PUBG, 26 Nisan Güncelleme Notları | TeknoDiot.com
arama

PUBG, 26 Nisan Güncelleme Notları (2.2GB)

PUBG'ye 26 Nisan 2018 tarihi ile 2.2 GB'lık güncelleme geldi peki bu güncelleme de neler var sizler için derledik. İşte 26 Nisan Güncelleme Notları
PUBG, 26 Nisan Güncelleme Notları (2.2GB)
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • paylaş
  • Buğra Noyan Buğra Noyan

PUBG’ye 26 Nisan 2018 tarihi ile 2.2 GB’lık güncelleme geldi peki bu güncelleme de neler var sizler için derledik. İşte 26 Nisan Güncelleme Notları;

Çıktığı günden bugüne adından söz ettirmeyi başaran bir oyun olan PUBG’ye güncellemeler ile birlikte hem yenilik hemde geliştirmeler yapılmakta. 26 Nisan yani bugün 2.2 GB büyüklüğünde büyük bir güncelleme geldi.

Bu büyük bir yama gerçekten. Harita seçimi, hata düzeltmeleri, Miramar için daha fazla iyileştirme ve tüm silah dengesi değişikliklerine göz atılmış durumda. Özellikle silah dengesi bizim için gerçekten önemli, ve biz bunu doğru yapmak için zaman ayırmak istiyoruz. Bu nedenle, test sunucusundaki değişiklikleri normalden daha uzun süre tutacağız. PUBG, geri bildirimlerinize göre değişiklikler yapacaklarını açıkladılar.

Silah ve Ürün Dengesi

Geçen haftaki dev blog’unda hedeflerimizi silah dengesiyle açıkladık. Aşağıdaki belirli değişiklikleri bulabilirsiniz:

Silahlar

  • AR’ler – yeniden dengelenen AR’lar hiçbiri “nesnel” en iyisi değildir – her biri arasındaki güç farkı artık azaldı, ancak her biri farklı durumlara avantajlar getiriyor.
  • SMG’ler – kısa menzilli savaşta daha etkili olmalarını sağlar.
  • Av tüfekleri – genel hasar ve etkili menzili arttırdı.

Tabancalar

  • P92, P1911, P18C, R1895 ve R45’in hasarını artırdı.
  • Av tüfekleri
  • Artan ekstremite çekim düzenleyicisi (çekim uzuvları artık daha fazla hasar veriyor)
  • S686 ve S1897’nin hasarını biraz azaltıldı.
  • İndirgenmiş pelet% 25 oranında yayıldı.
  • Av tüfeği borazanları artık testereye takılabilir.

SMGs

  • Artan uzuv çekim değiştirici.
  • Mikro UZI, UMP9 ve Vector’in hasarını biraz artırdı
  • Tüm SMG’lerde azalan dikey geri tepme
  • ADS’de hareket ederken azalan geri tepme ve kapsam sallandı (manzaraları hedefleyerek)
  • Artan ADS geçiş hızı

ARIer

  • M16A4, SCAR-L, AUG ve M416’nın hasarını biraz azatıldı.
  • SCAR-L, M16A4 ve M416 için artan yeniden yükleme süresi% 30
  • AKM için yeniden yükleme süresi% 10 arttırıldı.
  • AKM hariç tüm AR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme.
  • Tüm AR’ler için azalan geri kazanım oranı normalleşti.
  • Tüm AR’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü)
  • Tüm AR’ler için yeni geri yükleme animasyonları eklendi.

 

DMRs

  • Artan kafa, vücut ve uzuv atış değiştirici.
  • SKS’nin hasarını azalttı.
  • VSS ve Mini14’ün hasarını biraz artırıldı.
  • Tüm DMR’ler için artan dikey ve yatay geri tepme.
  • Tüm DMR’ler için geri kazanım oranını düşürüldü.
  • Tüm DMR’ler için yeni geri yükleme animasyonları eklendi.
  • Diğer silahlar.
  • DP28 ve M249’un hasarını biraz artırdı.
  • LMG’lerle kullanım için kısıtlı büyük kapsamlar (8x ve üstü) (DP28, M249)
  • Düşürülmüş yaylı arkalık yükleme süresi 4 saniyeden 3,5 saniyeye.
  • Silah sallanması tüm silahlar için ayarlandı (hafifçe artmış yan yana hareket). Ve nefesinizi tutarken sallanma artık daha belirgindir.
  • Silah hareket ederken sallanıyor şimdi yanak ped eki ile azalır.
  • Yanak pedleri artık hareket ettikten sonra silah hareketinden daha hızlı kurtulmanıza yardımcı oluyor.

Frag el bombası

  • Artan patlama hasarı ve yeni hit efektler ve animasyonlar eklendi.
  • Daha önce, el bombası hasarı büyük ölçüde patlamadan ziyade düşme hasarına (el bombasının knockback etkisinden) bağlıydı. El bombası, oyuncu karakterleri için geri tepme efektini
  • kaldırdık ve bir el bombasıyla çarptığınızda sadece patlama hasarı uygulanacak şekilde ayarlandı.
  • Ağırlık değişimleri (tüm atılabilir eşyalar).
  • Frag el bombası: 12’den 18’e çıkarıldı.
  • Molotof kokteyli: 18’den 16’ya düştü.
  • Duman bombası: 16’dan 14’e düşürüldü.
  • Stun el bombası: 14’ten 12’ye düşürüldü.

Karakter hareketi

  • SR’leri, LMG’leri (M249, DP28) ve av tüfeklerini tutarken hareket hızını biraz azalttık. Donanımlı silahınız hem sprint hızınızı hem de koşu (normal hareket) hızınızı etkiler.
  • Karakteriniz sprint olmadığında ilk çekim gecikmesini kaldırıldı.
  • Bazı silahlarda yeni bir turda (M24, Kar98k, S1897, vb.) Bir araya gelmek artık sizi seyehat etmeyi hedeflerken sizi yürüme hızıyla sınırlandırmıyor.
  • Kameranızın çekildikten sonra salladığı miktar (“hedef yumruk”) artık alınan hasar miktarına bağlıdır.

Diğer Ürün Dengesi

  • Seviye üç kask artık sadece bakım paketlerinde doğuyor (ve her bakım paketinde bir tane olduğu garanti ediliyor).
  • Hem SR quickdraw dergileri hem de SR genişletilmiş quickdraw dergileri artık sadece bakım paketlerinde doğuyor.
  • AR genişletilmiş hızlı dergi dergileri için üreme oranını düşürüldü.
  • DMR’ler artık SR ekleri ile birlikte AR eklerini (dergiler, kompansatörler, vb.) Kullanıyor.
  • Adrenalin şırıngaları artık oyun dünyasında normal yağma ile birlikte (nadiren) doğuyor.
  • Adrenalin şırınganın döküm zamanını sekiz saniyeden altı saniyeye ayarladı.

    Oynanış

  • Tüm denge değişiklikleriyle birlikte, yeni bir silah, Miramar için yeni bir araç ve bir ton yeni silah eki sunuluyor.

 


Yeni silah

  • Yol haritasına daha önce farklı bir isimle duyurulmuş bir silah olan SLR eklendi.
  • SLR, normal dünya yağmalarının yanında ortaya çıkacak. Bu, 7.62mm’lik bir cephane kullanan ve her dergisi için 10 mermi içeren bir DMR’dir (uzatıldığında 20 mermi).
  • SLR, SKS’den daha güçlü ancak daha fazla geri tepme özelliğine sahip. Geri tepme kontrolü, SLR’yi etkili bir şekilde kullanmanın anahtarıdır.

 

Yeni araç

  • Mirado klasik bir kas aracıdır: Miramar ile sınırlı hızlı, dört kişilik bir sedan. Şehir merkezlerinin ve ana şehir sokaklarının çevresinde bulunabilir.
  • Mirado’yu Miramar’daki diğer benzersiz araçlara bir iltifat olarak düşünün: Minibüs son derece sağlamdır, ancak yoldan çıkıldığında yavaş ve etkisizdir; Pikap off-road seyahat için mükemmeldir; Ve Mirado, bir otoyolda alev almanın en hızlı yoludur.

Yeni Ekler

  • Ördek Gagası – Av tüfekleri için yeni bir ek (S1897, S12K). Dikey pelet yayılmasını azaltır, ancak yatay mermi yayılmasını artırır.
  • S1897, S12K’ye takılabilir.
  • Işık Kavrama – Geri tepme süresini azaltır, ancak dikey ve yatay geri tepmeyi artırır.
  • AR’ler, SMG’ler, DMR’lere (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS) bağlanabilir.
  • Thumb Grip – Dikey geri tepmeyi azaltır, ancak yatay geri tepmeyi artırır. Ayrıca geri tepme süresini artırır.
  • Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Yarım Kavrama – Dikey ve yatay geri tepmeyi azaltır ve geri tepme süresini azaltır.
  • Takılabilir – AR’ler, SMG’ler, DMR’ler (UMP9, Vector, AUG, M416, SCAR-L, SKS)
  • Kapsam 3x – Bu kapsam, aydınlatılmış bir retikül ile 3x büyütmeyi sabitledi. Yaygın bir dünya düşürme öğesi olarak keşfedilebilir
  • Kapsam 6x – Bu kapsamda değişken 3x – 6x büyütme vardır. Nadir bir dünya damlası öğesi olarak keşfedilebilir.

Artık, kapsam sıfırlama tuşlarını (varsayılan olarak Sayfa Yukarı / Sayfa Aşağı) kullanarak kırmızı nokta, oyuk görme ve 2x kapsamındaki retikül stilini ve rengini değiştirebilirsiniz.


Tekne ve Yüzme Ayarlamaları

  • Gemiler artık yok olduğunda batıyor.
  • Sualtının saklanmasının etkinliğini azaltmak için yüzme çalışmalarında bazı düzenlemeler yapıldı
  • Maksimum dalgıç süresini 35 ila 15 saniyede düşürüldü.
  • Hava bittiğinde, saniyede 10 hasar alırsınız (saniyede dört hasardan).
  • Nefes kurtarma süresi için gecikmeyi bir ila dört saniyede artırdık. (Başka bir deyişle, kafanı sudan kaldırdığınızda, şimdi nefesini kurtarmaya başlamadan önce dört saniye sürecektir).

Yenilenen Arayüz

  • Harita seçimi artık mevcut.
  • Orada oynayacağınızı garanti etmek için tek bir harita (Erangel veya Miramar) seçin.
  • Birden fazla harita seçerseniz, oyun sizi rastgele seçilen haritalardan birine indirir.
  • Harita seçim duyurusu dev blogunda tartıştığımız gibi, ek harita eklendikçe bu özelliğin tasarımını tekrar gözden geçirilebilir.

Ayrıca ekip modu ve perspektif seçimi için Kullanıcı Arayüzü İyileştirdik. Önceden olduğu gibi, yalnızca ana makine bu seçenekleri seçebilir.


Ayarlar

  • Dikey fare duyarlılığını ayarlamak için bir seçenek eklendi.
  • Katil belirleme sırasında oyuncu bildirmek için kısayol tuşunu değiştirmek için bir seçenek eklendi.

Dünya

  • Miramar’a daha fazla iyileştirme yapıldı
  • Vaha büyüklüğünü artırdık ve yakındaki daha fazla bina eklendi
  • Çeşitli şehir ve kasabaların yakınında küçük bina kümeleri ekleyerek fazladan çiftçilik noktaları ekledik
  • Aşırı bina yoğunluğunu azaltmak için bazı şehir bölgelerindeki bina sayısını azalttık
  • Çeşitli şehir ve kasabalarda bazı aşırı kapak noktalarını (kayalar, davullar, kutular) çıkarıldı
  • Geniş açık alanlarda kapak için bazı ek seçenekler sağlamak için harita boyunca ağaç ve kayalar gibi daha fazla nesne eklendi.
  • Bazı binaların iç mekanları sadeleştirilmiştir.

Hata düzeltmeleri

  • Motosiklet, diğer araçlara çarptığında meydana gelen aşırı dramatik çarpışma etkilerini azalttık (okuma: uzay mekiği kalkışları)
  • Düştükten sonra bazen motosikletten atmanızı engelleyen bir sorunu çözüldü
  • Oyuncular aynı anda hareket edip ateş ettiğinde, mermi kabukları şimdi yere düşmeli ve orada kalmalıdır, yerine hella korkunç şeytan mermileri gibi oyuncuyu kovalamak yerine
  • Son bluezone için zamanlayıcı şimdi doğru şekilde görüntülenmelidir.
  • Oyundan ayrılan ve tekrar oyuna katılan oyuncu için bluezone’un ses efektlerini gizleyen bir sorunu çözdük.
  • Bazen kameranın Erangel’de okulun tavanlarını görecek şekilde ayarlamanıza izin veren bir sorunu çözdük.
  • Erangel ve Miramar’daki bazı sorunlu arazi elemanları (garip çarpışmalara veya harekete neden olan) düzeltildi.
  • Erangle’da bazı perdelerin geçilmez hale gelmesine neden olan bir sorunu çözüldü.
  • Erangel’deki binalarda bazı anormal turuncu ışık efektlerini düzeltildi
  • Karakter modellerini ve mermi kartuşlarını etkileyen bazı garip çarpışma sorunlarını çözüldü
  • Ahşap yapılarda yürümek artık tuhaf veya dışarıdan ayak sesleri oluşturmayacaktır.
  • Eğilimli karakterler artık yanlış yere zemine yapışmamalıdır..
  • Duyguları ve aynı zamanda açılan pop-up penceresini kullandıktan sonra bazen sınırlı hareketin olduğu bir sorunu çözüldü.
  • Ekinoks sandığından bir UMP deri üzerindeki metin, silahı 9 mm yerine 45 ACP olarak etiketledi. Memelerin gücü sayesinde, bu şimdi düzeltildi.
  • Silah mermisi, animasyon bittiğinde değil, magazin veya mermi silahın içine sokulduğunda “yüklü” olarak sayılır.

** Notlar Steam PUBG sayfasından alınmıştır.

  • Özer
    4 hafta önce

    bu yenilikler iyi güzelde daha etkin olmadı sanırım bu güncelleme. Ben güncelleme yapmama rağmen bu yenilikleri oyun içerisinde göremedim.

    14
    yorum beğen
  • lo
    4 hafta önce

    ben güncelledim ama hiç birseş yok . harita seçme ,yeni araç filan yok

    16
    yorum beğen
  • Ege
    4 hafta önce

    Pubg bence başarmış bu işi 😀 Burdan Adaşlarıma Selamlar

    12
    yorum beğen
Sosyal Medya’da TeknoDiot