bayigram.com

Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncelleme Notları

Bannerlord’un piyasaya sürülmesinden bu yana, oyuncuların yaşadığı en yaygın zorluklardan bazılarını ele almak için yeni Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 güncellemesi yayınlandı.

Bu noktada, oyun deneyiminiz için daha büyük risk taşıyan içerik değişikliklerini daha iyi desteklemek için daha yapılandırılmış bir yama süreci oluşturmaya karar verilmiş durumda.


TaleWorlds Entertainment’ın heyecanla beklenen oyunu Mount & Blade II: Bannerlord ’un Erken Erişim sürümü 30 Mart tarihinde oyuncularla buluşmuştu.

O zamandan beri, Bannerlord her gün kırık sistemleri ve bol çökmeleri düzeltmek için bir düzeltme eki şeklinde günlük güncelleme yamaları alıyor.

Lansman günü yaması ile birlikte baktığımız zaman, geliştirici firma TaleWorlds yedi günde yedi güncelleme yayınladı demektir. Zorlu bir beklemeden sonra Erken Erişim’e geçmesine rağmen oyun oyuncular tarafından Steam’de %85 olumlu değerlendirme aldı.

Mount & Blade 2’nin sekiz yıllık geliştirme döngüsü, 2014’te bir süre tam bir yeniden başlatma da dahil olmak üzere, TaleWorlds’te sadece Erken Erişim’e bırakılması çok uzun süren oyuncular için eğlenceli bir şey haline geldi. Son olarak oyunun e1.1.0 güncellemesi ile ilgili tüm detaylar Steam sayfası üzerinden oyuncular tarafından paylaşılmış durumdadır.

[penci_related_posts dis_pview=”yes” dis_pdate=”no” title=”Mount & Blade II: Bannerlord Duvar Kağıtları” background=”” border=”” thumbright=”no” number=”1″ style=”grid” align=”none” withids=”84627″ displayby=”recent_posts” orderby=”rand”]

Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncelleme Notları

Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncellemesi

Tek Oyunculu

    • Nadir bir oluşum AI istisnası düzeltildi.
    • Sürücüsüz bir binek bir ok duyduğunda meydana gelen bir çökme düzeltildi.
    • AI savaşmaya devam etmeye çalıştığında “Kaçak Avcılar Ordusu” görevinin sonunda meydana gelen bir çökme düzeltildi.
    • Bir kampanya, oyundan çıkmadan ikinci kez başlatıldığında meydana gelen bir kilitlenme düzeltildi.
    • Bir oyunu yükledikten sonra “Rival Gang Leader” görevinde saldırı seçeneğini belirlerken meydana gelen bir çökme düzeltildi.
    • AI karakterleri mahkumları takas etmeye çalıştığında meydana gelen bir çökme düzeltildi.
    • Ana hikaye sırasında yerleşim yerlerinde bir arkadaşınızla konuşmanın oyunu çökerteceği bir hata düzeltildi.
    • Ana hikaye komplo aşamasında bir çökme düzeltildi.
      • Ram ve VRAM kullanımı azaltılır ve birçok sızıntı giderilir.
      • Sahne yükleme performansı iyileştirmeleri.

      Lokasyon

      • Türkçe ve Basitleştirilmiş Çince çeviriler için iyileştirmeler, ilaveler ve düzeltmeler.

