League of Legends 11.1 Yama Notları
League of Legends 11.1 yama notları yayınlandı. Bu yamada bir süredir oyunda görmediğimiz şampiyonlar güçlendirme aldı.
League of Legends 11.1 yama güncellemesi yayınlandı bizlerde sizlere güncelleme notlarını paylaşıyoruz. Bu yamada Hecarim, Graves ve Nidalee gibi bir süredir zorlanan eski dostlarımıza yardım ediliyor. Ayrıca şu anda biraz fazla güçlü olan bazı şampiyonları da dengeleniyor.
League of Legends, Riot Games tarafından geliştirilen ve yayımlanan video oyunu. 27 Ekim 2009 tarihinde Riot Games’in ilk oyunu olarak “League of Legends: Clash of Fates” adıyla piyasaya çıkmıştır. MOBA türü strateji oyunudur. Oyun Warcraft III haritası olan Defense of the Ancients örnek alınarak yapılmıştır.
İşte daha detaylı olan yama notlarını sizlerle detaylı olarak paylaşıyoruz. Detaylar aşağıda…
League of Legends 11.1 Yama Notları
Yamada Öne Çıkanlar
- Gnar, Karma, Qiyana, Ryze, Xayah güçlendirildi.
- Fiddlestick, Master Yi, Pantheon zayıflatıldı.
- Yasuo ve Yone güncellendi.
- Bazı eşyalar değiştirildi.
- 5 adet yeni kostüm geldi.
Şampiyonlar
Fiddlesticks
W’nun bekleme süresi arttı.
W – Kan Hasadı: BEKLEME SÜRESİ 9/8,5/8/7,5/7 saniye ⇒10/9,5/9/8,5/8 saniye
Gnar
Mega Gnar’ın Q’sunun taban hasarı ve yavaşlatması arttı. Mini Gnar’ın E’sinin saldırı hızı süresi arttı. Mega Gnar’ın E’sinin menzili arttı.
Q – Kaya Fırlat: TABAN HASAR 5/45/85/125/165 ⇒ 25/70/115/160/205
YAVAŞLATMA 2 saniyeliğine %15/20/25/30/35 ⇒ 2 saniyeliğine %30/35/40/45/50
E- GÜM: MENZİL 600 ⇒ 675
E – HOP: SALDIRI HIZI SÜRESİ 4 saniye ⇒ 6 saniye
Karma
E’nin kalkan gücü ileri yetenek seviyelerinde arttı.
E – Esin: KALKAN 80/110/140/170/200 (+%50 YG) ⇒ 80/120/160/200/240 (+%50 YG)
Master Yi
Q’nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı.
Q – Alfa Vuruş: BEKLEME SÜRESİ 18/17/16/15/14 saniye ⇒ 18/17,5/17/16,5/16 saniye
Pantheon
Taban can yenilenmesi azaldı. W’nun güçlendirilmiş saldırı gücü artışı azaldı.
Taban Nitelikler: CAN YENİLENMESİ 10 ⇒ 9
W – Kalkan Hücumu: GÜÇLENDİRİLMİŞ SG ARTIŞI %135-165 ⇒ %120-165
Qiyana
Taban can büyüme oranı ve saldırı gücü arttı.
Taban Nitelikler: CAN BÜYÜME ORANI 8,5 ⇒ 9
SALDIRI GÜCÜ 64 ⇒ 66
Ryze
Q’nun bedeli artık sabit değil.
Q – Aşırı Yük: BEDEL 40 Mana ⇒ 40/38/36/34/32 Mana
Xayah
E’nin bekleme süresi ve mana bedeli azaldı.
E – Keskin Çekim: BEKLEME SÜRESİ 12/11/10/9/8 saniye ⇒ 10/9,5/9/8,5/8 saniye
BEDEL 40 Mana ⇒ 30 Mana
Yasuo
Taban saldırı gücü büyüme oranı azaldı. Pasifin ilave kritik vuruş ihtimali arttı; fazlalık kritik vuruş ihtimalinin saldırı gücüne dönüşme oranı azaldı.
