PUBG 3 Mayıs Güncelleme Notları | TeknoDiot.com
arama

PUBG, 3 Mayıs Güncelleme Notları (10.6 GB)

PUBG'ye bugün itibariyle güncelleme geldi ve boyutu 10.6 GB Peki bu güncellemede neler var detaylar haberimizde. İşte PUBG, 3 Mayıs Güncelleme Notları;
PUBG, 3 Mayıs Güncelleme Notları (10.6 GB)
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • Serhan Durgutlu

PUBG’ye bugün itibariyle güncelleme geldi ve boyutu 10.6 GB Peki bu güncellemede neler var detaylar haberimizde. İşte PUBG, 3 Mayıs Güncelleme Notları;

Silah ve Loot Dengesi


Silahlar

  • AR’ler – yeniden dengelenen AR’ler hiçbiri “nesnel olarak ” en iyisi değildir – her biri arasındaki güç farkı artık azaldı, ancak her biri farklı durumlara avantajlar getiriyor.
  • SMG’ler – kısa menzilli savaşta daha etkili olmalarını sağlar.
  • Shotgun – genel hasar ve etkili menzili arttırdı.

Tabancalar

P92, P1911, P18C, R1895 ve R45’in hasarını artırdı.

Shotgun

  • Artık daha uzağa daha çok hasar veriyor.
  • S686 ve S1897’nin hasarını biraz azalttık.
  • Shotgun chokeu artık sawed off a takılabilir.

SMGs

  • Uzağa atış dengelendi.
  • Mikro UZI, UMP9 ve Vector’in hasarını biraz arttırıldı.
  • Tüm SMG’lerde azatılan dikey geri tepme.
  • ADS’de hareket ederken azalan geri tepme ve kapsam dzüzenlendi(manzaraları hedefleyerek)
  • Artan ADS geçiş hızı.

ARIer

  • M16A4, SCAR-L, AUG ve M416’nın hasarını biraz azaltıldı.
  • SCAR-L, M16A4 ve M416 için relod süresi süresi % 30 arttırıldı.
  • AKM için yeniden yükleme süresi% 10 arttı
  • AKM hariç tüm AR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme.
  • Tüm AR’ler için azalan geri tepme oranı.
  • Tüm AR’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü)
  • Tüm AR’ler için yeni reload animasyonları eklendi.

DMRs

  • Kafa vucüt ve diğer bölgelere verilen hasar arttırıldı.
  • SKS’nin hasarı azaltıldı.
  • VSS ve Mini14’ün hasarını biraz arttırıldı.
  • Tüm DMR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme
  • Tüm DMR’ler için geri kazanım oranını düşürüldü.
  • Tüm DMR’ler için yeni reload animasyonları eklendi.

Diğer Silahlar

  • DP28 ve M249’un hasarını biraz arttırdık.
  • LMG’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü) (DP28, M249)
  • Crossbow reload süresi 4 saniyeden 3,5 saniyeye düşürüldü.
  • Silah sallanması tüm silahlar için ayarlandı (hafifçe artmış yan yana hareket). Ve nefesinizi tutarken sallanma artık daha belirgindir.
  • Silah hareket ederken sallanıyor şimdi cheek ped eki ile azalır.
  • Cheek pedleri artık hareket ettikten sonra silah hareketinden daha hızlı kurtulmanıza yardımcı oluyor.

El Bombası

  • Artan patlama hasarı ve yeni hit efektler ve animasyonlar eklendi.
  • Daha önce, el bombası hasarı büyük ölçüde patlamadan ziyade düşme hasarına (el bombasının knockback etkisinden) bağlıydı. El bombası, oyuncu karakterleri için geri tepme efektini kaldırdık ve bir el bombasıyla çarptığınızda sadece patlama hasarı uygulanacak şekilde ayarladık.

Bombalar

  • Ağırlık değişimleri (tüm atılabilir eşyalar)
  • Frag el bombası: 12’den 18’e çıkarıldı
  • Molotof kokteyli: 18’den 16’ya düştü
  • Sis bombası: 16’dan 14’e düşürüldü
  • Flash el bombası: 14’ten 12’ye düşürüldü

Yeni Silah: SLR

  • Bu, 7.62mm’lik bir cephane kullanan ve her şarjörü için 10 mermi içeren bir DMR’dir (uzatıldığında 20 mermi).
  • SLR, SKS’den daha güçlü ancak daha fazla geri tepme özelliğine sahip. Geri tepme kontrolü, SLR’yi etkili bir şekilde kullanmanın anahtarıdır.


Yeni Eklentiler

Duckbill  – Shotgunlar için yeni bir eklenti (S1897, S12K). Dikey pelet yayılmasını azaltır, ancak yatay mermi yayılmasını artırır.
S1897, S12K’ye takılabilir.
Light Grip – Geri tepme süresini azaltır, ancak dikey ve yatay geri tepmeyi artırır.
AR’ler, SMG’ler, DMR’lere (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) takılabilir.

Thumb Grip – Dikey geri tepmeyi azaltır, ancak yatay geri tepmeyi artırır. Ayrıca geri tepme süresini artırır.
Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)

Half Grip – Dikey ve yatay geri tepmeyi azaltır ve geri tepme süresini azaltır.
Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
Scope 3x – Bu kapsam, aydınlatılmış bir retikül ile 3x büyütmeyi sabitlendi. Yaygın bir loot  öğesi olarak bulunabilir.
Scope 6x – Bu kapsamda değişken 3x – 6x büyütme vardır. Nadir bir dünya lootu olarak bulunabilir.

