PUBG 31 Mayıs Güncelleme Notları (8.8 GB) | TeknoDiot.com
arama

PUBG 31 Mayıs Güncelleme Notları

PUBG'ye 31 Mayıs itibariyle 8.8 GB'lık bir güncelleme yayınlandı. İşte o güncellemenin detayları. İşte PUBG, 31 Mayıs güncelleme notları.
PUBG 31 Mayıs Güncelleme Notları
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • Serhan Durgutlu

PUBG’ye 31 Mayıs itibariyle 8.8 GB’lık bir güncelleme yayınlandı. İşte o güncellemenin detayları.

pubg-30-mayis-guncelleme-notlari

Bu yama, el atmalarını elden geçiriyor, silah ve bağlantı dengesini ayarlamaya devam ediyor ve tüm performans iyileştirmelerini görebilirsiniz.Öncelikle, bomba ile ilgili bir kaç detay paylaşıldı.

Frag el bombası: Yakın tarihli bir güncellemede, parça el bombasının knockback etkisini kaldırıldı ve potansiyel etkisini büyük ölçüde azaltıldı. Güvenilir fragmanın öldürme gücünü geri yüklemek için etkin menzilini ve hasarını artırmakta.

Stun el bombaları: Stun el bombaları en popüler pikaplar olmadı ve frag bombası ses efektlerinde yapılan son değişiklikler onları biraz gereksiz hissettirdi. Sersemletici bombaları daha çok ödüllendirmek için, şaşkın oyuncuların vizyonunu, işitmelerini ve doğru şekilde çekim yapma yeteneklerini etkileyecekler. Ayrıca, el bombası patlamanın etkili yarıçapını ve yeni animasyonları tanıtıyoruz, böylece el bombalarınızın rakiplerinizi şaşırtmadığını söylemek mümkün.

Molotoflar: Bunlar geleneksel olarak oyundaki en az popüler öğeler arasında yer aldı. Molotofları daha kullanışlı hale getirmek için, etki alanlarını artırılıyor, yangınların evlerde duvarlara ve ahşap yüzeylere yayılmasına izin veren yeni özellikler ekliyoruz ve ateşe tutuşan oyuncular üzerinde yeni debufflar uygulanmakta.

M24 artırıldı, bakım paketlerinden çıkarılıyor ve haritalarda spawn loot masalarına eklendi. Amacımız Kar98k’e (oyuncuların gerçekten kullanabileceği) uygun bir alternatif haline getirmektir. Her zaman olduğu gibi, tüm bu denge değişikliklerine göz atacağız ve sürekli olarak ayarlamalar ve iyileştirmeler yapacağız.


:: PUBG 31 Mayıs Güncelleme Notları

Oynanış

  • Bombalara (parça bombaları, sersemletici bombalar ve molotoflar) iyileştirmeler yapılmıştır.
  • Parça bombası hasarı ve etkili menzil artırıldı.
  • Frag bombasının daha önce ölümcül zarar vermek için oyuncu modellerinin 2.6 m içinde olması gerekiyordu. Şimdi 3,5m içinde ölümcül hasar, 3,5m’den 8.5m’ye kadar ılımlı hasar ve 8.5m’den 10m’ye kadar düşük hasar veriyorlar.
  • Stun el bombalarının kör edici etkileri iyileştirildi.
  • “Doğrudan etki”, oyuncunun görsel alanının 100˚ açısı içinde meydana gelen sersemletici bomba patlamaları olarak tanımlanır. “Dolaylı etki”, sersemletici el bombası “doğrudan etki” menzilinin dışında patladığında ve oyuncular patlamanın 5,5 m içinde olduğunda ortaya çıkar.
  • Stun el bombasının maksimum etkili aralığı 20m’ye çıkarıldı.
  • Patlamadan uzaklığa bağlı olarak, doğrudan etki, oyuncuyu en fazla 5,5 saniye ve en az bir saniye (20m uzakta olduğunda) kör edebilir.
  • Patlamadan uzaklığa bağlı olarak, dolaylı etki, oyuncuyu en fazla üç saniyeliğine kör edebilir.
  • Bir sersemletme bombası tarafından kör olan karakterler artık yüzlerini kaplıyor. Bu yeni bir animasyon.
  • Seyirciler artık bir sersemletici el bombasıyla vurulduğunda, Sersemletici el bombaları, kısa bir süre pişirildikten sonra sırtlarından patlarsa, atıcıyı körü körüne ve sağırlığa düşürecektir.
    Artık körken ADS yapamazsınız.
  • Molotofların artık yeni etkileri var ve hasarları arttı.
  • Molotoflar artık doğrudan zararlara girip girmediğinize bağlı olarak dolaylı bir şekilde zarar verebilir ve zarar verebilir (zaman içinde hasar). Alevlerdeyseniz, her iki tipte de hasar alırsınız.
  • Dolaylı hasar (alevlerde dururken) saniyede 10 ila 12,5 hasar artırıldı.
  • Ateş yaktıktan sonra, oyuncular toplam dört saniyeliğine zamanla hasar olarak (saniyede 10 hasar) yanık hasarı alacaktır.
  • Artık yanık hasarı alırken ADS yapamazsınız.
  • Alevler artık evlerde ahşap yüzeylere yayıldı.
  • Alevlerin üstüne başka bir Molotof atılırsa, Molotoftan alevler daha da yayılır.
  • Yanık hasarı çeken karakter modelleri için yeni bir animasyon eklendi. Alevleri ellerini kullanarak dışarı atmaya çalışırlar.