Taban Nitelikler: SG BÜYÜME ORANI 3,2 ⇒ 2,2
Pasif: NİYET, İLAVE KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %100 ⇒ %150
NİYET, FAZLALIK KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNİN SG’YE DÖNÜŞÜMÜ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,5 SG’ye dönüştürülür ⇒ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,4 SG’ye dönüştürülür
Yone
Taban saldırı gücü büyüme oranı azaldı. Pasifin ilave kritik vuruş ihtimali arttı; fazlalık kritik vuruş ihtimalinin saldırı gücüne dönüşme oranı azaldı.
Taban Nitelikler: SG BÜYÜME ORANI 3 ⇒ 2
Pasif:NİYET, İLAVE KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %100 ⇒ %150
NİYET, FAZLALIK KRİTİK VURUŞ İHTİMALİNİN SG’YE DÖNÜŞÜMÜ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,5 SG’ye dönüştürülür ⇒ %1 Kritik Vuruş İhtimali 0,4 SG’ye dönüştürülür
Ağır Yara
Sistemdeki iyileştirme kaynaklarının fazla güçlü olduğunu fark ettik. Bu yüzden iyileştirmeye karşı etkili Ağır Yara etkisinde ayarlamaya gidiyoruz.
TÜM EŞYALARIN AĞIR YARA SÜRESİ 2 saniye ⇒ 3 saniye
Can Çalma Netleştirmesi
10.23 Yama Notları’nda can çalma niteliğinin artık yalnızca fiziksel hasar veren isabet etkileriyle çalıştığını söylemiştik. Bu doğru değildi. Ufak bir düzeltme yapıyoruz: Saldırılara eklenen hasar söz konusu olduğunda can çalma, isabet etkisi olarak geçen (yanında sarı kılıç simgesi bulunan) tüm etkilerde uygulanıyor. Oyunun şu anki halinde bu tür etkiler yalnızca eşyalarda bulunuyor, şampiyonlarda değil.
Oyun İçi Sohbet/Dükkân Güncellemeleri
Oyun içi sohbet ve dükkân üstünde çalışmaya devam ediyoruz. Duramıyoruz. Durmayacağız.
- Tüm dükkân ve sohbetteki metin düzenleme sistemini iyileştirdik ve standartlaştırdık. Yani her şeyi seçmek için CTRL+A, kes, kopyala ve yapıştır komutları olması gerektiği gibi çalışıyor.
- Farenize tıklayarak metin düzenleyebilirsiniz (İmlecinizi konumlandırabilir, imleci sürükleyerek metni seçebilirsiniz).
- Dükkânda gösterilen eşyaların tarifleri artık dikey olarak ortalandı.
- İksir veya totem gibi birikebilen eşyaları satarken tüm birikim seçili kalıyor ve eşyadan yalnızca bir adet satılıyor.
- O ve P tuşlarına aynı anda basmak artık skor tablosu ve dükkânın üst üste binmesine sebep olmuyor.
- Bir sürü hata düzeltmeleri ve performans iyileştirmeleri yapıldı.
Sihirdar Vadisi Dereceli 2021 Sezonu Başlangıcı
- OCE – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- JP – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- KR – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- RU – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- TR – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- EUNE – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- EUW – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- BR – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- LAN – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- LAS – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- NA – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- PH – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- SG – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- TW – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- TH – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- VN – 8 Ocak 2021 saat 04.00
- CN – 8 Ocak 2021 saat 04.00
Üstatlık ve Şampiyonluk Aşamalarının Açılma Süreci
Üstatlık veya Şampiyonluk Aşaması’na ilk ulaşan kişi olma yarışını daha heyecanlı hale getirmek için bu aşamaların açılma sürecini değiştiriyoruz. Şampiyonluk ve Üstatlık Aşamaları hâlâ sunucudaki en iyi birkaç yüz oyuncuyla sınırlı ama artık Ustalık oyuncularının Üstatlık’a ulaşması için en az 200 LP’ye ve Üstatlık oyuncularının Şampiyonluk’a ulaşması için en az 500 LP’ye sahip olması gerekiyor. Ayrıca Üstatlık ve Şampiyonluk Aşamaları artık sezon başlangıcında kilitli değil. Böylece sunucunuzdaki ilk Üstatlık veya Şampiyonluk oyuncusu olma yarışınız birinci günden başlıyor!
ARAM Denge Değişiklikleri
11.1 Güçlendirmeleri
- Amumu Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Değişmez
- Hecarim Aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
- Kayle Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %6 artar ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %3 artar
- Kha’Zix Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır
- Kled Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
- Qiyana Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
- Rumble Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
- Ryze Verdiği hasar %3 artar, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
- Sejuani Aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır
- Shaco Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 artar
- Sion Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %8 artar ⇒ Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %5 artar
- Tahm Kench Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
- Teemo Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %10 artar ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %10 artar
- Veigar Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
- Volibear Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
11.1 Zayıflatmaları
- Anivia Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Değişmez
- Ashe Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
- Ivern Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 azalır
- Janna Aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri %10 zayıflar, verdiği kalkan %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri %10 zayıflar, verdiği kalkan %10 azalır
- Kindred Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
- Lucian Verdiği hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %3 artar
- Miss Fortune Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %8 azalır, aldığı hasar %8 artar
- Pantheon Verdiği hasar %5 artar ⇒ Değişmez
- Rek’Sai Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %12 azalır
- Rengar Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır
- Shyvana Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
- Tristana Verdiği hasar %5 artar ⇒ Değişmez
- Warwick Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %8 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
- Yone Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %3 artar, aldığı hasar %5 azalır
- Yuumi Verdiği hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %3 artar
Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
- LOL İSTEMCİSİ: Profil ve girişte ember sızıntılarına yol açan hata giderildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon seçimi, oyun sonu ekranı, takdir ve arkadaş listesi artık daha güvenilir bir şekilde çalışıyor.
- LOL İSTEMCİSİ: İfade panelindeki bellek sızıntısı düzeltildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Şampiyon seçiminde renk alınırken ortaya çıkan görsel hata giderildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Rün sayfası düzenleyicisinin kilitlenmesine sebep olan hata giderildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Görev kutlamalarında ortaya çıkan bellek sızıntısı düzeltildi.
- Aphelios artık silah değiştirdiğinde ilave mana kazanmıyor.
- Kayle’ın E – Yıldızateşi Kılıcı yeteneği artık Tanrıça’nın Gözyaşı’nın Mana Yüklemesi etkisini iki defa tetiklemiyor.
- Banshee’nin Duvağı, Kararma, Luden’in Çığlığı ve Gecenin Kıyısı’nın pasiflerinin bekleme süreleri artık Usta Avcı’dan gelen eşya hızını göz ardı etmiyor.
- Kaniçen ve Hızkesen’in pasiflerinin bekleme süreleri artık yetenek hızını göz ardı etmiyor.
- Gnar’ın hiddet göstergesi doluyken yaptığı normal saldırılar artık W – Hiper yüklerini uyguluyor.
- Zoe’nin E – Hınzır Uyku Baloncuğu yeteneği artık İmparatorun Fermanı’nın Koordinasyonlu Atış etkisini etkinleştiriyor.
- Morgana’nın W – Zulüm Gölgesi yeteneği artık küçük orman canavarlarına fazladan hasar veriyor.
- Talon Tanrıça’nın Gözyaşı’na sahipken, Q – Noxus Diplomasisi yeteneği artık Mana Yüklemesi etkisini sağlıyor.
- Ezreal’ın Muramana’yla güçlendirilmiş Q – Gizemli Atış yeteneğiyle verdiği Şok hasarı artık rakiplere yalnızca bir defa isabet ediyor.
- Taric Dinçleştirici Aytaşı aldığında artık takım arkadaşlarını çatışmada yapılan saldırı veya kullanılan yetenek başına doğru miktarda iyileştiriyor.
- Brand E – Yangın yeteneğini kullanırken rakip katledilirse yetenek artık iptal ediliyor.
- Ornn elementali ortaya çıkmadan önce katledildiğinde, R – Ocağın Çağrısı yeteneği artık tam bekleme süresine girmiyor.
Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler
Kostümler
Renk Paketleri
Bu içeriğimizde League of Legends 11.1 yama notları listesine yakından baktık. Yeni LoL yama güncellemesi ile birçok yenilik ve özellik oyuncularla buluştu!