Innersloth, Among Us PC için herkese açık bir beta güncellemesi yayınladı. Beta, renk körü oyuncular için erişilebilirlik değişikliği de dahil olmak üzere test edilecek bazı yeni özelliklere sahiptir.
Oyuncu tabanında muazzam bir genişleme gördükten sonra, Innersloth’taki üç geliştirici, bir devam oyunu için ne tür özellikler planlamak istediklerini tartışmaya başladı.
Ancak, ayrı bir oyun olarak başlayan şey daha sonra oyun için gelecekteki güncellemelere dönüştü. Şimdi Among Us beta için yama notları yayınlandı ve yeni özellikler zaten test ediliyor.
Beta Özellikleri
Among Us Beta sürümünün daha önce duyurdukları ve test edilmeye başladıkları birkaç özelliği var. Yama notları aşağıdadır:
- Anonim Oylar: Artık herkesin oylarını gizlemek için oylamayı anonim yapmayı seçebilirsiniz. Bu şekilde, bir toplantı sırasında kimin kime oy verdiğini kimse bilemez.
- Görev Çubuğu Güncellemeleri: Artık bir oyun sırasında Görev Çubuğunun ne zaman görüneceğini değiştirebilirsiniz. “Her zaman” varsayılan ayardır, ancak artık Görev Çubuğunun yalnızca toplantılar sırasında görünmesini sağlamak veya hiçbir zaman görünmemesini sağlamak için “Toplantılar” ve “Asla” seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.
- Renk Körü Desteği: Wires görevi, renk körü oyuncular için daha erişilebilir hale getirildi. Artık renk körü oyuncuların bu görevi daha kolay tamamlamasına yardımcı olmak için her telin rengine karşılık gelen bir şekli var.
Among Us Yenilikler Geliyor
Bu yeni özelliklerin oynanışı nasıl etkileyeceğini görebiliriz. Özellikle isimsiz oylama ilginçtir çünkü sahtekarların yalan söylemesine başka bir açıdan izin verir ve hangi mürettebatın kandırıldığını veya hata yaptığını anlamayı zorlaştırır. Kablo görevi gibi renklerin önemli olduğu görevlerde işe yarayacak bu yenilik sayesinde bu oyuncular için oynanabilirlik arttırılacak. Oyuna eklenen bir diğer yenilik ise görev çubuğunu gizlemek.
Ekranın sol üst kısmında yer alan görev çubuğu artık gizlenebilecek. Bir diğer yeni özellik ise anonim oylama. Görev çubuğu güncellendiğinde yapılacak değişiklikler gibi diğer özelleştirme seçenekleri de belirli stratejileri etkileyecektir. Şu anda, görünür görevler devre dışı bırakılmış olsa bile, mürettebat arkadaşlarının mürettebata bağlılıklarını tam olarak kanıtlayabilmelerinin birkaç yolu var.
Mürettebat yeterince organize ederse, oyuncuların görevleri tamamladıklarını ve görev çubuğunu izleyebilirler. Çubuk artarsa, mürettebat kendisini oyunda mürettebatın bir parçası olarak etkili bir şekilde tanımlamış demektir.
Çoğu oyun grubu neredeyse o kadar organize olmasa da, olanlar için can sıkıcı olabilir. Ek olarak, mürettebat organizasyon stratejileri, bir cinin şişeden çıkarılmasına çok benzer olabilir, bunu gerçekten geri alamazsınız. Mürettebat gruplandırma, görevleri dikkatli bir şekilde koordine etme veya sahte ortak görevleri izleme gibi stratejileri benimsedikten sonra, herkesin durmasını sağlamak neredeyse imkansızdır.
Bu özellikler, sahtekarla karşılaştırıldığında mürettebatın işini zorlaştırabilir, ancak her oyun grubunun oyunu zorluk ayarlarına göre ayarlamasına izin verir. Yeni başlayan oyuncular yine de çıkarma onayı ve görsel görevleri kullanmayı tercih edebilir ve oyunu öğrenirken yavaş yavaş onlardan uzaklaşabilir.