Sanatsal Yenilikler

  • Yeni zırh “Kuzey Lamellar Omuzları” eklendi.
  • Yeni zırh “Kaplama Kask” eklendi.
  • Kaçak avcılara ve diğer tarafsız partilere bir afiş atandı.
  • Asimetriyi azaltmak, abartıları azaltmak ve kültürel olarak uygun ve çekici fenotipler oluşturmak için tüm NPC yüzlerini elden geçirdi.
  • Bazı kültürel ve bayan yüzleri daha kültürel açıdan uygun bir görünüm için güncellendi.
  • “Sea_bandit_a”, ”battle_terrain_p”, “battle_terrain_020”, “battle_terrain_029” ve “battle_terrain_030” içinde güncellenen gezinme ağları. Bu, sudaki istenmeyen kavgaları çözmeli ve bu sahnelerde kaçan davranışı geliştirmelidir.
  • “Aserai_town_a” sivil sahne ile ilgili düzeltmeler.
  • “Aserai_town_b” sivil sahne ile ilgili düzeltmeler
  • “Empire_town_j” kuşatma sahnesi kuşatma ile ilgili düzeltmeler ve mevsimsel iyileştirmeler.
  • “Khuzait_town_004” kuşatma ile ilgili düzeltmeler ve görsel iyileştirmeler.
  • “Aserai_castle_002” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
  • “Vlandia_castle_005a” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
  • “Sturgia_castle_003” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
  • “Khuzait_castle_002” kuşatma ile ilgili düzeltmeler.
  • Gece atmosferi aydınlatma miktarları ayarlandı.
  • Savaş sahneleri için görsel düzeltmeler.
  • Bozkır sahneleri ile kış sezonu sorunları giderildi.
  • Dış kafeslerde kışla ilgili sorunlar çözülmüştür.
  • Düşük poli ağaç kafesleri artık saklanma prefabrelerinde kullanılmaktadır.
  • Bazı sahnelerde ajanın yumurtlama pozisyonları sabittir.
  • Aserai’nin arenasında bir sezon sorunu düzeltildi.
  • Battania arena çıkış noktalarının birbirine çok yakın olması sorunu düzeltildi.
  • Aserai Köyü’nün bazı sahne sorunları düzeltildi.
  • Vlandian Kalesi bölümlerinin merlon fiziği sorunları düzeltildi.
  • Empire Lords Hall’un bazı aydınlatma sorunları düzeltildi.
  • Battania Kale Duvarı’nın fizik sorunları düzeltildi.
  • Sturgia Castle Gatehouse’un UV sorunları düzeltildi.
  • Orman Saklanma manzarası açılırken bir hata düzeltildi.
  • Rafine karlı ortamlar.
  • Sakal kesişen kask sorunları giderildi:
    • -western_plated_helmet
    • Empire_guarded_lord_helmet”
  • İskandinav sloven zırh kemikleri sorunu düzeltildi.
  • Giysi kırpma sorunları düzeltildi.
  • Bazı doku ve kafeslerin yerini aldı.
  • Kahraman Oluşturma Aşamalarındaki Güncellemeler:
    • Bazı giysi güncellemeleri.
    • Revizyon teşkil eder.
    • Yüz animasyonu.
    • Sahne aydınlatması.
    • Cilt gölgelendirici güncellemeleri.
    • Aynasal doku kanalları güncellendi.
    • Dağınık Doku güncellendi.
    • Sakal / dövme malzemesi:
    • Alfa ve renk güncellemeleri.

Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncelleme Notları

Harita

  • Bir etkinliğe katılan taraflar artık hareket etmiyor ve bu da bazı ayak sesi sorunlarını çözüyor.

Ses

  • Sefer müziğinin bir anda üst üste çalınmasına neden olan hata giderildi.

Arayüz

  • Takas ile ilgili enanterde kar durumunu gösteren beceriler eklendi.
  • Üretim, takas, kayıt/yükleme, asker alımı, masa oyunu ve kuşatma ile ilgili küçük iyileştirmeler yapıldı.
  • Envantere ”Eyer Yok” görseli eklendi.
  • Portrelerde kahramanların yüzü daha net gözüksün diye resimlerden kask çıkartıldı.
  • Envanterdeki binek ipucu paneline ağırlık ve hız binekleri ikonları eklendi.
  • Türkçedeki ”ğ” karakteri ile ilgili sorunlar giderildi.
  • Takas tekliflerindeki görsellerin görünmemesi sorunu giderildi.
  • Karakter yaratma ekranında boşluk koyma ve sayı ekleme seçeneği aktif edildi.
  • Karakter geliştirici özellikleri metinlerden simgelere değiştirildi.
  • Bundan sonra oyuncular turnuva ödülünün özelliklerine bakabilecekler.
  • Parti yaratma ekranında yazan ”Meşgul” daha detaylı olması açısından ”Görev ile meşgul”, ”Sorun ile meşgul” gibi seçenekler ile değiştirildi.
  • Doğru sayıları yansıtacak nitelik ve odak noktası araç ipuçları düzeltildi.
  • NumberOfCorpses ve MaxSimultaneousSoundEventCount, performans seçeneklerine taşındı.
  • Launcher ekranında modülleri sıralama ve taşıma eklendi.
  • “Oyuna Devam Et”, “Kayıtlı Oyunlar” olarak yeniden adlandırıldı.
  • Klan sayfa listesine küçük gruplandırma filtresi eklendi.
  • Harita çubuğundaki bildirimlere ipuçları eklendi.
  • Yeni yeteken ikonları eklendi.
  • Arayüz ile uyuşmayan sancakların ikonları düzenlendi.

Savaşlar ve Kuşatmalar

  • Simüle savaşlar artık savaşlardan daha fazla XP vermiyor.
  • Orman saklanma sahnelerine devriye doğma pozisyonları eklendi. Orman saklanma görevleri artık normal şekilde açılmalıdır(?).

Yapay Zeka Çatışmaları

  • NPC’lerin yapay zeka seviyesi artık karakterin seviyesine göre değil, silahının ve yeteneklerinin seviyesine göre değişecek.
  • Okçuların mühimmatı bittiği zaman deli deli olmasına neden olan sorun giderildi.
  • Karavan/köylü savaşlarındaki çevirmeye üşendiğim bir sorun giderildi.
  • Koruma birliklerinin, komutanları öldüğü zaman ortaya çıkan sorun giderildi.
  • At üstündeki birlikler artık düşman pozisyonlarını daha iyi hesaplayıp, saplama saldırılarını daha isabetli yapıyorlar.
  • Bazı birlikler, yapay zekalar için yapılan görünmez duvarlardan dolayı düzgün hareket edemiyordu. Bu sorun giderildi.
  • Deniz haydutlarının yapay zeka sorunları giderildi.
  • Yapay zeka, zorluğu normale alındığı zaman daha az saldırı yapacak.
  • Yapay zekanın yorulmadan saldırı yapmasını engellemek için biraz bekletilecekler.




Karakter Geliştirme Sistemi

  • Seviye 1 karakterleri artık 120 beceri puanı ile başlayacak.
  • Daha yüksek beceri seviyelerini öğrenmek için daha az XP gerekecek.
  • Birlikler bundan sonra daha kolay geliştirilecek.
  • Yoldaşlar ana odağı olmayan konularda artık daha kolay seviye atlayabilecek.
  • Yoldaşların yaşları ile yeteneklerinin eşleşmesi için düzenlemeler yapıldı.

Krallıklar ve Diplomasi

  • Her şeyin bir fiyatı var” yeteneği etkinleştirilirse, fahişelerin karargahta negatif bir değere sahip olduğu kabul edilen hata düzeltildi.
  • AI’nın oyuncu klanı adına bir krallık kararı önerdiği nadir bir hata düzeltildi.

Ekonomi

  • Zırh fiyatları değişti ve artık yüksek botlar ve eldivenler daha pahalıya mal oldu.
  • Menzil silah fiyatları yeniden düzenlendi.

Diğer Değişiklikler

  • Sancaklar ve kalkanlar üzerindeki simgeler görünmüyordu. Şimdi düzeltildi.
  • “İmparatorluk Lejyoneri” ekipmanı güncellendi.
  • Sturgiyalı asker ağacına küçük güncellemeler getirildi.
  • Karavan ustası ekipmanlarına varyasyonlar eklendi
  • Birliklerden düşen kasklara daha çok varyasyon eklendi.
  • Asker ağaçlarında ve istatistiklerinde yönelik çeşitli diğer düzeltmeler yapıldı.
  • At zırhlarının zırh değerleri, görünümlerine uygun olacak şekilde yenilendi.
  • Eyer olmadan ata binmek artık maksimum at hızı ve manevrayı %10 azaltacak.
  • NPC’ler bundan sonra ağır bir eşya taşırken, oyuncu onlara elindekini başka birine götürmesini istediğinde koşamayacak.
  • “Exposure Compensation” ayarı oyuncuların kendi istediklerine göre ayarlaması için eklendi.
  • Demircilere onlarda olmayan bazı eşyalar eklendi, olmaması düzeltildi.
  • Karakterin görünmez olmasına neden olan hatalar giderildi.
  • Karakterin ekipmansız doğmasına neden olan hatalar giderildi.

