Valorant 1.04 Yama Notları Detayları

Valorant 1.04 Yama Notları Detayları

Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için 1.04 yama güncellemesi yayınlandı.

Riot Games’in yeni FPS oyunu Valorant için yeni bir yama güncellemesi oyunculara sunuldu. Kapalı Beta sürecinden çıktıktan sonra yama güncellemesi devam ediyor.

Valorant kapalı betadan çıktı ve yeni 1.04 yaması yayınlandı. Dereceli sistemi için yeni gelen dengelemeler mevcut. İşte Valorant 1.04 Yama Notları…

Ajan Güncellemeleri

VIPER

Viper’ın İni
  • Ultisi sona ermeden önce ulti dışında geçirebileceği maksimum süre arttı: 5 >>> 12 saniye
  • Viper yetenek tuşunu basılı tutarak ultisini erkenden sona erdirebilir.
  • Viper’ın İni içinde bulunan düşmanların mini harita görüşü kısıtlanır ve tespit ettikleri düşmanları mini harita aracılığıyla takım arkadaşlarına bildiremezler.
  • Viper’ın görüş kısıtlama etkisinin sınırındaki kırmızı düşman ışığının parlaklığı arttı.

Viper’ın ultisinin dışında bu kadar kısa bir süre geçirebiliyor olması yalnızca yapabileceği oyunları kısıtlamıyor, aynı zamanda sürekli olarak düşmanlarına da çok fazla bilgi veriyordu. Ultinin dumanının dışında daha özgürce gezebilmek Viper’a düşmanları üzerinde daha fazla akıl oyunu oynama fırsatı sunuyor ve umuyoruz ki bu, düşmanları üzerinde stratejik olarak baskı kurmasını da sağlayacak. Diğer iyileştirmeler Viper’ın kendi dumanı içerisindeyken oluşan avantajını güçlendiriyor ve mini harita görüşünü kullanarak yerini bulan düşmanlar tarafından avlanmasını zorlaştırıyor.

Çürüme
  • Düşmandaki tüm kaynaklardan gelen saniye başına çürüme 10’dan 15’e çıktı.
  • Düşman çürümesi Viper’ın dumanından çıktıktan sonra yok olmaya başlamadan önce 2,5 saniye daha kalır.

Viper’ın düşmanları üzerindeki çürümesinin bu kadar çabuk tükenmesi, sunduğu avantajı sınırlıyor ve olmasını beklediğimiz kadar tehlike yaratmıyordu. Çürüme yok olmadan önce bir gecikme ekleyerek Viper’ın ve takımının bu avantajdan faydalanabileceği bir aralık yaratmayı ve (yukarıda bahsettiğimiz) Viper’ın İni güncellemeleriyle birlikte ultisi için yeni kullanım yolları oluşturmayı umuyoruz.

Yakıt
  • Hem Zehir Bulutu hem Zehir Perdesi’ni etkinleştirmek, sadece bir tanesini etkinleştirmek için gerekenle aynı miktarda yakıt tüketiyor.

Görüş engelleyen yeteneklerinin ikisi birden kullanıldığında, iki yeteneğin de etkin kalma süresinin düşmesi Viper’ın her iki aracı birlikte kullanmasını zorlaştırıyordu. Viper’ın dumanının çok fazla kaynak tüketmesi ve yetenek kitinin büyük bir kısmını oluşturması sebebiyle iki yeteneğin de aynı anda, takımına bölge ele geçirirken sağlam avantajlar sunacak şekilde kullanılabilmesini istiyoruz.

RAZE

Nefes Kesen‘in ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.

Raze’in ultisi neredeyse her senaryoda oyundaki en etkili ultilerden bir tanesi. Bu kadar etkili olması sebebiyle biraz sıkça kullanıldığını düşünüyoruz. Bu yüzden, ultinin bedelini 1 arttırarak oyuncuların Nefes Kesen’le daha az karşılaşmasını planlıyoruz.

BRIMSTONE

Uydu Saldırısı‘nın ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.

Raze’in ultisinde olduğu gibi, Brimstone’un ultisi de çok etkili ve çok farklı durumlarda işe yarayabiliyor. Turlara istediğimizden daha sık etki ettiğini düşünüyoruz, bu yüzden bedelini birazcık arttırdık.

Kuvvet İşareti artık düşmanları güçlendirmiyor ve etki alanını düşmanlara göstermiyor.

Kuvvet İşareti’nin duruma göre kullanılan bir yetenek olmasını istiyorduk ama Brimstone’un yerini belli etmesi ve yanlışlıkla düşmanları da güçlendirebiliyor olması, bu yeteneği istediğimizden daha güçsüz bir hale getiriyordu.

Brimstone’un Kollarının Düzgünlüğü

FPS oyunlarında zamanınızın çok büyük bir kısmını karakterin kollarına bakarak geçirdiğinizi daha önce fark etmemiş olabilirsiniz ama bu doğru. Oyun çıkmadan önce Brimstone’un kollarının düzgünlüğünü oyunun geri kalanıyla aynı kalite seviyesine getirmek istemiştik. Ve bunu başardık! Şu kaslara bakın!

CYPHER

Siber Kafes artık satın alma evresinde yerden alınabiliyor.

Silah Güncellemeleri

Classic

Burada asıl düzeltmek istediğimiz şey Classic’in sağ fare tuşuydu fakat fırsattan istifade silahın biraz daha tutarlı çalışmasını da sağlamak istedik. Zıplarken sağ fare tuşuyla yapılan atışların etkisinde ufak ayarlamalar yaptık ama yakın menzilli çatışmalardaki kullanışlılığını (umuyoruz ki) azaltmadık.

Arayüz Güncellemeleri

Tur öncesi dükkândaki Silah İstatistikleri metin kutusu, istatistiklerin daha kolay karşılaştırılmasını sağlayan grafiklerle değiştirildi.

YAŞAM KALİTESİ

Ejder Ateşi Kaplamaları

Performans Güncellemeleri

Hata Çözümleri

Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Exit mobile version