PUBG‘ye yeni bir 1.3 GB’lık güncelleme yayınlandı. Güncelleme #22 olarak yayınlanan güncellemesinin notları bu haberimizde sizlerle.
Hata düzeltmeleri
- Oyuncuların bazen duvarın yanında çapraz olarak hareket ederken merdivenleri çok daha hızlı tırmanabileceğine yol açan bir hata düzeltildi.
- Yere yıkılmış oyuncuların karakter modelinin bazen duvarlardan geçmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Karakterlerin su altındayken kayalara yakın hareket ederken silah tutabilmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Karakterlerin aynı anda eline silah alıp ayağa kalktıklarında, ayağa kalkarken kayıyor gibi görünmelerine neden olan bir hata düzeltildi.
- Oyuncuların kalkarken veya belli bir yükseklikten düşmeden önce yere yatmaları anında kayıyor gibi görünmelerine neden olan bir hata düzeltildi.
- Belirli bir yükseklikten çıkmadan önce bir oyuncunun ayağa kalkarken ya da hareket ederken kaydığı görüldü.
- Sersemletme Bombası ve Molotof sersemletme ve yanma animasyonlarının sürekli kalkıp oturarak, yatarak veya silah takıp çıkararak iptal edilmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- İzleyicinin gözünden bazen arayüzün kaybolmasına neden olan bir hata düzeltildi.
- Bir silahı eline aldıktan hemen sonra yakın bakışın düzgün çalışmamasına yol açan bir hata düzeltildi.
- Oyuncuların bazen Motosikletten başka bir oyuncu bindiğinde çarpma hasarı almalarına yol açan bir hata düzeltildi.
- Ekran sola veya sağa 180 dereceden fazla döndürüldüğünde karakterin ayakları sabit olmasına rağmen dönmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Karakterin duvar yanında yürürken bazen dürbünden bakıyormuş gibi hareket etmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Karakterlerin belli yüksekliklerde olduklarında diğer karakterlerin üstünden atlayabilmelerine yol açan bir hata düzeltildi.
- Oyuncunun motosikletten inerken bazen bir binanın tabanıyla kesişmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Bir oyuncunun tekrarı sürekli izleyerek birçok kere bildirilebilmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Bazen sunucu tekrarından çıkıldığında lobide karakterin sağlık çubuklarının görünmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Bazen bir karakter buggy’nin tekerleklerine yaklaştığında animasyonunun yukarı doğru yükselmesine yol açan bir hata düzeltildi.
- Bazen bir karakter bir aracın yanında eğildiğinde veya ayağa kalktığında animasyonunun yukarı doğru yükselmesine yol açan bir hata düzeltildi.
Derece Sistemi, Lider Tablosu ve Bölge Yenilemesi
- Sunucu / Bölge artık oyuncunun lokal bölgesine göre otomatik olarak ayarlanacak.
- Eğer başka bir bölgeden biri ile takım oluşturduysanız, eşleştirme otomatik olarak oynanabilecek en iyi bölgeyi ayarlayacak.
- Derece Sistemi eklendi
- Toplamda 8 derece var
- Toplanan Derece Puanına göre bir derece belirlenecek
- İlk derecenizi belirlemek için 10 maç oynamalısınız
- Derece yükselişi ve düşüşü yukarıdaki çizelgedeki gibi toplam derece puanına göre ayarlanacak
Uygulanan Rank Sistemi
- Toplam 8 sırada bulunmaktadır
- Sıralama, Kazanılan Derece Puanlarına göre atanacaktır
- İlk sıranızı kazanmak için 10 geçici maç oynamanız gerekecek
- Sıralama promosyon / indirgeme yukarıdaki grafikte belirtildiği gibi toplam sıra puanlarına göre kararlaştırılacaktır.
- İstatistik Sayfasının Yenilenmesi
- Kariyer ve Lider Tablosu sayfalarının arayüzü geliştirildi.
- Kariyer
- Derece, KDA, ort. hasar vs. daha açık gösterilecek şekilde arayüz geliştirildi.
- Lider Tablosu
- 100 dereceye kadar gösterecek
Liderler Sıralaması
- 100 sıraya kadar gösterecek
Harita Seçimi
- Harita Seçimi bir kez daha geri geldi, artık hangi haritalarda oynamak istediğinizi seçebilirsiniz
- Hızlı Katıl’ı seçebilir veya haritaları teker teker seçebilirsiniz
- Hızlı Katıl fonksiyonu sizi haritadan bağımsız olarak müsait olan ilk oyuna sokacaktır
Skin Ticaret Sistemi
Daha yüksek bir katmanlar için ürün ticareti yapabileceğiniz bir Skin Trade Up sistemi ekledik
- Birden çok basamaklı öğeyi ve BP’yi bir sonraki katmandaki cilt ürününe aktarabilirsiniz
- Takas işlemi on maddeyi gerektirir ve alabileceğiniz maksimum seviye, sistem test edilirken nadirdir (mavi). Sistem dengesinden memnun kaldıkça sistemi daha da açmaya çalışacağız, ancak lütfen bu sistemle ilişkili herhangi bir BP maliyetinin değişebileceğini unutmayın.
- Gerekli BP tutarı, işlem görmekte olan kalemlerin seviyesine bağlı olarak farklıdır. Tüm gerekli ürünler olmadan ticareti başlatamayacaksınız
Arayüz
- İyileştirme eşyaları ve fırlatılabilir eşyalara hızlı erişim için bir Teker Menü eklendi.
- Aşağıdakiler her fonksiyon için varsayılan tuşlardır:
- G / F1: Fırlatılabilirler
- ~ / F2: İyileştirme / Enerji Eşyaları
- F4: Emote
- Emote etkinleştirme tuşu ` tuşundan F4 tuşu olarak değiştirildi.
- Teker Menü’yü sağ tık ile kapatabilirsiniz.
- Ölüm Akışında sizi veya takım arkadaşlarınızı yere yıkan / öldüren oyuncuların isimlerini gizleme seçeneği eklendi.
- Ağ İstatistiği fonksiyonuna alarm ikonları eklendi
- Üç yeni ikon Yüksek Gecikme, Gecikme Sapması, Paket Kaybı
- Yüksek Gecikme: Eğer ping/gecikmeniz çok yükseğe çıkıyorsa sizi uyarır
- Gecikme Sapması: Eğer gecikme sapma değişiminiz çok yüksekse sizi uyarır
- Paket Kaybı: eğer paket kaybı yüzdeniz çok yüksekse sizi uyarır
- Takım arkadaşının çıkış yaptı / bağlantısı koptu durumunu kontrol etmek için bir ikon eklendi.
- Lobi ve oyun içi oyuncu sırası artık tutarlı, böylece oyuncuların lobiye bağlı olarak sabit numara ve renkleri olacak.
- Azami Mini Harita yakınlaştırmasının yönetimi için bir ayar eklendi.
- Otomatik şarjör değiştirme seçeneği eklendi
- Açıldığında, şarjörünüz boşken ateş etmeye çalıştığınızda şarjör değiştireceksiniz.
- Varsayılan olarak bu seçenek “Kapalı” olarak ayarlanmıştır ama Oynanış menüsünden değiştirebilirsiniz.
Ağ istatistikleri işlevine uyarı simgeleri eklendi
- Üç yeni simge Yüksek gecikmeyi, Gecikme varyasyonunu, Paket kaybını temsil eder
- Yüksek gecikme: Ping / gecikme süreniz çok yükseliyorsa sizi uyarır
- Gecikme varyasyonu: Gecikme varyasyon değişiklikleriniz çok yüksekse sizi uyarır
- Paket kaybı: Paket kaybı oranınız çok yüksek olduğunda sizi uyarır
- Ekip arkadaşının çıkış / çıkış durumu durumunu kontrol etmek için bir simge eklendi
- Oyun içi lobi ve oyun arasındaki oyuncu sırası, oyuncuların oyuna girdiğinde lobi düzenine göre sabit sayılara ve renklere sahip olmaları için artık tutarlı.
- Minimap zumlamanın maksimum oranını yönetmek için bir seçenek eklendi
- Otomatik yeniden yükleme seçeneği eklendi Etkinleştirildiğinde, derginiz boşken ateş etmeye çalıştığınızda otomatik olarak silahları yeniden yüklersiniz
- Varsayılan olarak, bu “Kapalı” olarak ayarlanmıştır ancak Oynatma menüsünde değiştirilebilir
Performans
- Karakter materyallerinin yaratılması optimize edilerek istemci performansı geliştirildi.
Özel maç
- Oturum bekleme odasındaki katılanların hesaplanması geliştirildi
- İZLEYİCİ veya ATANMAMIŞ durumdaki oyuncular, oynayabilir katılımcılar olarak sayılmayacaklar
Hata Düzeltmeleri
- Oyuncuların bazen duvarın yanında çapraz olarak hareket ederken merdivenleri çok daha hızlı tırmanabileceği sorunu düzeltildi.
- Düşmüş oyuncuların karakter modelinin bazen duvarlara nüfuz etmesi sorunu giderildi.
- Sualtında kayalara yakın taşırken oyuncuların silah tutabileceği sorunu düzeltildi.
- Karakterlerin, bir silahı alıp aynı anda ayağa kalktılarsa ayağa kalktıklarında kayıyor gibi görünmeleri sorunu giderildi.
- Belirli bir yükseklikten çıkmadan önce bir oyuncunun ayağa kalkarken ya da hareket ederken kaydığı görüldü.
- Flashbang ve Molotov’un stun ve yangın animasyonlarının tekrar tekrar çömelmesi / ayakta kalması / eğilimi / veya silah sağlaması durumunda iptal edilebileceği sorunu düzeltildi.
- Oyuncu kullanıcı arayüzünün bazen gözlemcinin görüşünde kaybolduğu bir sorun düzeltildi.
- ADS’nin bir silah sağladıktan hemen sonra ADS’nin güvenilir olmayan bir şekilde çalıştığı sorunu düzeltildi.
- Başka bir oyuncu motosikleti aldığında bir oyuncunun bazen bir motosikletten çarpışma hasarı aldığı sorunu düzeltildi.
- Ekran 180 derece sola veya sağa döndürüldüğünde ayakları sabit olsa bile bir karakterin bazen dönebileceği bir sorun düzeltildi.
- Bir oyuncunun hareketinin bazen bir duvarın yanından geçerken kapsam olarak gösterilmesi sorunu giderildi.
- Karakterlerin belirli yüksekliklerde konumlandırıldığında diğer karakterler üzerinde tonoz olabileceği sorunu düzeltildi.
- Bir motosikletin inişinde bir oyuncunun bazen bir binanın zemininden geçeceği sorunu düzeltildi.
- Bir oynatıcının tekrar tekrar oynatılmasıyla birden fazla kez raporlanabileceği sorunu düzeltildi.
- Sunucu tekrarından çıktıktan sonra bir karakterin HP çubuğunun bazen lobide gösterileceği sorunu düzeltildi.
- Bir arabasının tekerleklerine yaklaşırken bir karakterin animasyonunun yukarı doğru çıkacağı sorunu düzeltildi.
- Bir karakterin animasyonunun, bir arabanın yakınında çömelip durduğunda yukarı doğru çıkması sorunu düzeltildi.
Ne Düşünüyorsunuz?
+1
+1
+1
+1
+1