Tiktok Takipçi Satın Al

Valorant 1.09 Yama Notları Detayları

Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için 1.09 yama güncellemesi yayınlandı.

Valorant 1.09 yama notları yayınlandı. Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için yeni bir yama güncellemesi oyunculara sunuldu. Kapalı Beta sürecinden çıktıktan sonra yama güncellemesi devam ediyor. Valorant 1.09 güncellemesi yayınlandı.


Valorant kapalı betadan çıktı ve yeni 1.09 yaması yayınlandı. Dereceli sistemi için yeni gelen dengelemeler mevcut. İşte Valorant 1.09 Yama Notları…

Valorant Riot Games tarafından geliştirilip yayınlanan bir free-to-play çok oyunculu taktiksel birinci şahıs nişancı oyunudur. İlk olarak Ekim 2019’da Project A kod adı altında yayınlanan oyun, 7 Nisan 2020’de sınırlı erişimle kapalı beta dönemine başladı ve ardından 2 Haziran 2020’de resmi olarak yayınlandı.

Valorant 1.09 Yama Notları

Omen

Paranoya

İlgili Makaleler
  • Atış efekti isabet alanını daha doğru belirtecek şekilde güncellendi. Özellikle de görüş alanına doğru ilerlerken.

Jett

Keskin Fırtına (Seri Atış)

  • Seri Atış arka arkaya kullanılmadan önce geçmesi gereken süre arttı: 0,33 saniye >>> 0,45 saniye
  • Seri Atış olarak atılan hançerlerin hasarı artık 12 metreden sonra doğru orantılı olarak azalıyor (maksimumda 35 hasara kadar düşüyor).
  • Seri Atış’ın kafadan vuruş çarpanı azaldı: 3x >>> 2x

Viper

Yakıt

  • Viper artık turlara 100 yakıtla başlıyor (eskiden 50’ydi).

Asit Havuzu

Asit Havuzu‘nun uyguladığı savunmasız zayıflatması artık Viper’ın asidinden çıktıktan sonra 2 saniye daha kalıyor.

  • Alandan çıktıktan sonra savunmasız zayıflatmasının anında kalkması, bu etkiyi eklerken olmasını istediğimiz kadar tehdit oluşturmuyordu. Bu değişiklik Viper’ın (ve takımının) artık bu zayıflatmadan daha gerçekçi bir biçimde yararlanabilmesini sağlayacak ve rakip takımın dikkat etmesi gereken farklı bir tehdit oluşturacak.

Viper’ın İni

  • Yetenek kullanılırken hareket hızı iki katına çıktı.
  • Viper artık yetenek kullanımından sonra silahını hızlıca kuşanıyor. Bu süre silahlara göre değişse de silah kuşanma süresi ortalama 0,4 saniye azalmış olacak.
    • Yeteneğin kullanılma süresinin ve kullandıktan sonra silah kuşanma süresinin uzun olması, Viper oyuncularının ulti kullanırken güvende hissetmesi gereken anlarda hasar almasına veya öldürülmesine sebep oluyordu. Bu değişiklik Viper’ın yetenek kullanırken alabileceği pozisyon seçeneklerini arttıracak ve daha çabuk silahlanmasını sağlayacak.

Reyna

İmparatoriçe

  • Atış hızı ilavesi azaldı: %25 >>> %15
    • Sağladığı atış hızıyla İmparatoriçe ağır silahlar ve hafif makineliler kullanılırken fazlasıyla etkiliydi VE tüfeklerdeki saçılma biçimi çok değiştiği için öğrenmesi zorlaşıyordu. Bu değişikliğin her iki sorunu birden çözeceğini ve aynı zamanda oyuncuların öğrenebileceği ve ustalaşabileceği ortak bir atış hızı artışı (aşağıda göreceğiniz Brimstone’un Kuvvet İşareti değişikliğiyle birlikte) sağlayacağını düşünüyoruz.

Brimstone

Kuvvet İşareti‘nin atış hızı ilavesi arttı: %10 >>> %15

  • Yukarıdaki Reyna değişikliğinin ardından Brimstone’un Kuvvet İşareti’nin de biraz daha kuvvetli olması gerektiğine karar verdik. Bu aynı zamanda her iki güçlendirme için de ortak bir atış hızı artışı sağlayarak kullanımlarını öğrenmeyi kolaylaştırıyor.

