League of Legends 8.17 Yama Notları

8.17 yaması resmi olarak yayınlandı. Hadi gelin hep League of Legends 8.17 güncellemesine birlikte bir göz atalım.

Nunu’nun dört kollu dostuyla beraber Sihirdar Vadisi’ne yeni bir hava kattığı 8.17 Yaması’na hoş geldiniz! Eğer Freljord’un Çağrısı’na çoktan kulak verdiyseniz, daha fazla ayrıntı için aşağıdaki bağlantıları ziyaret edebilirsiniz.

Gelmiş geçmiş en büyük kartopunu mu inşa etmek istiyorsunuz? Bunun için kolları sıvamadan önce aşağıdaki denge değişikliği yağmuruna şöyle bir göz atarsanız, hava sıcaklığı mutlak sıfır seviyesine geldiğinde tir tir titremezseniz.

Merkez Baskını

Merkez Baskını Alfası bu yamada da devam ediyor. Yamanın moda getireceği değişikliklere göz atmak için güncelleme makalemize göz atabilirsiniz.

Şampiyonlar

Nunu ve Willump

Ayrılmaz İkili, Nunu ve Willump 8.17 Yaması’yla birlikte maceraya başlıyor! Karda yuvarlanmaya şu bağlantılardan başlayabilirsiniz:

  • Karşınızda Nunu ve Willump
  • Şampiyon Tanıtımı
  • Şampiyon Önizleme

Tam çözünürlükte açılış görsellerini LoL Görüntüleri uygulamasında da bulabilirsiniz!

Annie

Saldırı menzili arttı.

Şu anda Annie oynanışı sadece bütün yeteneklerini art arda sıralamak üstüne kurulu. Yüksek saldırı menzilini ona geri vermek, şampiyona normal saldırılarıyla takas ve taciz gerçekleştirme seçeneğini sunacaktır.

SALDIRI MENZİLİ575  625

Bard

R’nin bekleme süresi azaldı.

Bard koridor aşamasında zaten yeterince güçlü olsa da genel oynanış yönünden biraz ilgiye ihtiyaç duyuyor. Tınıları olmadan yapamayan bu sevilen desteğe daha fazla oyun yapma fırsatı sunmak istiyoruz. Bu yüzden ultisinin uzun bekleme süresini biraz aşağı çekiyoruz.

R – Kader Birliği

BEKLEME SÜRESİ130/110/90 saniye  110/95/80 saniye

Fiora

E’nin ikinci saldırısındaki kritik vuruş hasarı ilk yetenek seviyelerinde arttı.

Fiora oyunun ileri safhalarında epey güçlü; ancak buna daha sık ulaşabilmek için oyunun erken safhalarında biraz daha düello becerisine ihtiyaç duyuyor. Sonuçta kendisi bir düellocu.

E – Kılıç Sanatı

İKİNCİ SALDIRIDA KRİTİK VURUŞ HASARI%140/155/170/185/200 %160/170/180/190/200

Garen

Q’nun hasarı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.

Garen son zamanlarda üst koridorda fırtına gibi esiyor. Ayrıca Q’sunun oyunun erken safhalarındaki hasarı, rakiplerinin takaslardan sık sık mağlup ayrılmasına sebep oluyor.

Q – Amansız Hücum

TABAN HASAR30/65/100/135/170  30/60/90/120/150

Irelia

Q’nun minyonlara verdiği ilave hasar arttı.

Irelia’nın Q’sunun koridor işlevselliğinin bir kısmını geri getiriyoruz.

Q – Uçarbıçak

MİNYONLARA KARŞI HASAR ARTIŞI%70  %100

Kassadin

R’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı.

Kassadin’in oyunun ileri safhalarındaki dengesini kurcalamak her zaman riskli. Tabii erken-orta safhalar için birkaç değişikliğe gitmemiz mümkün.

R – Boşluk Geçişi

BEKLEME SÜRESİ6/4/2 saniye  5/3,5/2 saniye

Kayn

E’nin süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı. Gölge E’nin hareket hızı arttı.

Kayn, özellikle de Gölge Suikastçı biçimindeyken diğer ormancılarla mücadele etmekte zorlanıyor. Bu güçlendirme harita etrafında (ve yüzey şekilleri üstünde) gezinme becerisini arttırarak daha fazla skor fırsatı bulmasını sağlayacaktır.

E – Gölge Yolu

SÜRE5/6/7/8/9 saniye  7/7,5/8/8,5/9 saniye
GÖLGE SUİKASTÇI İLAVE HAREKET HIZI%70  %80

Master Yi

W’nun bekleme süresi azaldı; ilk yetenek seviyelerindeki hasar azaltma etkisi arttı.

Meditasyon güçlü bir savunma aracı olsa da bu durum, yeteneği genellikle iyileşmek için kullanan oyuncularca pek fark edilemiyor. Dolayısıyla yeteneği biraz güçlendirerek oyuncuları bunu sadece çatışmadan sonra değil çatışma sırasında da kullanmaya teşvik edeceğiz.

W – Meditasyon

BEKLEME SÜRESİ35 saniye  28 saniye
HASAR AZALTMA%50/55/60/65/70  %60/62,5/65/67,5/70

Rengar

R’nin bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde azaldı.

