League of Legends 10.21 yama notları yayınlandı. Bu yamada bir süredir oyunda görmediğimiz şampiyonlar güçlendirme aldı.
League of Legends 10.21 yama güncellemesi yayınlandı bizlerde sizlere güncelleme notlarını paylaşıyoruz. Bu yamada Hecarim, Graves ve Nidalee gibi bir süredir zorlanan eski dostlarımıza yardım ediliyor. Ayrıca şu anda biraz fazla güçlü olan bazı şampiyonları da dengeleniyor.
League of Legends, Riot Games tarafından geliştirilen ve yayımlanan video oyunu. 27 Ekim 2009 tarihinde Riot Games’in ilk oyunu olarak “League of Legends: Clash of Fates” adıyla piyasaya çıkmıştır. MOBA türü strateji oyunudur. Oyun Warcraft III haritası olan Defense of the Ancients örnek alınarak yapılmıştır.
İşte daha detaylı olan yama notlarını sizlerle detaylı olarak paylaşıyoruz. Detaylar aşağıda…
League of Legends 10.21 Yama Notları
Öne çıkan güncellemeler
Aphelios
Pasifinin zırh deşmesi arttı. R Calibrum’un fazladan işaret hasarı arttı; Severum’un iyileştirmesi arttı, Gravitum’un sabitleme süresi arttı, Infernum’un saçılma hasarı oranı arttı, Crescendum’un geri dönen ilave çakram sayısı arttı.
Pasif: ZIRH DEŞME 2/4/6/8/10/12 ⇒ 3/6/9/12/15/18
Ulti:
- CALIBRUM FAZLADAN İŞARET HASARI 20/45/70 ⇒ 40/70/100
- SEVERUM İYİLEŞTİRMESİ 200/300/400 ⇒ 250/375/500
- GRAVITUM SABİTLEME SÜRESİ Ay Işığı Nöbeti’yle işaretlenen hedefler 1 saniyeliğine sabitlenir ⇒ Ay Işığı Nöbeti’yle işaretlenen hedefler 1,25 saniyeliğine sabitlenir
- INFERNUM SAÇILMA HASARI ORANI İlk hasarın %75’i ⇒ İlk hasarın %85’i
- CRESCENDUM GERİ DÖNEN İLAVE ÇAKRAM SAYISI 3 ⇒ 4
Camille
E’sinin ilave saldırı hızı ileri yetenek seviyelerinde azaldı.
E: İLAVE SALDIRI HIZI %40/50/60/70/80 ⇒ %40/45/50/55/60
Corki
Q’nun ilave hasar oranı arttı.
Q: İLAVE HASAR ORANI 0,5 Saldırı Gücü ⇒ 0,7 Saldırı Gücü
Graves
E’nin ilave zırhı azaldı.
E: İLAVE ZIRH 8/11/14/17/20 ⇒ 6/9/12/15/18
Hecarim
E’sinin taban hasarı azaldı.
E: TABAN HASAR 45/75/105/135/165 (90/150/210/270/330) ⇒ 35/65/95/125/155 (70/130/190/250/310)
Karma
Mantra’nın yeteneklere yönelik bekleme süresi iadesi ileri seviyelerde arttı; Mantra’nın normal saldırılara yönelik bekleme süresi iadesi artık tüm seviyelerde sabit. R’nin bekleme süresi azaldı.
Pasif: MANTRA’NIN YETENEKLERE YÖNELİK BEKLEME SÜRESİ İADESİ 1/7/13. seviyelerde 2/3/4 saniye ⇒ 1/6/11. seviyelerde 2/3,5/5 saniye
MANTRA’NIN NORMAL SALDIRILARA YÖNELİK BEKLEME SÜRESİ İADESİ 1/7/13. seviyelerde 1/1,5/2 saniye ⇒ Tüm seviyelerde 1 saniye
R: BEKLEME SÜRESİ 45/42/39/36 saniye ⇒ 40/38/36/34 saniye
Lee Sin
Taban saldırı gücü büyüme oranı arttı.
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI 3,2 ⇒ 3,7
Nidalee
Taban saldırı gücü azaldı.
SALDIRI GÜCÜ 61 ⇒ 58
Pantheon
Q’nun hasarı ve kritik vuruş hasarı azaldı; hasar ve kritik vuruş hasarı oranları arttı; Fani Dirayeti’nin ilave hasar oranı arttı.
Q: HASAR 75/110/145/180/215 (+1,0 İlave Saldırı Gücü) ⇒ 70/100/130/160/190 (+1,15 İlave Saldırı Gücü)
KRİTİK VURUŞ HASARI 155/235/315/395/475 (+2,0 İlave Saldırı Gücü) ⇒ 155/230/305/380/455 (+2,3 İlave Saldırı Gücü)
FANİ DİRAYETİ’NİN İLAVE HASAR ORANI 1,0 Saldırı Gücü ⇒ 1,15 Saldırı Gücü
Samira
E’nin bekleme süresi arttı; saldırı hızı azaldı.
E: BEKLEME SÜRESİ 15/14/13/12/11 saniye ⇒ 20/18/16/14/12 saniye
SALDIRI HIZI %30/35/40/45/50 ⇒ %20/25/30/35/40
Trundle
Pasifinin yakınında katledilen rakiplerden kazandığı iyileştirme arttı ve artık tüm seviyelerde daha düzgün bir şekilde artıyor. W’nun bekleme süresi artık seviyeye bağlı olarak azalıyor.
Pasif: YAKINDA KATLEDİLEN RAKİPLERDEN ELDE EDİLEN İYİLEŞTİRME 1/5/9/12/15. seviyelerde %2/3/4/5/6 ⇒ 1-18. seviyelerde %2-7
W: BEKLEME SÜRESİ Bütün yetenek seviyelerinde 15 saniye ⇒ 15/14/13/12/11 saniye
Udyr
R’nin haresinin toplam hasarı arttı.
TOPLAM HARE HASARI 4 saniye içinde 40/80/120/160/200/240 ⇒ 4 saniye içinde 50/100/150/200/250/300
Rünler
Bulut Pelerini
Bulut Pelerini’nin popülerliği özellikle de diğer orman rünü seçeneklerini kısıtlamaya başladı. Özellikle de Çarp’la oluşturduğu sinerjiyi hedef alarak rünün genel gücünü azaltıyoruz.
2020 Dünya Şampiyonası Clash Etkinliği: 2. Tur
Dünya Şampiyonası Clash Etkinliği’nin ikinci turu, 16 takımlık gruplar ve özel ödüllerle birlikte başladı! Şu ana kadarki en büyük Clash turnuvasında kupa için mücadele et.
ARAM Denge Değişiklikleri
10.21 Güçlendirmeleri
- BARD Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %15 azalır ⇒ Verdiği hasar %15 artar, aldığı hasar %20 azalır
- CAMILLE Verdiği hasar %6 artar, aldığı hasar %6 azalır ⇒ Verdiği hasar %6 artar, aldığı hasar %10 azalır
- KATARINA Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
- NOCTURNE Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
- REK’SAI Verdiği hasar %12 artar, aldığı hasar %12 azalır ⇒ Verdiği hasar %12 artar, aldığı hasar %15 azalır
- SAMIRA Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
- TAHM KENCH Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
- VI Verdiği hasar %5 artar ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
- VOLIBEAR Değişmez ⇒ Aldığı hasar %5 azalır
- YORICK Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %3 azalır
10.21 Zayıflatmaları
- EZREAL Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 azalır
- JINX Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
- NIDALEE Verdiği hasar %12 artar ⇒ Verdiği hasar %10 artar
- RYZE Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %3 artar, aldığı hasar %5 azalır
- SONA Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %20 zayıflar, verdiği kalkan %20 azalır ⇒ Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %15 artar, iyileştirme etkileri %20 zayıflar, verdiği kalkan %20 azalır
- VAYNE Aldığı hasar %5 azalır ⇒ Aldığı hasar %3 azalır
URF Denge Değişiklikleri
10.21 Güçlendirmeleri
- BARD Tını toplamanın ve micinlerin ortaya çıkmasının, URF moduna özel olarak getirilen ilavelerinin uygulanmamasına yol açan hata giderildi.
- REK’SAI Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %15 azalır
- YONE Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır
10.21 Zayıflatmaları
- AKALI Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %8 azalır
- ASHE Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
- NUNU Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır, iyileştirme etkileri %10 güçlenir ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır, iyileştirme etkileri %10 güçlenir
- PANTHEON Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır
- RAMMUS Verdiği hasar %10 artar, aldığı hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %8 artar, aldığı hasar %10 azalır
- SHEN Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 azalır
- VI Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 azalır
- VOLIBEAR Verdiği hasar %5 azalır ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
- YUUMI Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %10 artar, iyileştirme etkileri %30 zayıflar, E’nin bekleme süresi %100 azalır ⇒ Verdiği hasar %20 azalır, aldığı hasar %20 artar, iyileştirme etkileri %30 zayıflar, E’nin bekleme süresi %100 azalır
- ZED Verdiği hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar
Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri
- LOL İSTEMCİSİ: Oyun bir önceki yamadan beri oynanmadıysa, oyun içi ayarlar menüsünün yüklenmemesine yol açan hata giderildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Artık tanıtımlarda hata ayıklama metinleri görünmüyor.
- LOL İSTEMCİSİ: Hediye bildirimlerinin kabul edildikten veya yok sayıldıktan sonra bile görüntülenmesine yol açan hata giderildi.
- LOL İSTEMCİSİ: Artık beklenen bildirimler veya mesajlar olduğunda LoL’ün görev çubuğu simgesi parlıyor.
- LOL İSTEMCİSİ: Oyun dışındayken varsayılan kısayollara dönmek artık “Alanda Totem Var” sinyalinin tuş atamasını ayarlar menüsünden kaldırmıyor.
- İfadelerin boyutlandırması tüm çözünürlüklerde daha tutarlı görünecek şekilde değiştirildi ve ifadeler artık can göstergesine bağlı olarak sabit bir konumda ortaya çıkıyor.
- Oyun içi ayarlara ifadelerin boyutunu değiştirme seçeneği eklendi. Böylece oyuncular onların nasıl göründüklerini seçebilecek.
- Can göstergelerine “gelecek can” eklemesi yapıldı. Böylece oyuncular artık Kefaret’in aktifi, ARAM can paketleri ve Vladimir’in R – Kan Vebası yeteneği gibi gecikmeli can yenileme kaynaklarından kazanacakları can miktarını görebilecek.
- Bazı şampiyonlar ekranda belirdiğinde Mac oyuncularının tam ekran parlaklığının değişmesine yol açan hata giderildi.
- Amumu’nun Pasif – Lanetli Dokunuş etkisini alan etkili hasar yönelik yeteneklerle uygulamamasına yol açan hata giderildi.
- Nami’nin W – Med Cezir yeteneğinin ipucundaki YG oranı 1,5’ten 0,5 olacak şekilde düzeltildi.
- Zihin Harekâtçısı Sona hareket ederken R – Kreşendo yeteneğini geliştirdiğinde artık doğru dönüşüm animasyonunu oynatıyor.
- Zed’in Pasif – Yere Düşene Tekme yeteneğinden etkilenen hedeflerin altına Jarvan, Ekko ve Shaco’nun pasif göstergeleri gibi sarı bir halka eklendi.