PUBG 11 Temmuz Güncelleme Notları

PUBG’ye 11 Temmuz yani bugün itibariyle bir güncelleme yayınlandı. İşte o güncellemenin detayları. İşte PUBG, 11 Temmuz güncelleme notları.

Sanhok haritası için planlanan sunucu optimizasyonlarının düzgün bir şekilde uygulanmadığı ve bu durumun 9 Temmuz’da yürürlüğe giren bir düzeltmeyle çözüldüğü ortaya çıktı. Ayrıca, hafta sonu bir düzeltme gönderilecek çözülen NA’da ping tabanlı eşleştirmeyi engelleyen bir sorun vardı. Sorun, tüm oyuncuların varsayılan bölgesini NA’ya ayarlayan bir hata tarafından kısmen artarak (birçok oyuncunun fark etmeden NA için sıraya girmesine neden olmuştur). PUBG 11 Temmuz Güncellemesi yayınlandı.

PUBG 11 Temmuz Güncelleme Notları
Bu test sunucusu süresi, daha küçük eşleşen havuzu birleştirmek ve sıra sürelerini azaltmak için aşağıdaki sunucularda sınırlı bir kapasitede açılacaktır. Bu iki sorun belirttiğimiz gibi daha önce çözülmüştü. Bu küçük güncellemede ise aşağıdaki hatalar giderildi.

[ilgiliicerik icerik_id=”19967″]

:: PUBG 11 Temmuz Güncelleme Notları

Yakın zamanda görülen bazı hataları düzeltmek için bugün daha küçük bir güncelleme getiriyoruz. Öncelikle son gelen güncelleme ile oluşan iki sorundan bahsetmek istiyoruz:

Sanhok için planlanan sunucu optimizasyonlarının doğru şekilde uygulanmadığı ortaya çıkınca, 9 Temmuz’daki bir güncelleme ile bu sorun çözüldü.

Aynı zamanda, KA için ping temelli eşleştirmeyi engelleyen bir sorun da vardı. Hafta sonu gelen bir güncelleme ile çözüldü ama tüm oyuncular için varsayılan sunucuyu KA olarak ayarlayan ayrı bir sorun nedeniyle de oldukça hissedildi. Bu hata birçok oyuncunun farkında olmadan KA sunucusunda oynamasına yol açtı.

Bu iki sorun belirttiğimiz gibi daha önce çözülmüştü. Bu küçük güncellemede ise aşağıdaki hatalar giderildi.

Oynanış

  • Kamyonet’in arazi sürüş performansı geliştirildi.
  • Tüm HMS’ler için varsayılan sıfırlama mesafesi 100 metre olarak ayarlandı.
  • Arbalet’in sıfırlama mesafesi dürbün takılı olsa bile 25 metre olarak kalacak.
Göz atın:   Türk Takımı PUBG Mobile'da Dördüncü Oldu!

Hata Düzeltimleri

  • SLR’a 4x Dürbün takıldığında artık nişangahı gaip görünmeyecek.
  • Sürücü koltuğundan başka bir koltuğa geçtikten sonra hemen nişan almanızı engelleyen bir hata düzeltildi.
  • Bu güncelleme Test sunucusundan canlı sunucuya geçmeden önce düzelteceğimiz başka bir hata daha var: Oyuncuların bazen takım arkadaşlarını canlandırmalarını engelleyen bir hata. Belli hileleri daha iyi saptamak için eklediğimiz yeni kodlar ne yazık ki böyle bir hataya yol açtı. Bu tarz değişimleri genelde güncelleme notlarında belirtmiyoruz, çünkü hile yaratan ve kullananlara fazla bilgi vermek istemiyoruz.

Buğra Noyan

TeknoDiot'un kurucusu, Android sever ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; Üniversite okumakta, fotoğrafçılığa da meraklı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu