Hitman 2, Güncelleme Sonrasında DirectX 12 Desteğine Kavuştu
IO Interactive, Hitman 2’nin bugün daha sonra yapılması planlanan bir yama ile yeni bir DirectX 12 oluşturucusunu alacağını açıkladı.
DirectX 12‘nin afişlerinden biri olan 2016 Franchise’ın yeniden başlatılmasından farklı olarak yalnızca DirectX 11 desteği ile sunulan oyun, iki API arasında seçim yapmanıza izin veriyor. DirectX 12 renderleyicinin çok çekirdekli işlemciler için daha iyi optimize edilmesi bekleniyor.
Hitman 2, 2016’daki “Hitman”in parça parça epizodik yaklaşımı yerine tüm temel oyunun çıkarılmasını vurgulayan WB Games tarafından yayımlandı. DirectX 12 renderleyici şimdi 1.8 GB’lık bir yama ile güçlendiriliyor. DirectX 12’nin yanı sıra, Mart 2019 güncellemesi (v2.20), Sniper Assassin görevleriyle DLC olarak açılacak olan Hantu Limanı’nın (Singapur) yeni bir yerini de içeriyor.
[sp-related style=”light” id=”19010″]IO Interactive’ın açıkladığı Hitman 2 güncelleme notları;
Oyun Güncellemesi 2.20: Yenilikler
- Hantu Limanı Konumu (Genişleme Geçidi): Genişleme Geçişimiz için ilk büyük içerik düşüşü, Singapur Hantu Limanı’ndaki yepyeni bir Sniper Assassin haritası.
- Hantu Limanı: Hantu Limanı Sniper Assassin haritası için 7 yeni kupa / başarı ekledik.
- Hantu Desteği: Tekli oyuncu ve çok oyunculu seçim için yeni resimler ve arka planlar dahil olmak üzere Oyun Modları bölümünün menü akışını güncelledik. Hantu Limanı da Kariyer Sayfasına eklendi.
- Keskin Nişancı Kariyeri: Himmelstein ve Hantu Limanı konumlarını Kariyer / İstatistikler menüsüne ekledik. 3 tüfekten her birinin ilerlemesi gösterilecektir (47, Taş ve Şövalye).
Oyun Güncellemesi 2.20: Neler Değişiyor?
- Nul Point: ‘0’ puanıyla biten başarılı bir oyun ile sonuçlanabilecek bir sorunu çözdük.
- Statik Riko: Rico Delgado’nun dövme bittikten sonra rutinini askıya almasına neden olabilecek bir sorunu çözdük.
- Doku Düzeltme: Santa Fortuna’daki Üç Başlı Yılan görevi sırasında dokuların titremesine neden olabilecek bir sorunu düzelttik.
- Backpacker Bug: Hediyelik eşyayı yerleştirdikten sonra ‘Backpacker’ Görev Hikayesi’nde başarısız olabilecek bir sorunu çözdük.
- Shashka A33 Audio: Shashka A33 tüfeğinin bir NPC tarafından kullanıldığında zar zor SFX duymasına neden olabilecek bir sorunu çözdük.
- Kısa Vaka: Evrak çantası ile kızmanın 47 evrak çantasının 47 bacağından geçtiği bir animasyona neden olabileceği sorununu çözdük.
- İngiliz anahtarı Stash: Tamirci anahtarının ‘Gizli Saklanma’ içinde kullanılmasını önleyen bir sorunu çözdük.
- Disco Crush: Bilinçsiz NPC’lerin üzerine bir disko topu düştüğünde ölmesini engelleyen bir sorunu çözdük.
- Çevre Taraması: Çevre Sanatı ile ilgili tüm yerlerde (Eski dahil) birden çok küçük sorunu çözdük.
- Ortam Dizisi: Sesi kapatılmış veya sorunsuz değişmeyen çeşitli ortam sesi örneklerini düzelttik.
- Wrench Hit: Bir NPC’yi bir anahtarla pasifleştirirken ses efektlerinin tetiklenmesini önleyen bir sorunu düzelttik.
- Geldi: Geliş ‘konumunu’ Varışlar sayfasından kaldırdık.
PC’ye Özel İyileştirmeler
- DX 12: AMD ve Intel DX12 GPU’lar ve NVIDIA GeForce 900 serisi veya daha iyi kullanan tüm PC oynatıcılar için DX 12 desteğini etkinleştirdik. Bu seçenek Başlatıcı’da değiştirilebilir.
- Hareket Bulanıklığı: Hareket Bulanıklığı ayarının amaçlandığı gibi çalışmadığı bir sorunu çözdük.
- Kıyaslama İstatistikleri: Kıyaslama sonuçlarının ortaya çıkmasını önleyebilecek bir sorunu düzelttik.
- Çoklu Monitörler: Dünya dışı ortamların çoklu monitörler kullanan oyuncular için veya tek bir ultra geniş monitör kullananlar tarafından görülmesine neden olabilecek bir sorunu çözdük.
- Taser Shot: ICA Proximity Taser’ın çekildiğinde tepki vermeyeceği bir sorunu çözdük. Şimdi, beklendiği gibi tetiklenecek.
- Uzatılmış Kıyafetler: AMD grafik kartlı Windows 8.1 çalıştıran bazı makinelerde kıyafetlerin uzamasına neden olan bir sorunu çözdük.
- PiP: ‘Ekran Boşluğu Gölgeleri’ seçeneği açıkken PiP kameranın bazen gölgeleri göstereceği bir sorunu çözdük.