League of Legends 10.6 Yama Notları - TeknoDiot.com

League of Legends 10.6 Yama Notları


Yeni gelen güncelleme ile kritik bilgileri sizlere aktardığımız League of Legends yama notları rehberimize hoşgeldiniz.

Bu yılın son güncellemesi olacak olan 10.6 Yamasının notları karşınızda. Riot Games ilk verileri ve genel bildirimleri değerlendirdikten sonra 10.6 için bir çok değişiklik ve ayarlama getirdi.

Öncelikle bu yamada eskisinden daha numaracı yeni Wukong’u karşılıyor ve eşleştirme sistemini otomatik dolduran oyuncuların eşit olmadığı oyunların sayısını azaltacak şekilde güncelleniyor. Bunun yanında normalde ormanda oynanmayan daha fazla şampiyonu ormanda etkili hale getirmeye devam ediyor ve üst koridor şampiyonlarının oyun boyunca daha fazla tehdit oluşturabilmesi için bazı ilave sistem değişiklikleri yapılıyor.

League of Legends 10.6 yama notları

Yamada Öne Çıkanlar

League of Legends 10.6 Yama Notları

Şampiyonlara gelen güncellemeler

Anivia

R’nin buz tutma etkisinin süresi arttı. BUZ TUTMA SÜRESİ 2 saniye ⇒ 3 saniye

Aphelios

Severum’un karakteristik iyileştirmesi ve Infernum’un karakteristik olarak minyonlara verdiği hasar azaldı. Crescendum’un güçlendirilmiş hasarı azaldı.

Darius

W’nun ilave hasarı azaldı; bedeli arttı. E’nin bedeli arttı ama artık yetenek seviyesine bağlı olarak değişiyor.

Draven

W’nun azalarak kaybolan hareket hızı arttı. AZALARAK KAYBOLAN HAREKET HIZI %40/45/50/55/60 ⇒ %50/55/60/65/70

Garen

Taban büyü direnci büyüme oranı azaldı. E’nin kritik vuruş ihtimali azaldı. E Skili KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ %50 ⇒ %33 değiştirildi.

Hecarim

R’nin korkutma süresi arttı. KORKUTMA SÜRESİ Kat ettiği mesafeye bağlı olarak 0,75-1,5 saniye ⇒ Kat ettiği mesafeye bağlı olarak 0,75-2 saniye

Kayn

Pasifin küre kazanma hızı arttı. KÜRE KAZANMA HIZI Oyunun 10-13. dakikalarında Kayn, küre kazanma hızını %15 yükseltecek ve bu miktar süre boyunca artacak.

Kindred

Taban saldırı gücü büyüme oranı ve mana yenilenmesi arttı. W’nun can yenilemesi arttı. R’nin iyileştirmesi arttı.

Morgana

Taban hareket hızı arttı. E’nin kalkanı ilk yetenek seviyelerinde arttı.

Ryze

Taban mana yenilenmesi büyüme oranı arttı. W’nun hasarı ileri yetenek seviyelerinde arttı.

Senna

Pasifinin ruh başına sağladığı saldırı gücü azaldı; sisin bekleme süresi artık sabit değil.
RUH BAŞINA SALDIRI GÜCÜ 1 ⇒ 0,75
KARAKTERİSTİK – ZAYIF RUH BEKLEME SÜRESİ 4 saniye ⇒ 1/6/11. seviyelerde 6/5/4 saniye

Shaco

R kopyasının normal saldırı hasarı azaldı. KOPYANIN NORMAL SALDIRI HASARI %75 Toplam Saldırı Gücü ⇒ %60 Toplam Saldırı Gücü

Soraka

Q’nun Yenilenme etkisinin iyileştirmesi arttı; hareket hızı ilavesi arttı. TOPLAM YENİLENME İYİLEŞTİRMESİ 40/50/60/70/80 (+0,3 Yetenek Gücü) ⇒ 50/60/70/80/90 (+0,3 Yetenek Gücü)
HAREKET HIZI İLAVESİ %10-20 ⇒ %15-25

Twisted Fate

W’nun mavi ve kırmızı kartlarının YG oranları arttı.
MAVİ KART YG ORANI 0,5 Yetenek Gücü ⇒ 0,9 Yetenek Gücü
KIRMIZI KART YG ORANI 0,5 Yetenek Gücü ⇒ 0,6 Yetenek Gücü

Urgot

Q’nun yavaşlatma süresi arttı. E’nin sersemletme süresi arttı.
YAVAŞLATMA SÜRESİ 1 saniye ⇒ 1,25 saniye
SERSEMLETME SÜRESİ 0,75 saniye ⇒ 1 saniye

Veigar

Taban SG, SG büyüme oranı ve zırhı arttı. Q’nun taban hasarı arttı.
SALDIRI GÜCÜ 50,71 ⇒ 52
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI 2,625 ⇒ 2,7
ZIRH 22,55 ⇒ 23
TABAN HASAR 70/110/150/190/230 ⇒ 80/120/160/200/240

Wukong

Pasifi artık yakındaki şampiyonlara bağlı olarak değil, şampiyonlarla savaşınca niteliklerini arttırıyor. W artık bir atılmaya ve normal saldırılar ile yetenekleri taklit eden bir kopyaya sahip. R artık iki defa kullanılabiliyor.

BÜYÜ DİRENCİ 32,1 ⇒ 28
CAN 577,8 ⇒ 540
MANA 265 ⇒ 300
MANA BÜYÜME ORANI 38 ⇒ 45
ÖNERİLEN EŞYALAR Eli ağır Wukong’a yönelik dizilimlerin gücünü yansıtacak şekilde güncellendi.

Xearth

W’nun merkez hasarı arttı. R’nin atış başına verdiği hasar ileri yetenek seviyelerinde arttı.
MERKEZ HASARI ARTIŞI %50 artış ⇒ %66,7 artış
ATIŞ BAŞINA HASAR 200/240/280 (+0,43 Yetenek Gücü) ⇒ 200/250/300 (+0,45 Yetenek Gücü)

Giderilen Hatalar

  • İstemcide açılan pencereler artık pencerenin dışına tıklandığında da kapatılıyor (her zaman X düğmesine basmak gerekmiyor).
  • Rek’Sai artık R – Hiçlik Hücumu ile kopyalara atıldıktan sonra kitle kontrolü etkilerine karşı 3 saniyeliğine bağışıklık kazanmıyor.
  • Sıçra kullandıktan sonra Miss Fortune’un E – Kurşun Yağmuru, Syndra’nın Q – Karanlık Küre veya Varus’un E – Ok Yağmuru yeteneklerini azami menzillerinin dışında kullanırken yeteneğin konumu artık doğru biçimde güncelleniyor ve Sıçra sonrası azami menzilde kullanılıyor.
  • Bulut Pelerini’ni tetiklemek için sihirdar büyüsü kullanmak artık devam eden normal saldırı animasyonlarını sıfırlamıyor.
  • Sett’in R – Yürek Hoplatan yeteneği tarafından bastırılan LeBlanc, artık W – Vurkaç işaretine geri dönmüyor ve yetenek uygun şekilde devam ediyor.
  • Statikk Hançer’in Enerji Dolu yıldırımı hedefi katlettiğinde Gangplank artık Q – Çakaralmaz yeteneğiyle ilave altın veya Gümüş Yılan kazanabiliyor.
  • Mordekaiser’in R – Ölüler Âlemi artık tam cana sahip bir hedef üstünde kullanıldığında hedefin azami canının %10’una eşdeğer ilave hasar vermiyor.
  • Tüm can emme etkileri artık hedef kalkana sahipse bile iyileştirme sağlıyor.
  • Mana Akışı Yüzüğü artık rakip şampiyon bir yetenekten isabet aldığında doğru biçimde tetikleniyor.
  • Graves artık hedefine Enerji Dolu normal saldırısıyla azami menzilden saldırırken doğru miktarda hasar veriyor (Bombardıman Topu’ndan elde edilen Enerji Dolu etkisi).
  • Ebedi setlerini tamamlayarak (15. dönüm noktalarına ulaşarak) kazanılan Ustalık ifadesi geliştirmeleri artık doğru biçimde oyunculara veriliyor.
  • Gangplank’in Yağma Ebedisi artık doğrudan olmayan Q – Çakaralmaz hasarından kazanılan altınları da takip ediyor (zincirleme fıçı patlamaları gibi).
  • Ebedilerin dönüm noktası bildirimleri artık oyuncu bildirim çıkarken çatışmaya girerse bir anda kaybolmuyor.
  • Rakiplerin Ebedi dönüm noktası bildirimleri, Ebedi Dönüm Noktası Görünümü ayarlarından “Sadece Kendim ve Takımım” seçildiğinde artık görüntülenmiyor.
  • Ebedi Dönüm Noktası Görünümü ayarları artık istemci kapatılıp tekrar açıldığında korunuyor.
  • Ebedilerin dönüm noktaları artık Ebedi’de ilerleme sağlayan eylem oyuncuyu çatışmaya soktuysaoyuncu çatışmadan çıktığında görüntüleniyor.
  • Oyun içinde ilerleme kaydedilen Ebedilerin dönüm noktaları artık istemci de gösterilenlere doğru biçimde yansıtılıyor.

League of Legends 10.6 Yama Notları

Teknoloji, oyun, donanım, yapay zeka, bilim, otomobil ve yazılım sektörleriyle ilgili güncel tüm içeriklere teknoloji haberleri ve oyun haberleri kategorileri üzerinden yakından takip edebilmeniz mümkündür.


Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu