bayigram.com

Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 Güncelleme Notları

TaleWorlds tarafından geliştirilen ve yayınlanan Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 beta güncellemesi yayınlandı.

İşte Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 yama notları sizlerle. Bu noktada, oyun deneyiminiz için daha büyük risk taşıyan içerik değişikliklerini daha iyi desteklemek için daha yapılandırılmış bir yama süreci oluşturmaya karar verilmiş durumda.


TaleWorlds Entertainment’ın heyecanla beklenen oyunu Mount & Blade II: Bannerlord ’un Erken Erişim sürümü 30 Mart tarihinde oyuncularla buluşmuştu.

O zamandan beri, Bannerlord her gün kırık sistemleri ve bol çökmeleri düzeltmek için bir düzeltme eki şeklinde günlük güncelleme yamaları alıyor.

Lansman günü yaması ile birlikte baktığımız zaman, geliştirici firma TaleWorlds yedi günde yedi güncelleme yayınladı demektir. Zorlu bir beklemeden sonra Erken Erişim’e geçmesine rağmen oyun oyuncular tarafından Steam’de %88 olumlu değerlendirme aldı.

Mount & Blade 2’nin sekiz yıllık geliştirme döngüsü, 2014’te bir süre tam bir yeniden başlatma da dahil olmak üzere, TaleWorlds’te sadece Erken Erişim’e bırakılması çok uzun süren oyuncular için eğlenceli bir şey haline geldi. Son olarak oyunun e1.4.1 beta güncellemesi ile ilgili tüm detaylar Steam sayfası üzerinden oyuncular tarafından paylaşılmış durumdadır. Bu arada yeni gelen güncelleme 4.7 GB büyüklüğünde olduğunu söyleyelim.

Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 Güncellemesi

Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 Güncelleme Notları

  • Sefer haritasındaki Seviye 2 Medeni kalesi savunma savaş makineleri pozisyonları düzeltildi. Bu durum oyuncu seviye 2 Medeni kalesini kuşatmaya çalıştığında çökmeye neden oluyordu.
  • Bozulmuş kayıtlı oyun dosyalarını açmaya çalışırken oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Tek elli ve İki elli silah yeteneğinin final becerisindeki bir sorun düzeltildi.
  • Krallıkların birbirleri arasında birden çok ilişki kurmasına yol açan diplomasi sistemi ile alakalı bir sorun düzeltildi. Bu sık yapılan savaş ve ateşkeş sorununu kontrol altına alacaktır.
  • Şehirlerin ortalama %30’u ve kalelerin ortalama %50’si açlık çekiyordu. Buna çözüm olarak yiyeceği az olan yerleşkeler gıda için daha fazla para teklif ederek kervanların yiyeceği eşit şekilde dağıtmalarını sağlayacak.
  • Köylerin gıda üretimi 4/8/12’den 5/10/15’e yükseltildi yerleşkede bira tüketimi dükkanlara yiyecek bonusu sağlayacak. Buna ek olarak, eğer bir yerleşke sayıca daha az ve küçük köylere bağlı ise garnizon genişlemesi daha küçük ölçekli olacak. Bu değişikliklerle (yaşanan yağma ve saldırgan eylemler sonucu) şehirlerden aç kalanların sayısı %10’a, Kalelerde ise %20’ye düşürüldü.
  • Krallıktaki büyük nüfuz kaymalarını önlemek için bazı politikalarda nüfuz ayarlamaları değiştirildi.
  • Yerleşke projelerinin varsayılan günlük etkileri düşürüldü.
  • Yapay zeka savaş ve barış ilanlarında iyileştirmeler yapıldı.

Yapay zeka

  • Yapay zekanın normal şekilde savaş ilan etmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Oyuncu krallığının, oyuncu oyu olmadan barış yapabilmesine yol açan sorun düzeltildi.
  • Yapay zeka artık savaş çok uzun sürerse barış yapabilecek.

