Mount & Blade II: Bannerlord İçin Geliştirme Süreci Yol Haritası Yayınlandı - TeknoDiot.com

Mount & Blade II: Bannerlord İçin Geliştirme Süreci Yol Haritası Yayınlandı

Abone Ol 
Logitech G Çekiliş

TaleWorlds, Mount ve Blade II: Bannerlord için bir geliştirme yol haritası yayınladı.

Mount & Blade II: Bannerlord şu anda erken erişimde. TaleWorlds ekibi, tam sürümden önce mekaniğe ince ayar yapmakla meşgul durumdalar. Bu yıl Steam’in en büyük sürümünün keyfini çıkaran oyuncular içim TaleWorlds, şimdi tek oyunculu ve motor iyileştirme planlarını ayrıntılı olarak açıkladı.

En önemli değişikliklerden bazıları, ana hikayeden ayrı olarak yeni bir Krallık oluşturma seçeneğine sahip oyunculardan geliyor. Bu, politikalarınızı oluşturmanıza ve savaş ilan etmenize veya diğer krallıklarla barışmanıza olanak tanıyan bir sanal alan modunda mümkün olacaktır.

Oyun daha yeni olduğu için ilerleyen dönemlerde yeni modlar çıkmış ve çıkacağından dolayı bu makalemizi genel olarak güncel tutmaya özen göstereceğiz. Ayrıca oyuna neredeyse haftalık küçük, büyük yama güncellemeleri geliyor. Bu noktada, oyun deneyiminiz için daha büyük risk taşıyan içerik değişikliklerini daha iyi desteklemek için daha yapılandırılmış bir yama süreci oluşturmaya karar verilmiş durumda.

[penci_related_posts dis_pview=”yes” dis_pdate=”no” title=”Mod Kurulumu” background=”” border=”” thumbright=”no” number=”1″ style=”grid” align=”none” withids=”87397″ displayby=”recent_posts” orderby=”rand”]

TaleWorlds, yol haritasını açıkladı

Bunlarla birlikte tek oyunculu modda harita, iletişim, saklanma yeri ve simülasyon sağlık sistemleri iyileştirmeleriyle birlikte daha fazla içerik bulunacak. Ayrıca yapay zekâ programlaması yeni iyileştirmeler için gözden geçirilecek. Bu şekilde genel bir performans iyileştirilmesinin yanı sıra hatalar düzelecek ve oyun optimize edilecek.

Savaş sisteminin sırasını ve kullanıcı arayüzünü iyileştirmek için savaş misyonları için AI programlamasının revizyonu yapılacaktır. Genel performans, hataları düzeltmek ve gibi mevcut savaş durumunu yansıtan daha dinamik savaş efektleri eklemek için optimize edilecek.

Logitech G Çekiliş

Önemli motor değişiklikleri, oyun boyunca ani yükselmeler, büyük saha ve kuşatma savaşı için FPS geliştirmeleri, Editör’ü tekrar oynatma ve modifikasyon araçları ve belgeleri. Tüm yol haritasına buradan göz atabilir ve muhteşem savaşa girmeden önce Mount & Blade II: Bannerlord’un tüm planlarını keşfedebilirsiniz. Oyunla ilgili yeni bilgiler ortaya çıktığı zaman siz oyuncuları bilgilendirmeye devam edeceğiz. Takipte kalın!

Sefer Modu Planları

  • Krallık Yönetimi ve Politikalar
    • Krallık kurma seçeneğinin ana görevden ayrılması.
    • Savaş ve Barış gibi Diplomasi Seçenekleri.
    • Politikaların yeniden ayarlanması.
  • Karakter Sistemi
    • Son beta sürümünde (Beta 1.4) görüldüğü üzere, yeni nitelikler, her beceri tek tek ele alınarak eklenecek.
    • Beceri İlerleyişi ve Etkisi Dengelenmesi
  • Görevler ve Sorunlar
    • Yeni Görevler
    • Sorun yaratma algoritmasında değişiklikler yapılacak ki oyuncular birbirinden farklı sorun görevlerini oyuna bağlılıklarını yitirmeden deneyimleyebilsinler.
  • Ana hikâye içeriği
  • Vasalları infaz etmenin oyuna etkisi
  • Diyaloglar ile ilgili geliştirmeler
  • Sığınak baskını ile ilgili geliştirmeler
  • Simülasyon Sağlığı
    • Krallıkların Güçleri
    • Klan Kaynakları (Para, Nüfuz, Üyeler)
    • Ekonomi
  • Önemli Bildirimler (İnfaz gibi)
  • Hata Düzeltmeleri

Savaşlar ile İlgili Planlar

  • Performans
    • Yapay zekâ performansının geliştirilmesi
    • Formasyon sistemi performansının geliştirilmesi
    • Bellek kullanımının geliştirilmesi
  • Yapay Zekâ
  • Savaş formasyonu yapay zekâsı ve taktiklerin elden geçirilmesi
  • Yapay zekanın kuşatma kulesi ve merdiven kullanımının düzeltilmesi
  • Kuşatma savaşları için ek düzeltmeler
  • Savaşlardaki birliklerin yapay zekâ davranışlarının geliştirilmesi
  • Savaş düzeni ile ilgili geliştirmeler
  • Emir verme arayüzü kullanımına iyileştirmeler
  • Savaş sonu sevinci
  • Eğitim alanında okculuk ve atlı okçuluk bölümleri için OOK(NPC) koyulması.
  • Ses sisteminin modlanması için modculara destek verilmesi.
  • Hata düzeltmeleri

Görsel alandaki Planlar

  • Varolan sahnelerin güncellenmesi ve yenilerinin eklenmesi
  • Varolan ekipmanların güncellenmesi ve yeni modellerin eklenmesi
  • Eşya üretimi için yeni silah parçaları eklenmesi
  • Yeni zırh tasarımları yaratılması
  • Animasyonların geliştirilmesi
  • Yüz yaratılışı düzenlemeleri / iyileştirmeleri
  • Diyalog animasyonları düzenlemeleri
  • Oyun menüsü görsellerinin geliştirilmesi
  • Dünya haritası iyileştirmeleri

Oyun Motoru Planları

  • Performans
    • Büyük savaşlar ve kuşatmalar için FPS Geliştirmeleri
    • Zayıf sistemler için ekran kartı optimizasyonu
    • Anlık FPS düşüşlerinin düzeltilmesi.
    • Oyuncuların karşılaştığı karmaşık sorunları bize bildirmesini ve bunları tespit edip çözmemizi kolaylaştıracak, yeni bir uzaktan ölçüm sağlayan Beta sürümü üzerine çalışıyoruz.
  • Oyun tekrarı editörü.
  • Modlama Programları & Kullanım Kılavuzu

Diğer Planlar

  • Oyunun Sefer modu ile ilgili olan kodunun düzenlenmesi
  • Daha temiz bir şekilde alınan kayıt dosyaları ve kayıt dosyası iyileştirmeleri
  • Bazı dillerdeki dinamik yazı kullanımı için lokalizasyon desteği.

Lütfen önceliklerimizin gerekli şartlar altında değişebileceğini aklınızda bulundurun.

Çeviri: @MasterRai

Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorum atmayı unutmayın! Teknoloji ve oyun içeriğini okumak isterseniz teknodiot.com'a göz atın! Daha fazlası için TwitterInstagram, YouTube ve Facebook gibi sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

Buğra Noyan

TeknoDiot'un kurucusu, Android sever ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; Üniversite okumakta, fotoğrafçılığa da meraklı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu