PUBG’ye 23 Ağustos tarihinde güncelleme yayınlandı. İşte o güncellemenin detayları. İşte PUBG 23 Ağustos güncelleme notları.
Geçen hafta, oyunun uzun süredir devam eden hatalarından ve yaşam kalitesi taleplerinden bazılarının üstesinden gelmek için bir girişim olan 9 GB’lık güncelleme gelmişti.
19 numaralı güncelleme işlemi zaten bir ve daha önce de Güncelleme 20 için bir kısmı ele aldı. Özel olarak FIX PUBG sorunlarını karşılamak için yama notlarına bir bölüm ekliyoruz. Bu yama notları normal bölümlerinde de görünecektir.
[sp-related style=”dark” id=”27514″]Her zaman olduğu gibi, bu güncellemeler ilk önce test sunucusuna uygulanacak ve daha sonraki bir tarihte canlı sunucuya uygulanacaktır. Bugün test sunucusuna gelenler:
- FIX PUBG ile ilgili iyileştirmeler ve yeni içerikler uygulanmakta.
- Daha geniş silah çeşitliliği ve stratejisi için tüm haritalara yeni bir AR, Beryl M762 ekleniyor.
- Yeni bir Sanhok özel aracı ekleyerek, scooter!
- Scooter, Sanhok’daki motosikletlerin yerini aldı.
- Ayrıca, TPP kamera konumu ayarı ve raporlama sistemi iyileştirmeleri gibi daha yeni işlevler sunuldu.
- 10’dan 8’e kadar özel bir maç başlatmak için gereken minimum oyuncu sayısı azaltıldı.
- Bu yama, sunucuların yayınlanmasından önce yapılacak ek değişiklikler olabileceğini lütfen unutmayın.
- Tukshai hakkında bir güncelleme: Tukshai, Sanhok’un sunuculara gelmesinden sonra bir ay içinde piyasaya sürmeyi planladığımız, yeni bir Sanhok’a özel üç tekerlekli araçtır. Yüksek öncelikli geliştirme görevleri ve üç tekerlekli Tukshai’nin sürüş deneyimini yaşatmak için gereken ekstra ince ayar nedeniyle, şimdi Eylül ayında piyasaya sürülecek.
PUBG 23 Ağustos Güncelleme Notları
Yaşam Kalitesi
- Yükleme ekranı ipuçlarına bir anahtar rehber eklendi.
- Hedeflenen etkileşimli nesneler artık vurgulanan anahatta daha kolay ayırt edilebilir.
- Oyuncular, deathcam’in hedefi doğru şekilde gösterilmese bile bir oyuncuyu bilgilendirebilir.
- Artık öldürme ekranı seçeneklerinizi ayarlayabilirsiniz.
- Savaş modu / gözlemci ekranı için, miktar 5 satıra sabitlenir.
- Normal killfeed sonuçlarını 5 maksimum 10 satıra gösterecek şekilde ayarlayabilirsiniz.
- TPP Amaç Kamera Konumunu seçeneklere ekledi.
- Artık takım arkadaşlarını rapor edebilirsiniz.
Hata Düzeltmeleri
[MIRAMAR Düzeltmesi# 04] Ölü oyuncunun loot kutusunun Miramar’daki bazı yerlerde bazen gömülü olduğu bir sorun düzeltildi.[ITEM ] El Mirad’da El Azahar’daki polis karakolundaki eşyaların zeminden ayırt edilmesinin zor olduğu bir konu düzeltildi.
[REPLAY # 02] Bir oyuncunun bir silahla silahlanmış olsa bile, bir oyuncunun silahsız bir halde göründüğü tekrarlarda bir sorun düzeltildi.
[REPLAY # 03] Bir karakterin tekrar tekrar zıplarken, bir karakterin bazen zıt yönünü tonozladığı sorun düzeltildi.
[REPLAY # 04] Bolt eylem animasyonunun her zaman tekrarlarda gerçekleşmediği sorunu düzeltildi.
[REPLAY # 05] Bazı seslerin tekrar oynatma sırasında oynamadığı sorunu giderildi.
[CHARACTER MOVEMENT # 04] Eğimli bir alanda iken eğilimli bir oyuncunun çok hızlı hareket ettiği görüldü.
[SPECTATING] Bir takım arkadaşı belirlenirken, takım arkadaşının öldürme feed’inin mavi yerine beyaz renkte görüntüleneceği bir sorun düzeltildi.
[GETTING STUCK # 02] Aracın duvara temas ettiğinde yolcu koltuğundan çıkarken karakterlerin bazen bir duvar ve araç arasında sıkışıp kaldığı bir sorun düzeltildi.
[LOOT ETKİLERİ] Loot sesleri ve görsel efektlerin, maddeyi loot olmasa bile, loot sırasında hareket etmesine rağmen, loot sorunu düzeltildi.
[KAN ETKİLERİ] Tekrar tekrar hareket ederken kan etkisinin bazen rastgele ortaya çıktığı bir sorun düzeltildi.
Yeni Silah: Beryl M762
- Erangel, Miramar ve Sanhok’da yetişen yeni bir çok yönlü Assault Rifle olan Beryl M762’yi eklendi.
- Beryl M762 7.62mm mühimmat kullanır ve 30 mermi kadar yüklenebilir (genişletilmiş 40)
- Beryl, üst ve alt raylara sahip olup, kapsam ve kavrama sağlar.
- Mermi hasarı başına AKM’ye göre daha düşüktür, ancak daha yüksek atış hızı, tekmeyi kontrol edebiliyorsanız daha yüksek DPS anlamına gelir.
Yeni Sanhok-Özel Araç: Scooter
- Yeni bir iki kişilik araç, Scooter, Sanhok’a özel eklendi
- Scooter, Sanhok’daki motosikletlerin yerini aldı
- Mevcut motosikletle karşılaştırıldığında, Scooter daha düşük hıza ve daha fazla dönüş çemberine sahip, ancak aynı HP’ye sahip.
Oynanış
- Seçeneklere “TPP Amaç Kamera Konumu” eklendi.
- Sağ Omuza Sıfırla (varsayılan ayar).
- Kamera her zaman karakterin sağ omuzunun üzerine yerleştirilir.
- Sol Omuza Sıfırla.
- Kamera her zaman karakterin sol omzunun üstünde olacak.
- Son Peek Omuz.
- Kamera konumu otomatik olarak en son eğdiğiniz yöne doğru hareket eder.
- Son Amaçlı Omuz.
- Kamera son ADS yönünde kalır.
- Bu ayarda, kamera konumu, ADS’de değilken veya kapsam belirlerken eğilerek değiştirilmez.
[Sağ omuz kamerası / Sol omuz kamerası]
UI/UX (Arayüz)
Yükleme ekranı ipuçlarına bir anahtar rehber eklendi
- Hedeflenen nesneler artık vurgulanan anahatta daha kolay ayırt edilebilir
- Bir oyuncu bir grupta değilse, varsayılan takım modu lobide Squad moduna ayarlanır.
- Başka herhangi bir modda oynadıktan sonra, ayar en sonuncuya kaydedilecektir.
- Harita işaretleyicilerinin tasarımını geliştirdi.
- Bu, bazı oyuncuların önceki işaretçi tasarımını oyuncu simgesiyle karıştırdığını geri bildirimleri sayesinde.
Hile ve Raporlama
- Bir rapor geri bildirim sistemi eklendi, bu yüzden oyuncular raporları eylemle sonuçlandığında bir güncelleme alabilirler.
- Rapor açıklamasını, oyuncunun adını ve rapor durumunu gösterir.
- Takım yönetimi penceresinde takım arkadaşlarını rapor etme yeteneği eklendi.
- Rapor penceresine 2 yeni rapor seçeneği eklendi.
Özel Maç (Custom)
- Oyuncular artık oturumun sahibi olmasalar bile özel eşleşme ayarlarına erişebilecekler.
- İki özel oyun önayarı eklendi.
- Savaş modu.
- Bomba seti (Dodgebomb): sadece fırçayı kullanan bir oyun modu.
- VSS seti: sadece VSS kullanan bir oyun modu
- 10’dan 8’e kadar özel bir maç başlatmak için gereken minimum oyuncu sayısı azaltıldı.
Bazı Hata Düzeltmeleri
- Sersemletici el bombası için araç ipuçlarının oyun içi etkilerini doğru olarak yansıtmadığı bir sorun düzeltildi.
- Yamaçlarda belirli bir şekilde hareket ederken, karakterlerin hızlı hareket ettiği görüldü.
- Karakter silahlı olsa bile bir karakterin silahsız gibi göründüğü tekrarlarda bir sorun düzeltildi
- Bir karakterin tekrar tekrar zıplarken, bir karakterin bazen zıt yönünü tonozladığı sorun düzeltildi
- Bolt eylem animasyonunun tekrarlar sırasında her zaman olmaması sorunu çözüldü
- Belirli seslerin tekrar oynatma sırasında oynamadığı sorunu giderildi
- Ölü oyuncunun loot kutusunun Miramar’daki bazı yerlerde bazen gömülü olduğu bir sorun düzeltildi
- Miramar’daki El Azahar’daki polis karakolunda yer alan eşyayı ayırt etmenin bazen zor olduğu bir sorun düzeltildi
- Araç duvara temas ettiğinde yolcu koltuğundan ayrılırken, karakterlerin bazen duvar ve araç arasında sıkışıp kalmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Tekrar tekrar hareket ederken kan etkisinin bazen rastgele ortaya çıktığı bir sorun düzeltildi
- Painkiller, Enerji İçeceği, Adrenalin Şırıngası, Tıp Kitini duvarın yakınında kullanırken oyuncuların duvardan görebildikleri bir sorun düzeltildi.
Ne Düşünüyorsunuz?
+1
+1
+1
+1
+1