TeknoDiot.com
   
     

PUBG, 16 Nisan Güncelleme Notları

PUBG, 16 Nisan Güncelleme Notları Oyun Haberleri PC Oyun Haberleri PUBG Güncelleme Notları ve Haberleri Steam Haberleri

PUBG’ye bugün itibariyle (16 Nisan 2018) 25.5 Mb2lık güncelleme geldi peki bu güncellemede neler var? PUBG, 16 Nisan güncelleme notları;

CODENAME: SAVAGE TEST PENCERESİ

Açılış: Pzt, 16 Nisan 18pm PDT / Salı, 17 Nisan, 3am CEST / 17 Nisan, 10:00 KST

Kapanış: KAPAT: Çarşamba, 18 Nisan, 18pm PDT / Salı, 19 Nisan, 3am CEST / 19 Nisan, 10:00 KST


ERİŞİM NASIL ALINIR: Kapalı Deneysel Sunucusuna erişiminiz yoksa, bu web sitesinden bir tane buradan alabilirsiniz. Anahtarlar sınırlıdır, eğer istersen acele et! CES için zaten bir anahtarınız varsa, tekrar kaydolmanız gerekmez — sadece son kez aynı Kapalı Deneysel Sunucu başlatıcısını kullanın.

[ilgiliicerik icerik_id=”15194″]


PATCH NOTLAR (SON ZAMAN SONRA DEĞİŞTİRİLDİ)

Kırmızı Bölge

  • Redzone’un boyutu ve süresi her ikisi de azaldı.

BlueZone

  • Yeni bir özellik, bluezone’un canlı bırakılan oyuncu sayısına göre bekleme süresini hesaplamasını ve ayarlamasını sağlar.

Spawn Dengesi

  • El bombası artık daha sık ortaya çıkıyor.
  • Bakım paketlerinden elde edilebilecek en güçlü kapsam, şimdi 8x kapsamıdır.
  • Maruz kalan toplam tekne sayısı azaldı, ancak tekneler şimdi deniz kıyısındaki kasabalarda daha tahmin edilebilir bir şekilde ortaya çıktı.

Harita Değişiklikleri

Üç yeni alan eklendi:

1. Banyan Grove, adanın ortası

PUBG, 16 Nisan Güncelleme Notları Oyun Haberleri PC Oyun Haberleri PUBG Güncelleme Notları ve Haberleri Steam Haberleri


2. Terk edilmiş taş ocağı, adanın ortası

PUBG, 16 Nisan Güncelleme Notları Oyun Haberleri PC Oyun Haberleri PUBG Güncelleme Notları ve Haberleri Steam Haberleri


3. Dock, adanın güneydoğu tarafı

PUBG, 16 Nisan Güncelleme Notları Oyun Haberleri PC Oyun Haberleri PUBG Güncelleme Notları ve Haberleri Steam Haberleri


  • Hareketin daha iyi olmasını sağlamak için köprülerde geliştirilmiş nesne yerleşimi.
  • Nehirden toprağa tırmanmayı kolaylaştırmak için çevredeki araziyi iyileştirdi.
  • Görülmesi zor olan bazı kapılar artık daha görünür (daha az karanlık).

Hava

  • Dinamik hava artık her maçta gerçek zamanlı olarak değişiyor (her maçta sadece bir kez değişiyordu)
  • Islak zemin artık daha az parlak görünüyor.

Ses

  • İşitme ayak izlerinin geç veya yanlış yerlerden iyileştirilmesi sorunu.
  • Yağmur sesleri biraz arttı
  • Bir sahil ortamı ses efekti şimdi uygulandı.
  • Artık bir bataklık ortam ses efekti uygulandı.

UI

  • Minimap ızgara işaretlemesi, daha küçük harita boyutuna uyacak şekilde ayarlanmıştır.

Etkileri

  • FPP modunda vurulduktan sonra oyuncunun görüşünü engellemek için kan etkisine neden olan bir sorunu düzeltildi.

Hata düzeltmeleri

  • Sürüş sırasında teknelerin gaz tüketmemesine neden olan bir sorunu giderildi.
  • Savage’ın dünya haritasına ve mini haritasının bulanık görünmesine neden olan bir sorunu çözüldü.
  • Bazen, öğe miktarı açılır menüsünü kullandıktan sonra oyuncuların hemen hareket etmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Death Cam’ı görüntülerken minimapın boş görünmesine neden olan bir sorunu çözüldü.
  • Bazen hareketli bir araçtan çıkarken oyuncuların zarar görmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Killer Spectating modu, katil, seyirciyi öldürdükten kısa bir süre sonra öldüğünde bile düzgün çalışıyor.
  • Oyuncular düşme nedeniyle hasar gördükten sonra kamera düzgün bir şekilde çalışmalıdır.
  • Diğer oyuncuları çekerken kan etkisinin düzgün olmamasına neden olan bir sorunu giderildi.

Bilinen Sorunlar (Soruşturma)

  • Bazen, FPP’de, eğer oyuncu oyunun başladığı anda başarılı olursa, oyuncu uçağa binemez ve uçağın düzlemine doğru uçar. (Lol)
  • Bazen diğer oyuncular zombiler olarak görünür.

GELECEK TEST İÇİN PLANLAR

BlueHole; “Testin ilk turu sırasında bize verdiğiniz geri bildirimler bize Codename’in nasıl geliştirileceğiyle ilgili çok şey öğretti: Savage. Harita, birkaç ay boyunca tam sürüm için hazır olmayacak. Ancak bu arada, bu süper kısa test pencerelerini geliştirmeyi sürdürmek için kullanmaya devam edeceğiz – oyuncuların “açık gelişim” sürecinde çalışmasının oyuncuların sevdiği haritayı yapmanın en iyi yolu olduğuna inanıyoruz. Bu yüzden lütfen geri bildirimi saklayın! Codename: Savage kapalı Experimental Server’da canlı olarak yayınlandı.”

* Bu bilgiler PUBG resmi Steam sayfasından alıntılanmıştır. Buradan ulaşabilirsiniz.