Rengar’ın güçlü hissetmesini istiyoruz; ancak çatışmanın hemen başında verilen hasarı LoL genelinde azaltmaya çalışıyoruz. Dolayısıyla Rengar rakibini gafil avladığında verdiği hasarı arttırmak yerine, ona bunu gerçekleştirebilmesi için daha fazla fırsat veriyoruz.

R – Av Heyecanı

BEKLEME SÜRESİ130/100/70 saniye  110/90/70 saniye

Varus

Taban canı azaldı; can büyüme oranı arttı.

Uzun menzilli dürtmeye sahip bir nişancı olan Varus, rakipleri aradaki mesafeyi kapattığında katledilmesi daha kolay bir şampiyon olmalı.

Taban nitelikler

CAN549  499
CAN BÜYÜME ORANI86  89

Wukong

Artık 1. saniyede ilave saldırı hızına sahip.

Son güncellemelerden beri Wukong ormanın kralı olmaktan epey uzaklaştı. Oyunun erken safhalarındaki saldırı hızını arttırmak, ormandaki ilk maceralarında ona yardımcı olurken onu haritanın her yerinde daha güvenilir kılacaktır.

Taban nitelikler

1. SEVİYEDE İLAVE SALDIRI HIZI%0  %8

Yorick

Sis Gezgini hasarı azaldı.

Yorick üst koridorda baskın bir seçim haline geldi. Bunun sebeplerinden biri de Sis Gezginlerinin oluşturduğu tehdit. Sis Gezginlerinin nasıl davrandığını bilen ve buna karşı etkili şekilde oynayan oyuncular büyük miktarda hasardan kurtulabiliyor; ancak bu mekaniği iyi bilmeyenler sonunda kendi mezarlarını kazıyor. Sis Gezginlerinin hasarını azaltarak şampiyonun düşük seviyeli oyunlarda hâkimiyet kurma potansiyelini azaltıyoruz.

Sis Gezginleri

SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI (2-7. SEVİYE)3  1
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI (8-13. SEVİYE)5  6
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI (14. SEVİYE VE ÜZERİ)10  11

Taric

Varsayılan değişken hasarı artık fiziksel.

Taric’in pasifi şampiyonun normal saldırılarından epey faydalanmasını sağlıyor.

DEĞİŞKEN HASAREğer Taric ilave saldırı veya yetenek gücüne sahip değilse değişken hasarı fiziksele dönüşüyor.

Eşyalar

Fırtınabiçen

Garanti kritik vuruş hasarı %30 kritik vuruş ihtimalinin altı için azaldı. Saldırı hızı arttı; saldırı gücü azaldı.

Bir süredir oyundaki yüksek anlık hasarı biraz aşağı çekmeye çalışıyoruz. Bir önceki yamada bazı rünlerin anlık hasarının büyük kısmını tıraşlamıştık. Bu sefer de eşyalara odaklanıyoruz.

KRİTİK VURUŞ ÇARPANI%0-30 Kritik Vuruş İhtimalinde %160-200  %0-30 Kritik Vuruş İhtimalinde %140-200
SALDIRI HIZI%25  %30
SALDIRI GÜCÜ65  60

Gece Kılıcı

Tetiklenme hasarı azaldı. Saldırı gücü arttı.

Bir süredir oyundaki yüksek anlık hasarı biraz aşağı çekmeye çalışıyoruz. Bir önceki yamada bazı rünlerin anlık hasarının büyük kısmını tıraşlamıştık. Bu sefer de eşyalara odaklanıyoruz.

TETİKLENME HASARI1-18. seviyelerde 30-200  1-18. seviyelerde 30-150
ZIRH DEŞME18  21

Sihirdar Büyüleri

Sihirdar büyüsü ayarlarıyla ilgili bir hizmeti değiştirdik. Eğer birkaç aydır belli bir sırada oynamıyorsanız, bu sıradaki sihirdar büyüleriniz Şifa/Hayalet olarak değişmiş olabilir. Haber verelim dedik.

Giderilen Hatalar

[sp-related style=”dark” id=”21029″]
  • Hayalet Dansçı’nın Hortlak Valsi pasifinin bazen tetiklenmemesi hatası giderildi.
  • Akali’nin R – Kusursuz İnfaz yeteneğinin hasarını bütün hedefler için tek tek hesaplamak yerine, isabet ettiği son rakibin canına bağlı olarak vermesi hatası giderildi.
  • Maokai’nin R – Doğanın Hükmü yeteneğinin ses efektleri artık yeteneğin süresiyle uyumlu şekilde oynatılıyor.
  • Bir şampiyonun görüş açısında olmaması halinde, saldırılarının ve hedef alarak yaptığı atışlarının görsel efektlerinin şampiyonun bilinen son konumundan gönderilmiş gibi görünmesi hatası giderildi.
  • Derin Deniz Nami artık dönüş animasyonu sırasında hareket ederken belkemiğini geride bırakmıyor.

Yakında Gelecek Kostüm ve Renkler

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz. Tam çözünürlükte açılış görselleri için LoL Görüntüleri uygulamasını edinin!

Vahşi Batılı Urgot

Vahşi Batılı Thresh

Vahşi Batılı Lucian

Yüce Kılıç Irelia

Sabırlı Kılıç Talon

Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz:

Ejder Yumruk Lee Sin

Vahşi Batılı Thresh

Vahşi Batılı Urgot

Sabırlı Kılıç Talon

Yüce Kılıç Irelia

Ne Düşünüyorsunuz?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
Exit mobile version