Valorant 2.06 Yama Notları Yayınlandı!

Valorant'ın en yeni yaması, Viper ve Yoru için Ajan güncellemeleri getiriyor.

Valorant 2.06 Yama Notları Yayınlandı!

Valorant’ın en yeni yaması, Viper ve Yoru için Ajan güncellemeleri getiriyor. Yama aynı zamanda Bucky’ye şimdiye kadarki en büyük zayıflığını veriyor. Valorant 2.06 yama notları oyuncular için yayınlandı.

Valorant’ın son yamasının detayları yayınlandı. Güncelleme Yoru ve Viper için çok ihtiyaç duyulan bazı değişiklikleri getiriyor. Her iki Ajan da bir güncelleme için çaresizdi ve Riot’un yeni yaması, her ikisinde de pek çok değişiklik sunuyor. Yama aynı zamanda Bucky av tüfeğini de (nihayet) zayıflatıyor.

Yamanın en önemli güncellemesi Viper’ı hedefliyor. Riot, zehri güçlendirerek bir düşman onunla temasa geçtiği anda anında 50 çürüme – geçici hasar – verecek. Üstelik artık Poison Cloud el bombalarını biraz daha uzaktan alabilir ve Zehirli Ekran duvarı artık eskisinden daha da uzar.

Yoru bu yamada biraz daha küçük bir güncelleme aldı. Blindside yeteneği artık biraz daha hızlı ve düşmanları daha uzun süre parlatıyor. Bu arada, Gatecrash yeteneği 20 yerine 30 saniye sürüyor ve her 35 saniyede bir yenileniyor, böylece neredeyse her zaman aktif hale getirebiliyor.

Bu yeni ayar, oyuncuların Başla İlgili Aktarım İşlevini (HRTF) değiştirmesine olanak tanıyacak, bu da kulaklık kullanıcıları için yönlü sesin daha dinamik bir versiyonunu etkinleştirecek. HRTF, insan kulağının bir ses kaynağından nasıl ses aldığının basit bir açıklamasıdır.

Bir ses yapıldığında, bir ses dalgası içinde her yönde uzayda hareket eder ve her yönde dışarıya doğru genişler. Ayrıca, bir kişinin kulaklarının benzersiz yönleri de dahil olmak üzere nesnelerden yankılanır ve bu, birinin gürültüyü nasıl yorumlayabileceğini değiştirir.

Bu HRTF seçeneği açıkken, kulaklık takan oyuncular simüle edilmiş surround seste, oyuncuların bu sesi alma şeklini etkileyecek 3B ses alanlarında ses çalabilecekler.

Riot, bu özellik üzerinde çalışmaya ve gelecekteki güncellemelerde genişletmeye devam edecek. Ancak şimdilik, HRTF etkinken yalnızca ayak sesleri, yeniden yüklemeler ve Ölüm Maçı yeniden doğuşları 3D olarak gösterilecek.

Geliştiriciler ayrıca, oyuncuların performans ve kalitesini optimize etmek için bu yeni özelliği kullanırken oyun için diğer tüm 3B ses işlemeyi devre dışı bırakmasını önermektedir. Bu HRTF özelliği ve geliştirilmeye nasıl devam edeceği hakkında daha fazla ayrıntı gelecekte paylaşılacaktır.

VALORANT 2.06 Güncelleme Notları

Viper Ajan Güncellemesi

Viper’ın Zehir Bulutu, Zehir Perdesi veya Viper’ın İni’nin içinden geçen düşmanlara anında en az 50 çürüme uygulanacak. Zehre maruz kalma süresine göre çürüme oranı artacak.

Zehir (Pasif)

Zehir Bulutu (Q)

Artık yerden alınır alınmaz tekrar yerleştirilebilir ama kalıcı bir yüke sahip olmak yerine geçici bir yük kazandıracak.

Zehir Bulutu etkinken Viper ölürse, iki saniye daha veya Viper’ın yakıtı bitene kadar haritada kalmaya devam edecek.