Valorant 1.09 Yama Notları Detayları

Silah Güncellemleri

Operator

  • Bedeli arttı: 4500 >>> 5000
  • Dürbün modunda hareket hızı azaldı: %76 >>> %72
  • Silah ölü alanının isabetliliğini kaybettiği hareket hızı değişti: %30 >>> %15 (daha kısa sürede isabetliliğini kaybediyor ve durduktan sonra daha uzun bir sürenin ardından isabetlilik kazanıyor)
  • Atış hızı azaldı: 0,75 >>> 0,6
  • Anında kuşanma süresi düzenlendi: 0,3 >>> 0,5 (küreye dokunduktan, bombayı çözmeye veya yerleştirmeye başladıktan, Jett’in Duman Bulutu’nu kullandıktan ve Phoenix’in Falso’sunu kullandıktan sonraki kuşanma durumu)
  • Bacaktan vuruş hasarı azaldı: 127 >>> 120

Tüm Silahlar

Zıpladıktan sonra yere inen oyuncuların, olması gerektiğinden daha çabuk bir şekilde isabetli atışlar yapabildiğini fark ettik. Bu sorun genel olarak Operator’ı etkilese de tüm silahların aynı durumda olduğunu gördük. Zıplayarak dikizlemek farklı hareketler gerçekleştirme konusunda çeşitlilik sunuyor ama karşısında oynaması fazlasıyla zor bir hale geldi. Bu değişiklikler hareket çeşitliliğini aynı tutarken zıplayarak dikizleyen oyuncunun tam isabetlilikle ateş edebilme yetisini biraz geciktiriyor.

  • Zıplayıp yere inmeden sonraki isabetlilik durumu değiştirildi: kademeli >>> ikili
  • Zıplayıp yere inmeden sonraki isabetlilik azalması süresi arttı: 0,2 >>> 0,225
  • Zıplayıp yere inmeden sonraki isabetlilik azalması değeri arttı: 5 >>> 7 (yere indikten sonraki 0,225 sn. boyunca daha az isabetli)

Rekabet Güncellemeleri

Bu yamada, bir saatten fazla süren sıralarla karşılaşma şansınız büyük oranda azaltılmış olacak.

  • Bu zaten çok nadir bir görülen durumdu ama yüksek beceri kademesindeki oyuncuların başına, özellikle de hazır grupla oyuna girdiklerinde gelebiliyordu. Aynı zamanda arka planda birkaç düzenleme gerçekleştirerek uzun süre sırada bekledikten sonra bulunan yüksek beceri kademesindeki oyunları daha dengeli ve adil bir hale getirdik.

Sosyal Güncellemeler

  • Riot Hesap Adı İncelemeleri
    • Uygunsuz Riot Hesap Adı’na sahip olan oyuncular raporlandığında sistem artık karşılaşma sonlandıktan sonra bu şikâyetleri otomatik olarak inceliyor. İsmin uygunsuz olduğu belirlenirse Riot İstemcisi’ne bir daha giriş yaptıklarında isimlerini değiştirmek zorunda kalacaklar.
  • Sohbette birden fazla satır sonu kullanımı kaldırıldı.
    • Bazı sinsi oyuncular sistem mesajlarını taklit ederek insanları oyundan çıkmaya ikna etmeye çalışıyordu. Artık yapamayacaklar!
  • Grup bas konuş ayarlarındaki değişiklikler artık anında devreye girecek.
  • Sohbet penceresi artık tüm menülerde açık kalacak şekilde sabitlenebiliyor.
  • Sosyal Paneli Sıralama Mantığı
    • Sosyal panelin sıralama algoritması güncellenerek etkileşime giren oyuncular için daha iyi bir deneyim sunması sağlandı.
      Bilinen hata: Oyuncular grup listesinin en üstünde görünmüyor. Bu soruna bir sonraki yamada çözüm bulacağız.

Giderilen Hatalar

  • Sova’nın Baykuş Dron’u kullanırken isabet alanının doğru olmaması hatası giderildi.
  • Ultisini iptal ettikten sonra Omen’ın gözlerinin parlamasının kalkmamasına sebep olan hata giderildi.
  • Özel Oyun tercihlerinin Özel Oyun lobisinden çıktıktan sonra sıfırlanmasına sebep olan hata giderildi.
Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

teknodiot.com'un şekilli nick aracını denediniz mi?

Uğur Aydemir

TeknoDiot'un Genel Yayın Yönetmeni, bilgisayar ve yazılım dillerine düşkün, grafik tasarımla uğraşan, aynı zamanda tam zamanlı olarak çalışan biri.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu