PUBG’ye bugün yeni bir harita eklendi. 12.2 GB’lık güncelleme şuanda indirilebilir durumda. 4 test sunucusunda yer alan Sanhok haritası sonunda PUBG aktif sunucularına eklendi. İşte PUBG, 22 Haziran Güncelleme Notları;
Bilindiği üzere yeni harita zaten 22 Haziran tarihinde geleceği açıklanmıştı. Sanhok haritası, PUBG’nin diğer iki haritasından çok daha küçük. 4kmX4km (Erangel veya Miramar’ın dörtte biri diyebiliriz) Sanhok haritasında girdiğiniz maçlar normalden daha kısa sürede sona eriyor. Ne kadar diğer haritalardan küçükte olsa yine 100 oyuncu barındırmakta.
Sanhok haritası küçük bir harita olduğundan, bazı ayarlar tasarımına uyacak şekilde ayarlandı. Örneğin, uzak oyuncular ve araçlar, geliştiricilerin sunucu performansını artırdığını söyledikleri Sanhok’ta aynı şekilde işlenmez. Dört kere test sunucularına gelişinden sonra, üçüncü harita – Sanhok – sonunda gösteri zamanı için hazır.
Bu yama ayrıca UI ve ses iyileştirmeleri ve yeni, Sanhok’a özgü bir silah olan QBZ’yi de getiriyor. Kapsayacak çok şey var. Bu güncelleme ile birlikte sadece harita değil yenilikleri de beraberin de getirmekte. Normalden daha ucuza PUBG sahibi olmak için tıklayınız. TeknoDiot güvencesiyle alışveriş yapabilirsiniz.
:: PUBG 22 Haziran Güncelleme Notları
Haberimizin başında da dediğimiz üzere üçüncü yeni harita olan Sanhok oyuna eklendi. (4km x 4km harita)
- Sanhok , Erangel ve Miramar’dan 4 kat daha küçük ( 4km x 4km).
- Her oyuna 100 oyuncu girecek.
- Taaruz tüfekleri , hafif makineliler ve keskin nişancı tüfekleri daha fazla bulunabilecek.
- 8x ve 15x dürbünler olmayacak.
Performans
- Faraway oyuncuları ve araçları Sanhok’ta aynı şekilde üretilmiyor, bu da bazı sunucu performansı iyileştirmelerine neden oluyor.
Oynanış
- Sanhok şehrinde hava durumu değişiyor.
- Oyun içi lobide uçağa binmeyi beklerken oyuncular elma atabilirler.
Redzone
- Redzon, Sanhok’ta daha küçük ve daha kısa sürer.
- Redzone merkezi playzone (beyaz daire) dışında görünür. Bu, oyuncuların playzone dışındayken daha fazla risk altında olduğu anlamına gelir.
BlueZone
- Sanhok’taki Bluezone, daha kısa bekleme sürelerine ve daha uzun seyahat sürelerine sahiptir.
- Bluezone da dinamiktir. Bir sonraki daireye karar vermeden önce kalan oyuncu numaralarını kontrol eder, bekleme süresini ve seyahat süresini buna göre ayarlar (bu, daire boyutunu etkilemez).
Spawn Dengesi
- Maddelerin ortaya koyduğu kurallar, size daha hızlı bir şekilde savaşmak için Sanhok’ta özelleştirildi.
- AR’ler, SMG’ler ve DMR’ler daha sık ortaya çıkar. Toplam ürün yumurtlama oranı, Sanhok testinin dördüncü turunda bulunana kıyasla% 5 arttı.
- Sanhok’ta 8x kapsamları ve 15x kapsamları üretilmez. Ancak, hala bakım paketlerinden elde edilebilir.
Mağara (Cave) – Burada bir sahil mağarasının kalbinde yer alan terk edilmiş bir arkeolojik alan bulacaksınız. En iyi loot’u bu kısımda bulabilirsiniz.
Kalıntılar (Ruins) – Cesur PUBG oyuncuları bu odalarda çatışabilecekler. Harabeler, yakın bölgelerdeki savaşta hayatta kalabilenleri, taşıyabilecekleri bütün yağmalarla ödüllendirirler.
Paradise Resort – Sanhok haritasının en zengin ve en lüks beldesi diyebiliriz 🙂 Bu bileşenin hepsi var: keskin nişancılar için çapraz avlu görüş alanları, av tüfeği uzmanları için heyecan verici odadan odaya geçişler ve SMG becerilerinizi geliştirmek için mükemmel olan orta menzilli koridorlar. Check-out saati ise 11:00
Eğitim Merkezi (Training Center) – Bu kısım loot’lar ile dolu olmakla beraber adı üzerine eğitim merkezi burada kendinizi geliştirebilirsiniz. Ya iyi olsun ya da ölmeye çalış! Test eden oyuncular bu kısımları iyi bilirler ne de olsa 🙂
[ilgiliicerik icerik_id=”19106″]Taş ocağı (Quarry) – Bu kısım haritada taş ocağı olarak adlandırılmakta, hem Sanhok’un yemyeşil alanlarından biri hem görsel hem de taktik için birebir kısım diyebiliriz. Bölge için birkaç ağaçla birlikte, taş ocağı kenarındaki oyunculara karşı savunmasız kalırken, höyükten höyüğe, loot’dan ve avlanmaya ihtiyacınız olacaktır.
Docks – Sanhok’un güneydoğu bölgesinde yer alan bu kısım loot dolu kargo gemilerini keşfedin. CQC karşılaşmaları için orta menzilli silahlar için bire bir alan diyebiliriz.
Yollar (Roads) – Sanhok’un bazı alanları eski beton yollarla döşenmiştir. Kampçılara dikkat edin ve bunları mavi bölgeyi dışarıda bırakmak için kullanın deriz.
[ilgiliicerik icerik_id=”19231″]:: Performans İyileştirmesi
- Karakter modelleri , araba ve silah kaplamaları optimize edildi.
:: Haritada Bazı Yerlere Yenilikler Eklendi
- PGI (PUBG Global Invitational ) için banner reklamlar binalara , bilbordlara , Erangel ve Miramar’daki varsayılan paraşüte eklendi.
:: Silahlar (item)
- SadeceSanhok haritasına özel QBZ isimli silah eklendi.
- QBZ 5.56mm mermi kullanan bir AR. Her dergisi için 30 mermi tutabilir ve 40 mermi uzatılabilir.
- QBZ silahı, Sanhok’un ürün spawn’daki SCAR-L’nin yerini alıyor (yani SCAR-L artık Sanhok’ta yok yerine bu silah olacaktır).
:: Oynanış (Gameplay)
- Hareketli, değişen hareket durumları veya hedefleme modlarından uygulanan doğruluk değiştiricileri artık anında uygulanmaz. Örneğin, görüş alanını hedeflediğinizde, görüntünüz hizalanana kadar ADS’den tam doğruluk iyileştirmeleri elde etmeyeceğiniz anlamına gelir.
- Kazanan oyuncu veya takımı maç bitmeden zaferini kutlamak için yaklaşık 8 saniye verilir ve sonuçlar görüntülenir.
- Maçı izleyen oyuncular, kazanan oyuncuyu veya takımı oyunda sevinirken de izleyebilirler.
:: Kullanıcı Arayüzü (UI / UX)
- Artık oyuna girerken harita seçmek yerine iki map grubundan birini seçeceksiniz.
- Battle Royale grubunda Erangel ve Miramar olacak.Seçtiğiniz zaman rastgele birine gireceksiniz.
- Şu anlık Mini Royale grubunda sadece Sanhok var.
- İki grubu birden seçerseniz üç haritadan birine rastgele gireceksiniz.
- Birçok oyun kullanıcı arayüzü öğesi güncellendi.
- Arkadaş listesi kullanıcı arayüzü güncellendi.
- Leaderboard ve Replay UI geliştirildi.
- Lobide pop up’lar ve oyun seansları görsel olarak geliştirildi.
- Eşleme durumunu gösteren pencere açıldı.
- Envanter, harita, sonuç penceresi gibi oyun içi kullanıcı arayüzü öğeleri geliştirildi.
- Oyun içi mini harita geliştirildi.
- Artık mini harita, karakterin hareket hızına bağlı olarak dinamik olarak yakınlaştırır veya uzaklaşır, etrafınızdakileri görme yeteneğinizi geliştirir.
- ‘Minimap Dynamic Zoom’ seçeneği seçenekler menüsünde açık / kapalı olabilir.
- Minimap artık genişletilebilir.
- Minimap genişletme ‘N’ tuşu kullanılarak açılıp kapatılabilir.
- Mavi Bölgenin (BlueZone) haritadaki görünürlüğünü iyileştirmek için, Mavi Bölge altındaki alanlar artık mavi.
- Yeni haritada bulunan Mavi Bölge gösterge çubuğu geliştirildi.
- İstenirse, kapsam duyarlılıklarını tek tek ayarlayabilme özelliğine sahip evrensel kapsam duyarlılığı ayarı eklendi.
- Duyarlılık seviyeleri şimdi değişken zoomlu kapsamlar için uygun şekilde uygulanır.
- Seçenekler menüsü altında RGBA değerlerini kullanarak artı renk ayarını yapmak için yeni bir seçenek eklendi.
- Yükleme ekranı oyunla ilgili ipuçlarını görüntülemek için değiştirildi.
:: Ses/Sesler
- Oyun başı uçak motoru sesi azaltıldı.
- Suya girdiğinizde çıkan sesler azaltıldı.
- Suya bir şey fırlattığınızda çıkan ses efektleri geliştirildi.
- Bütün silah sesleri daha iyi kalite için yenilendi.
:: Kasalar
- Havacı sandığı artık haftalık rastgele kasalara dahil edildi, düşüş oranı güncellendi.
- Havacı (Aviator): % 20
- Eguinox:% 15
- Zafer (Triumph): % 10
- Akıncı (Raider): % 15
- Ateş (Fever): 2.5%
- Milis (Militia): % 15
- Biker: % 10
- Desperado: % 2,5
- Survivor: % 5
- Gezinme (Wander): % 5
:: Oyun İçi Efektler
- Mermiler yere veya suya çarptığında görsel etkileri iyileştirildi.
- Fırlatıcıların suyu etkilediğinde ortaya çıkan sıçrama etkisi daha gerçekçi hale getirildi.
:: Hata Düzeltmeleri
- Erangel ve Miramar’ın belirli bölgelerinde karakterlerin sıkıştığı bir sorun düzeltildi.
- Hareket engelleyen Erangel ve Miramar’dan birkaç nesne çıkarıldı.
- Miramar’daki bazı bitkilerin yeryüzünün üzerinde kalacağı bir sorun düzeltildi.
- Bir adrenalin şırınga kullanırken sesin ilgili animasyondan daha uzun olduğu bir sorun düzeltildi.
- Mirado’nun el bombalarından zarar görmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
- Araç içindeki oyuncuların silahsız kavga saldırılarından zarar görmediği bir sorun düzeltildi.
- El bombası durumunun etkilerinin (flaş, yanma) amaçlanan süreden sonra bazen kaybolmayacağı bir sorun düzeltildi.
- Bir araçtan çıktıktan sonra ADS’de doğru bir şekilde çalınamayan tabanca geri tepme animasyonları ile ilgili bir sorun düzeltildi.
- Lastik tahrip edildiğinde sidecar çarkının parçalarının eksik olduğu bir sorun düzeltildi.
- Bazı nesneler ve pencereler arasındaki atlama etkileşimi geliştirildi.
- Belirli durumlarda silah parçalarının ortadan kalkacağı replayları belirlerken veya izlerken bir sorun düzeltildi (sadece kapsamı yüksek montaj konumlarına sahip silahlar).
- Ateşin hemen ardından bir silahın düşmesinin ses efektini aniden durduracağı bir sorun düzeltildi.