Zehir Perdesi (E)

Zehir Perdesi etkinken Viper ölürse, devre dışı kalmadan önce iki saniye daha haritada kalacak.

Duvardan kaynaklanan tam körleşme mesafesi, sislerin kenarlarından itibaren etkili olan tam körleşme mesafesiyle daha uyumlu olacak şekilde arttırıldı.

Asit Havuzu (C)

Antrenman Modu Araçları

Hilelerin ve sınırsız yeteneklerin etkinleştirildiği özel oyunlarda Viper, “etkinleştirme tuşunu” basılı tutarak Zehir Bulutu ve Zehir Perdesi’ni geri alabilecek.

Hilelerin ve sınırsız yeteneklerin etkinleştirildiği özel oyunlarda Zehir Bulutu’nun yerleştirildiği konum, yetenek kuşanıldığında mini haritada görünecek.

Yoru Ajan Güncellemesi

Çatkapı (E)

Çatkapı yeteneği artık birini öldürünce yenilenmeyecek; onun yerine her 35 saniyede bir yenilenecek.

Hareket eden kürenin görünürlük menzilini gösteren görseller eklendi.

Boyutlararası Geçiş (X)

Gereken ulti puanı azaldı: 7 > 6 Yoru artık Boyutlararası Geçiş sırasında Çatkapı’yı yeniden etkinleştirebilecek.

Silah Güncellemeleri

Mod Güncellemesi

Tırmanış

Oynanışı derinleştirmek, daha dinamik çatışmalara ortam sağlamak ve mühimmat yelpazesini daha heyecan verici hale getirmek adına bazı yetenekleri elden geçirildi.

Yetenekler

Raze’in Nefes Kesen yeteneği artık iki tane Patlayıcı Çanta yüküyle geliyor ve bu yükler yere bastığınız anda yenileniyor. Ayağınızı yere sağlam basmanızı tavsiye edilmekte.

Kartopu Atar artık Buz Pateni’yle geliyor. Böylece, ölümcül silahlardan kaçınmak için daha fazla hareket imkânınız olacak.

Büyük Bıçak artık bir tane Rüzgâr Gibi (Jett’in ileri atılma yeteneği) yüküyle geliyor ve birini öldürdüğünüzde bu yük doluyor.

Mühimmat çeşitliliği biraz daha sürprizli olacak ve nadiren karşınıza çıkacak. Hangilerini sevdiğinizi bizimle paylaşmayı ihmal etmeyin!

Valorant HRTF (Anatomik Transfer Fonksiyonu)

Raze’in ayak sesleri nereden geliyor? Önünüzde mi yürüyor, yoksa arkanızda mı? HRTF ve kulaklıklarınız sayesinde diğer oyuncuların konumunu, çıkardıkları sesler aracılığıyla çok daha iyi tespit edebileceksiniz.

HRTF teknolojisi, kafa büyüklüğü ve kulak şekli gibi birçok farklı ölçüyü göz önünde bulunduran bir profil kullanıyor. Bu teknolojinin kullandığı profilde bu ölçüler standart. Bu nedenle, özelliği ilk kez kullanan kişiler kendi ölçüleriyle profilin ölçülerinin benzerlik ve farklılıklarına göre bu özelliği başta pek doğal bulmayabilir.

Yeni özelliğe alışmak zaman alacağı için oyuncuların HRTF teknolojisine birkaç kere şans vermesini öneriyoruz. Yüksek stres altında oyun oynadığınız ortamların dışında, kulaklarınızı sese odaklanma konusunda eğiterek HRTF teknolojisini yorumlamada gelişebilirsiniz. Bunun için özel oyunlarda veya antrenman modunda bol bol pratik yapmanızı öneriyoruz! Demoyla ilgili videoyu aşağıdan izleyebilirsiniz.

Valorant 2.06 yama notlarının tüm detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.

2.06 Güncellemesiyle Giderilen Hatalar

Ajanlar

Yaşam

Rekabetçi mod

Sosyal

Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Exit mobile version