Askeri

  • Oyuncu paralı asker konumunda ise krallık ekranını ilk yüklemesinde birden çok krallık politika oylamasının açılmasına yol açan bir sorun düzeltildi.
  • Oyuncunun klan ekranından “krallığı terk et” butonuna basarak kendi krallığından çıkması hikaye devam ettikçe çökmelere sebep olduğundan bir süre devre dışı bırakıldı.
  • Yapay zekanın en kısa ateşkes süresi 20 gün olarak belirlendi.
  • Bir kuşatma etkinliğindeyken barış teklifinin kabul edilmesi sonucu oyuncunun sıkışmasına yol açan sorun bir düzeltildi.
  • Yapay zeka lordlarının bir kararı hükümsüz kılmak için harcadıkları nüfuz miktarının maliyet/kazanç kararlaştırılmasını yapan sistem düzeltildi.
  • Paralı asker partisi politikalarının otomatikman yapılmasına yol açan sorun düzeltildi.
  • Kralın oylamada daha fazla oy alan bir kararı hükümsüz kılması için gereken nüfuz miktarını hesaplayan sistem değiştirildi. Oyuncuların verilmiş 3’e kadar oyu geçersiz kılmak için ihtiyacı olan nüfuz hesaplaması varsayılan sistem üzerinden hesaplanacak. Ancak o noktadan sonra verilen her karşı oy için maksimum nüfuz bedeli ödenecek. Örneğin karşıt 1 oy için 10, 2 oy için oy başı 40, 3 oy için oy başı 100 nüfuz gerekirken artık 3 oy ve üzeri için her oyu hükümsüz kılmak için +100 nüfuz gerekecek. Yani kral olarak 5 oy almış bir kararı hükümsüz kılmak istiyorsanız ilk 3 oy için 300 ve diğer 2 oy için de 200 nüfuz harcaması yapmanız gerekecek.

Sefer ve savaş

  • Sefer haritasında nadiren oluşabilen köy eşyalarıyla ilgili çökme düzeltildi.
  • Yeni oluşturulan kervanlarla ilgili nadiren oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Sığınak içindeyken yoldaşlarla konuşmaya çalışınca oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Bir krallığı desteklemek için gerekli diyalogların eksik olmasıyla hikaye ilerlemesi engelleniyordu. Bu durum düzeltildi.
  • Etraftaki silah sayısı belirli bir miktarı aşınca kalabalık sunucularda oluşabilen çökme düzeltildi.
  • “Company of Trouble” görevi aktifken krallıkların savaş ilan etmesiyle oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Simüle edilmiş savaşın sonunda, sonuç ekranında “done” butonuna tıklayınca nadiren oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Bir yoldaşla konuşurken nadiren oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Krallık vergileri artık tek sefer ödenmek yerine günlük ödenecek.
  • Krallık vergi gelir dağılımı klanlar arasında şöyle belirlendi:
  • Her bir normal klan 1 pay alırken yönetici olan klan 4 pay alacak.
  • Her bir şehir 3 pay,her bir kale 1 pay verecek.
  • Oyuncunun krallık karanını etkileyen bir sorun düzeltildi.
  • Yapay zeka artık düşük refah seviyesi olan yerleşke garnizonlarına daha az asker bırakacak. Bu yerleşkelerin kıtlık çekme riskini azaltıyor.
  • 15 oyun yılı içinde enflasyonun 3 kat arttığını tespit ettik. Köyler için günlük ocak artışı 0.5’den 1’e yükseltildi.
  • Baravenos Encirclement ve Xauna çok oyunculu oyun sahnelerinde görsel sorunlar düzeltildi.

 

  • Deve ile birlikte düşerken bir varlığa çarpma sonucu oluşan çökme düzeltildi.
  • Bir ajan savunma yaparken silah senkronizasyonu oluşmaması sonucu oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Simulasyon savaşların sonucunu gösterirken nadiren oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Company of Trouble görevinde görevi veren kişi ile oyuncu krallığı arasında savaş ilan edildiğinde oluşan çökme düzeltildi.
  • Başarılı bir kuşatmadan sonra ordu üyeleriyle konuşurken oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Sefer haritasında zaman geçirirken nadiren oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Eşraflar için bir kervan oluşturulduğunda nadiren oluşabilen çökme düzeltildi.
  • NPC partilerinin Tevea köyünü çok sık yağmalamalarına yol açan bir sorun düzeltildi.
  • Gang leader needs weapons ve rival gang moving in görevleri aynı anda aktifken oluşan çökme düzeltildi.
  • Oyun etkinlikleri gerçekleşirken nadiren oluşabilen çökme düzeltildi.
  • Yetenek odaklanlanmaları maksimuma ulaştığında oluşabilen çökme düzeltildi.

Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.2 Güncelleme Notları

Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 Güncelleme Notları

Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 Güncelleme Notları Mount & Blade II: Bannerlord e1.4.1 Güncelleme Notları

Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

teknodiot.com'un şekilli nick aracını denediniz mi?

Buğra Noyan

TeknoDiot'un kurucusu, Android sever ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; Üniversite okumakta, fotoğrafçılığa da meraklı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu