturum listesi ekranı yerine mod seçim ekranının açılmasına neden olan hata düzeltildi.
  • Ölüm kamerası devredeyken N tuşuna (Varsayılan tuş bağlama) basıldığında mini haritanın düzgün büyütülmemesine neden olan hata düzeltildi.
  • Gözlemci modunda, bir karakterin belirli bir yükseklikten inişini izlerken karakterin yere iniş animasyonunda hareket etmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Gözlemci modunda bir haritayı görüntülerken, paraşüt simgesinin düzgün gösterilmemesine neden olan hata düzeltildi.
  • Yardım paketi eşya listesinin, Vikendi mağarasındaki yardım paketlerinde görünmemesine neden olan hata düzeltildi.
  • Yüzme modundayken belirli durumlarda, karakter animasyonunun düzgün gösterilmemesine neden olan hata düzeltildi.
  • FPP modunda karakter ve karaktere ait gölgenin, yüzerken aynı hareketleri yapmamasına neden olan hata düzeltildi.
  • Oyuncunun, bir el bombasının pimini çektiğinde silah değiştirememesine neden olan hata düzeltildi.
  • Sis bombası fünyesinin, pimi çekildikten sonra değil de yere düştükten sonra ateşlenmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Fırlatılabilir bir silahı fırlattıktan ve başka bir silaha geçtikten sonra fırlatılabilir silahların görünmemesine neden olan hata düzeltildi.
  • Molotofun alev alma sesinin 1 km yarıçapındaki alanda duyulabilmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Parçalanmış motosiklet ve scooter’lar için etkileşim aydınlatmasının ve düğmesinin görüntülenmesine neden olan hata düzeltildi.
  • Dürbün değiştirirken veya bırakılan silahları alırken nişangah parlaklığının sıfırlanmasına neden olan hata düzeltildi.
  • Bir karakter belirli bir pozisyonda işaret fişeği alırken yanlış animasyonun oynatılmasına neden olan hata düzeltildi.
  • Karakter yakın dövüş silahlarıyla geriye doğru yürürken görüntülenen animasyondaki hata düzeltildi.
  • Yağmur efektinin kapalı mekanlarda gösterilmesi hatası düzeltildi.
  • Ölü karakterlerin ayak sesleri çıkarmasına neden olan hata düzeltildi.
  • Bir silahı doldururken şarjörde kalan mermi sayısının yanlış gösterilmesi hatası düzeltildi.
  • Yere yatma tuşunun, ‘tutma’ modunda olmasına rağmen ‘geçiş’ modundaki gibi işlev göstermesine neden olan hata düzeltildi.
  • Yardım paketinin, engelle karşılaştığında düzgün olmayan bir hareketle düşmesine neden olan hata düzeltildi.

 


Bir Cevap Yaz

Buğra Noyan Hakkında

Buğra Noyan

Buğra Noyan

TeknoDiot'un kurucusu olan, akıllı telefonlara düşkün, Android gurusu ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; Üniversite okumakta. mobil fotoğrafçılığa da meraklı.

Bir Cevap Yaz

E-Posta adresiniz paylaşılmayacaktır. Doldurulması zorunlu alanlar işaretlenmiştir *