Ubisoft’un uzun zamandır beklenen Skull & Bones oyununun ilk geliştirici günlüğü yayınlandı. Bu günlükte, yaratıcılar oyun dünyasının oluşturulması hakkında daha fazla bilgi ve oyun görüntüleri sundular.
Oyunun temeli, Altın Çağ’ın ikinci dönemi olarak adlandırılan ve Hindistan Okyanusu’nda gerçekleşen olaylara odaklanan bir korsan evreni olarak belirlendi. Geliştiriciler, sadece o döneme ait otantik flora ve fauna yaratmakla kalmadı, aynı zamanda o dönemin insan yaşamını da – yaşam tarzı, farklı fraksiyonlar, kıyafetler, yiyecekler vb. – yeniden canlandırmaya çalıştılar.
Skull and Bones evreni, geliştiricilerin sık sık gerçek ilham kaynaklarına başvurarak oluşturduğu renkli bölgelerden oluşuyor. Ayrıca yaratıcılar, oyuncuların gemi yolculuğu dışında vakit geçirebilecekleri, yeni bilgiler edinebilecekleri ve diğer kullanıcılarla buluşabilecekleri sosyal “havalimanları” olarak hizmet eden korsan üslerini ve karakollarını hatırlattılar.
Skull & Bones, 16 Şubat 2024’te PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için piyasaya sürülecek. Açık beta testi ise 8 Şubat’ta başlayacak. Ancak, kapalı beta testinin katılımcılarının genel olarak olumsuz izlenimlerle karşılaştığını hatırlatmak gerekir.