Artık, kapsam sıfırlama tuşlarını (varsayılan olarak Sayfa Yukarı / Sayfa Aşağı) kullanarak kırmızı nokta, holo ve 2x kapsamındaki retikül stilini ve rengini değiştirebilirsiniz.


Tekne ve Yüzme Ayarlamaları

  • Gemiler artık patladığı zaman batıyor.
  • Sualtının saklanmasının etkinliğini azaltmak için yüzme çalışmalarında bazı düzenlemeler yapıldı.
  • Maksimum dalgıç süresini 35 ila 15 saniyede düşürdük
  • Hava bittiğinde, saniyede 10 hasar alırsınız (saniyede dört hasardan)
  • Nefes kurtarma süresi için gecikmeyi bir ila dört saniyede artırdık. (Başka bir deyişle, kafanı sudan kaldırdığınızda, şimdi nefesini kurtarmaya başlamadan önce dört saniye sürecektir)

Harita Seçimi ve Ana Menü Arayüzü

  • Harita seçimi artık mevcut.
  • Orada oynayacağınızı garanti etmek için tek bir harita (Erangel veya Miramar) seçin
    Birden fazla harita seçerseniz, oyun sizi rastgele seçilen haritalardan birine atar.
    Harita seçim duyurusu dev blogunda tartıştığımız gibi, ek harita eklendikçe bu özelliğin tasarımını tekrar gözden geçirebiliriz.


Yeni Araç Eklendi: Mirado

Mirado klasik bir kas aracıdır: Miramar ile çok hızlı, dört kişilik bir sedan. Şehir merkezlerinin ve ana şehir sokaklarının çevresinde bulunabilir.

Mirado’yu Miramar’daki diğer benzersiz araçlara bir iltifat olarak düşünün: Minibüs son derece sağlamdır, ancak yoldan çıkıldığında yavaş ve etkisizdir; Pikap off-road seyahat için mükemmeldir; Ve Mirado, bir otoyolda alev almanın en hızlı yoludur.


Yeni Etkinlik Modu – Savaş Modu: Çöl Şövalyeleri

Savaş Modu geri döndü. Etrafınızdaki bu süre 10 beş kişilik bir kadroya katılacak ve Miramar’da savaşacaksınız. Daha önce olduğu gibi, her ölümden sonra bir uçakta yeniden doğacaksın. 200 puan alan ilk takım kazanır.


ETKİNLİK PROGRAMI

3 Mayıs, saat 19:00 PDT (Pasifik Yaz Saati) / 4 Mayıs, saat 04:00 CEST (Orta Avrupa Yaz Saati) / 4 Mayıs, saat 11:00 KST (Kore Standart Saati)

6 Mayıs, saat 19:00 PDT (Pasifik Yaz Saati) / 7 Mayıs, saat 04:00 CEST (Orta Avrupa Yaz Saati) / 7 Mayıs, saat 11:00 KST (Kore Standart Saati)


MEVCUT OLGULAR

  • Miramar’da 5-Man Takımları (Tüm Bölgeler)
  • NA / EU / AS / SEA / OC / SA: TPP ve FPP
  • KR / JP: TPP

SAVAŞ MODÜ KURALLARI

  • Tüm oyuncular beş kişilik takımlarda toplanır. Her oyun en fazla 50 oyuncuya sahip olacak (en fazla on takım).
  • Uçak havaya girdikten hemen sonra, güvenli bölge harita üzerinde görünür.
  • Güvenli bölge küçüktür – ancak Savaş Modu’nun önceki yinelemesinden biraz daha büyüktür ve oyun süresi boyunca hiçbir zaman kapanmaz veya yerini değiştirmez
  • Öldürmek ve vurmak (rakibiniz “aşağı ama dışarı değil”) takımınız için puan kazanır. 200 puan alan ilk takım kazanır.(Öldürmek: +3 puan, Darbeler +1 puan ve Kendi Takımı Öldür / Kendi Takımına darbe -5 puan)
  • 15 dakikalık süre sınırından önce hiçbir takım 200 puana ulaşmazsa, en yüksek puanı alan takım galip ilan edilir.
  • Her öldürdüğünde, her 40 saniyede uçacak uçaklarda yeniden doğarsın.

YÜKLEME, LOOT VE BAKIM PAKETLERİ

Bu kez, oyuncular normalde sadece bakım paketlerinde bulunan en üst düzey ekipmanla üretilir. Bu içerir:

DİĞER ETKİNLİK KURALLARI

  • Bir rastgele bakım paketi silahı (AWM, M24, Mk14, M249, Groza veya AUG)
  • Bir seviye üç yelek
  • Bir seviye üç kask
  • 2 el bombası

DİĞER ETKİNLİK KURALLARI

  • Hava günbatımında kilitlenir.
  • Tıkanıklık arttığında Bleedout hasarı.
  • Çalınan takım arkadaşlarını yeniden canlandırmak sadece iki saniye sürüyor.
  • Daha önce arkadaş listenizden dört oyuncuyu partinize davet edebilirsiniz. oyuna atlama.
  • Kalan açık takım slotları otomatik olarak doldurulur.
  • Eşleştirme sistemi.
  • Bakım paketi damlaları devre dışıdır.
  • Katil spekülasyonu devre dışı bırakıldı.
  • Redzone devre dışı.
Sosyal Medya’da TeknoDiot