Bazı silah ve eki dengesini ayarlama:

  • SCAR-L’nin düşürülmüş dikey ve yatay geri tepmesi.
  • M24’ün azalan temel hasarı 88’den 79’a düşürüldü.
  • M24 artık bakım paketinde düşmeyecek. Başta dediğimiz gibi.
  • Taktik stok ve yanak yastığı artık geri kazanım oranını iyileştirmede daha az etkilidir. Artık ADS hızını artırıyor.
  • Ayarlanmış ışık kavrama, Hafif tutuş artık silahın temel geri tepme kontrolünü veya geri tepme hızını etkilemez.
  • Işık tutuşu şimdi ilk atış / tek vuruşun yaklaşık% 15 oranında geri tepmesini azaltır. Animasyon vuruşunu azaltma% 20’ye (% 30) değiştirildi.
  • Vector’u bulmayı biraz daha kolaylaştırmak için, yumurtlama oranını, UMP-9’un yumurtlama oranı pahasına artırdık (genel SMG üreme oranı aynı kalıyor).
  • Haritadaki DMR’lerin artma oranı arttı.

UI / UX

  • İyileştirme öğeleri kullanılamayacağını gösteren bir UI mesajı eklendi.
  • Kariyer ekranında oyuncu istatistiklerine ortalama yüzme mesafesi eklendi.

Yeni Hile Teknolojisi

Not: Yeni hile teknolojisi şu anda sadece test sunucularında, ek testler tamamlandığında, aktif sunuculara eklenecektir. PUBG Corp.’da şirket bünyesinde geliştirilen yeni bir hile çözümünü ekledik. Bu teknolojiyi aktif sunucularda uygulamaya koymadan önce, test sunucusunda nasıl çalıştığını gördükten sonra gelecektir.

İstemciyi başlattığınızda yeni bir açılır pencere görmeyi bekleyiniz. “GÜVENLİK MODU” nu kullanarak hile yapma aracını çalıştırırsanız bizim için daha yararlı olacaktır, ancak bu size sorun verirse, lütfen “UYUMLULUK MODU” seçeneğini seçin.


Performans

  • Bazı küçük çerçeve bırakma sorunlarını önlemek için karakter modeli oluşturma işlemini geliştirildi.
  • Yakınlarda birden çok oyuncu olduğunda kareyi iyileştirmek için paraşütle hareket ederken karakter hareketini ve animasyonu optimize edildi.
  • Ağ gecikmesini azaltmak için ağ kodumuzda bazı iyileştirmeler yapıldı.
  • Sunucunun, nesnelerin (eşyalar, kapılar, çitler) verileriyle zaman zaman paraşütün içinde geçtikten sonra ortaya çıktığı gerçeğini ifade etmek için veri aktardığı hızı arttırıldı.
  • Sunucunun araçlar ve karakter modelleri üzerindeki belirli kareleri güncellemesiyle bazı verimsiz işlemler geliştirdik. Bu, araçları etkileyen bazı anormal fizikleri çözüldü.

Ses

  • Artık yeni HRTF (Head Related Transfer Function) ses özelliğini seçenekler menüsünden (sadece rakibin silah sesleri için) değiştirebilirsiniz. İki kanallı stereo kulaklıklar için bile tamamen üç boyutlu sesi simüle eden özellik, geçen haftaki blogumuzda daha ayrıntılı olarak açıklandı.
  • Bakım paketi uçağının hacmini azaltır.

Liderler Sıralaması

  • Oyuncular arasındaki beceri farkını daha iyi tanımlamak için maç başına kazanılan / kaybedilen toplam puanlama puanları arttırılmıştır.

Hata Düzeltmeleri

  • Erangel ve Miramar’daki noktalarda anormal çarpışmalara neden olan bazı sorunlar giderildi.
  • Karakterler, Erangel’in etrafındaki noktalarda mahsur kalırken artık takılmamalıdır.
  • Karakterlerin Miramar üzerindeki belirli konumlardaki nesnelerden geçmesine izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Sersemletici bombalar için fırlatma yörüngesinin göstergesinin doğruluğu artırıldı.
  • Süzme işlemine bir boğucu takarken oluşan envanter ekranında bir görsel hata düzeltildi.
  • Oyuncular, içinde oyuncuları olan bir aracın üstüne atlarsa, bazı garip çarpışmalara neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Tatar yayı üzerindeki kapsam sıfırlaması artık yanlış ayarlanmış ve varsayılan olarak yanlış bir değere ayarlanmıştır.
  • Bir pencere kırıldıktan sonra sersemletici bombaların ortaya çıkmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Yanak yastığının dikey geri tepme kontrol özelliğinin oyun içi araç ipucunda hariç tutulduğu bir sorun düzeltildi.
  • SLR’ye takıldığında yanak yastığının% 10 dikey geri tepme geri kazanmasını önleyen bir sorun düzeltildi.
  • Uzun bir süre için kalça ateşlemede bir sorun düzeltildi, tabanca düşürülmüş gibi görünüyor
  • Stun el bombası etkilerinin grafiksel ayarlara bağlı olarak farklı görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.

 

  • Doğukan Elmas
    3 hafta önce

    2 Haziran için gelenler
    KALP

    10
    yorum beğen
  • umut
    3 hafta önce

    harita geldi diye sevindim gelmedi
    :/

    14
    yorum beğen
    • Buğra Noyan
      Buğra Noyan
      3 hafta önce

      Haziran’ın ilk haftası gelecektir.

      12
      yorum beğen
  • yusf
    3 hafta önce

    guncellemeden sonra oyun açılmıyor…

    13
    yorum beğen
Sosyal Medya’da TeknoDiot