Çok Oyunculu

Animasyonlar

  • Bazı yanlış süvari boştaykenki animasyonlar düzeltildi.
  • Başarılı bir vuruştan sonra sürücünün savunma animasyonunda sıkıştığı nadir bir durum düzeltildi.

Ses

  • Çok oyunculuda sesli spam için filtreleme getirildi.

Dizayn ve Denge

  • Hasar engelleme eşik değeri 5 olarak ayarlandı.
  • Kafa vuruşunun hasara çarpımı 1.7 iken 2’ye çıkartıldı.

Harita

  • Ovsk Limanı için hata düzeltmeleri yapıldı.
  • Fen Altay Kalesi için hata düzeltmeleri ve geliştirmeler yapıldı.

Diğer

  • Çok oyunculu maçlarda ağır çekim ve duraklatma hileleri engellendi.

Performans

  • Darbe seslerinin bant genişliği kullanımı azaltıldı.

Server

  • Server geliştirmeleri yapıldı.

Çok Oyunculu & Tek Oyunculu

Çökme Sorunları

  • Yapay zeka menzilli bir silah kullanmıyor iken, kendi envanterine bu silahı arayıp uzaktaki düşmana vereceği hasar puanını hesaplamaya çalışıyordu. Bunu yaparken envanterdeki bazı ekipmanlar oyunun çökmesine neden oluyordu. Bu düzeltildi.

Oyun performansı

  • Ses sisteminin performansı iyileştirildi.
  • Oyunun çok çekirdekli performansı hakkında büyük geliştirmeler yapıldı.
  • Artık maksimum ses düzeyini işlemcinizin çekirdek sayısına göre seçebiliyorsunuz. Eğer yeni nesil bir işlemciniz varsa bunun ayarını yapabiliyorsunuz.
  • Bazı küçük performans iyileştirmeleri yapıldı.

Ses

  • Arayüz sesleri artık diğer arayüz sesleri tarafından kesilmiyor.
  • Üretilen silahın darbe sesini kontrol etmek için “is missile” eklendi.
  • Balista’ya yükleme yaparkenki ses sorunu giderildi.
  • Duyulabilir mesafedeki yüksek sesler hakkında küçük düzenlemeler yapıldı.
  • Bazı Vlandiyalı sahneleri açılırken yankılanması sorunu giderildi.

Yapay Zeka

  • Düşmanın gideceği pozisyonu hesaplamaya yarayan algoritma geliştirildi.
  • Menzilli düşman ve düşman atlarının farklı yerlerine ateş ederkenki oluşan sorun giderildi.
  • Bundan sonra ”Saldırıyı beklet” komutu verildikten sonra yapay zeka, ikincil yakın dövüş modu olan menzilli silahlara daha az öncelik verecek.

Diğer

  • Kontrolcünün titreşimini kapatabilmek için seçenek eklendi.

Kaynak: https://donanimarsivi.com/mount-blade-ii-bannerlord-e1-1-0-guncellemesi-ile-neler-vadediyor/

Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncelleme Notları

Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncelleme Notları Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncelleme Notları

Mount & Blade II: Bannerlord e1.1.0 Güncelleme Notları

Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

teknodiot.com'un şekilli nick aracını denediniz mi?

Rıfkı Erduran

Uzun zaman takipçisi olduğum teknodiot.com'da şimdi ise admin olarak görev yapmaktayım. Ayrıca oyun oynar, kripto paralara ilgi duyar ve araştırırım.

5 Yorum

  1. Guncellemeyi yukleyince eski hikaye kaydinda etkili oluyor mu güncellemeler. Yoksa yeni hikayeye mi baslamamiz gerekiyor?

  2. çok güzel inşallah böyle devam ederse istediğimiz noktaya gelecek ancak parti oluşturduğumuzda partinin ordusunu istediğimiz yerde devriye yaptırabilsek de köylerimizi çapulculardan vs. korumak için biz uğraşmasak

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu